Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 308 van de 358 [ 8941 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311 ... 358  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

 
Profiel   

Dankje! De hengst zou nu ook midden 20 moeten zijn dus hij heeft op een behoorlijke leeftijd nog gedekt.

Haar naam is officieel Gwendolyn maar nu heet ze gewoon Diva.. wat echt bij haar past.

Ik ben nu nog aan het uitzoeken hoe het zit met haar certificaat van registratie van arabieren/equipas. Om op mijn naam te laten zetten. Want ik heb een verkoopcontract met vorige eigenaar maar ze staat nog op fokker zijn naam :?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 11:35 



 
Profiel   

Wat een leukerd! Gefeliciteerd en veel plezier samen!

Ik heb geen volbloed meer dus ik kan niet veel meer posten :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 12:50 



 
Profiel   

Jouw verhalen hier zijn ook welkom hoor Marlijn :) Net als dat Miranda hier ook nog echt wel thuishoort *\o/*

Ik wil niet direct foto's delen van Mish, omdat daar mensen bij op staan die ik niet zomaar uit het niets met hun hoofd op internet wil zetten :+ Maar we zijn weer met haar aan het rijden, ik ben zo blij. We werken vooral met haar aan de hand (a la academische dressuur, ik ben niet zo van het academische qua rijden maar op de grond helpt dit haar heel erg om haar lijf goed te leren gebruiken) en aan de dubbele longe (met hetzelfde doel). Maar ons bijrijdstertje van 50 kg kan ze al heel goed dragen zonder balansproblemen of spanning in haar lijf, dus die mag ongeveer 1x in de week lekker op Mish een ritje maken en dan gaan we het bos in o.i.d. dat ze lekker lang rechtuit kan stappen. Harder dan stap gaan we nog niet echt, eerst maar weer spieren kweken. En gisteren een vriendinnetje van me meegehad (die heeft zelf een arabier, fokproduct van Woogy) die we ook even op Mish gezet hebben, die is weer ietsje zwaarder dan het bijrijdstertje en ook dat ging al heel goed *\o/*
Zelf stap ik er nog niet op want vind mezelf momenteel iets aan de zware kant voor haar, helemaal zo onbespierd. Maar dat komt wel weer :D Ze wordt echt met de week beter, ik zie zo veel verbetering. Ben superblij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 13:57 



 
Profiel   

Wat een super fijn bericht!!

hopelijk kan je zelf binnenkort ook weer lekker rijden +:)+

Wij hebben een kuikentje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 11:47 



 
Profiel   

Kuikentje <3

Ja ben zo gelukkig dat het weer beter gaat! Het wordt een lang traject maar voorlopig alleen maar met een weg omhoog.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 21:45 



 
Profiel   

Wat een fijn bericht!
En leuk een kuikentje :D

Hier is het nog even rustig aan, aangezien ik zelf 2 gebroken wervels heb helaas.
Maar ik hoop over een paar maanden toch te kunnen gaan beleren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 09:04 



 
Profiel   

:oo Wat heb je gedaan?!!
Beterschap.. hopelijk niet te veel pijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 16:19 



 
Profiel   

Dankjewel!!
Ik ben van een (ander) paard gevallen. Op zich valt de pijn wel mee. Is vooral vervelend om zo'n korset te dragen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 18:28 



 
Profiel   

Oh jeetje zeg.. en een korset met die hitte van vorige week :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 21:39 



 
Profiel   

ja dat was geen pretje.

Hoe is jullie ervaring met BAPS eigenlijk? want ik wou daar info vragen over hoe nu paard over te schrijven.. maar ik krijg geen antwoord op mail en als ik bel dan krijg ik te horen dat ze gesloten zijn en dat ik moet kijken bij de openingsuren op de site en als ik dan op de site kijk dan staat er dat ze gewoon bereikbaar moeten zijn? :o? (op tijdstip dat ik belde).

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-17 16:57 



 
Profiel   

Ervaring met Baps wel ok hoor. Bij lange na niet zo snel en makkelijk in de communicatie als AVS (die zijn dan ook wel heul rap), maar heb alles toch netjes kunnen regelen. Heb destijds merrie overgeschreven en dat is volledig schriftelijk verlopen. En gelukt! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-17 18:34 



 
Profiel   

Ik ben meer een stille meelezer, maar deze wilde ik wel graag delen. We hebben zondag de Hunerit gereden, was de eerste keer op verplaatsing en met een vreemd paardenvriendje. En dan zou stoer zijn.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-17 08:40 



 
Profiel   

Wat een leuke foto's!
En stoer zo voor de eerste keer

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-17 09:28 



 
Profiel   

Super stoer!! Mooie foto's ook :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-17 09:40 



 
Profiel   

Ik meld mij ook even in dit topic!

Heb een maand geleden een arabische volbloed ruin gekocht. Wel ingereden maar nog niet doorgereden, dus ben nu lekker bezig met de basis en spieren opbouwen!


[ img ]

[ img ]

@moossie90, leuke foto's, mooi paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 18:58 



 
Profiel   

Leuk paard SFW!
En hoe heet hij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 20:40 



 
Profiel   

Welkom! Wat een leuk paard :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 21:20 



 
Profiel   

Dankjewel allebei! :D Ben heel blij met hem. Hij heet Wiper, zou hem zelf niet zo noemen maar heb het maar zo gelaten! Hij is zo'n lolbroek dat het wel bij hem past := hij is van Al Lahab x AH wienna

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 22:44 



 
Profiel   

Wat een mooierd <3 Het hoofdstel staat hem ook erg goed :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 18:47 



 
Profiel   

Dankjewel! Eerste keer dat ik een bruin hoofdstel heb gekocht, vind het hem ook super staan maar nu nog een matchend (dressuur)zadel vinden! Iemand tips?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-17 11:36 



 
Profiel   

Hoi hoi!

Ik kom ook even binnenvallen.
Beetje een "af en toe" meelezer geweest (ben niet zo actief op bokt)

Sommige zullen ons wel kennen, of anders wel alleen Azharu ;)
[ img ]

[ img ]


[ img ]


Maar ik heb eigenlijk een vraagje voor de mede AV mensen.

Ik wil volgend jaar eigenlijk officieel gaan starten, maar ben nu in dilemma of ik me bij het AVS inschrijf, of dat een gewone rijvereniging beter is.

Heb wel eens horen vallen dat AVS niet zo fijn is, maar wil wel eens van kenners horen hoe dit zit.

Leek mij ook namelijk wel leuk om AVS westrijden te gaan doen in de toekomst.

Ik hoor graag jullie meningen!
En zal proberen wat actief te blijven hier ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 11:54 



 
Profiel   

Hoi Melanthe. Welkom hier. Ben ook een 'af en toe' meelezer.

Vorig jaar heb ik een keer meegedaan met de Avs wedstrijd in IJzerlo. Het was heel leuk om te doen. Ook heb ik een keer mee gedaan aan de ledendag. En premie keuring. Dat was ook een heel mooie ervaring. Helaas zijn twee van mijn paarden niet zo getraind en al wat ouder.

Maar ik kan het zeker aanbevelen.

NB ik heb een halfzus (zelfde moeder) van jouw mooie Azharu, en vind het erg leuk om hem te zien op de foto!

Edit: wat toegevoegd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 22:11 



 
Profiel   

Wat een prachtpaard, je Azharu :)
Ik zou inschrijven bij het AVS als je ook echt van plan bent daar ook wat mee te gaan doen :)

Van de week Zoutenootjes en haar Vosseman weer bij toeval gemeet :D Vond het echt supertof om jullie weer te zien Ellen <3 En wat is je Gzhabor toch een schitterend dier, met zo'n wijze blik in zijn ogen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 22:33 



 
Profiel   

zoutenootjes schreef
Hoi Melanthe.

NB ik heb een halfzus (zelfde moeder) van jouw mooie Azharu, en vind het erg leuk om hem te zien op de foto!


Je naam komt me bekend voor, hadden we mekaar niet ook op fb toevallig?
Heb je iig al eens eerder gesproken!


Wil volgend jaar wel wat fanatieker ons gezicht laten zien op evenementen :D
Dus vandaar dat ik dacht AVS

Zoiezo blijven we bezig met de Working Equitation, dat blijft fantastisch en hij doet t zo goed
Maar eigenlijk doet ie alles geweldig, gister begonnen met leren apporteren en vandaag kent ie t oppakken van de grond al :') *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 23:49 



 
Profiel   

Thanks Eline :o . Het was ook leuk om jullie weer eens te zien. En de foto's van Mish te bekijken. Ze is mooi uitgegroeid en een prachtig paard geworden. Ook fijn dat het weer beter gaat met haar. Het is zo'n zorg als je paard iets mankeert en je komt er maar niet achter wat het is. Veel stappen doe ik ook met Vos en met de witte dames. Dat schijnt sowieso goed te zijn voor duurtraining. Ik rij nu klasse 1 af en toe. En ik vind het gewoon heerlijk om er op uit te gaan met de paarden. Het bos in, of langs de zandpaden hier.

Ja, Vosseman kan wijs kijken. Een paar jaar geleden kwam er iemand spontaan op me af en zei: hij ziet echt alles om zich heen.

Melanthe, dat van Facebook klopt wel. Helaas is mijn account gehackt en kom ik niet meer op Facebook. Heb al gemaild, maar geen resultaat. Nou ja, dan maar niet meer. Ik mis wel de berichtjes en de foto's. Het zijn wel kleine berichten vaak, maar dan weet je dat het goed gaat met iemand. Dat is ook wel fijn. Als iemand kan genieten van een simpel kopje koffie of thee op een terrasje ergens, dan weet je dat het goed gaat.

Wauw, wat leert jouw Azharu goed en makkelijk! (gaat gauw zoeken op Working Equitation) Die foto in het avondlicht, prachtig! Zijn oudere zus doet het ook fantastisch, ondanks haar leeftijd. Ze is nu 22 jaar. Heb haar gekregen toen ze 20 jaar oud was. Nu kan ze een rondje mee naar buiten onder het zadel. Ze heeft meegedaan met de ledendag van het AVS, aan de in hand trail. Ze heeft zelfs nog een 3e premie gehaald op haar 21e, met als commentaar: 'de merrie heeft zich zeer goed gehouden gezien haar leeftijd'.

Eline en Desiree, nog gecondoleerd met het verlies van Olina. Dat moet moeilijk geweest zijn. Moedige beslissing om haar te laten gaan.

Welkom aan alle mensen die er weer bijgekomen zijn, en wat komen er weer prachtige foto's voorbij! Echt genieten van die prachtige arabische volbloed paarden (en volbloed verwante paarden).
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-17 10:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 308 van de 358 [ 8941 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311 ... 358  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen