Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 12 [ 295 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft er ook een nakomeling van PRE hengst Grelo ?

 
Profiel   

Klopt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-14 15:49 



 
Profiel   

Net weer 2 winstpunten gehaald, met name in de 1e proef liep hij heel fijn!

Nog 1.. en dan M2 !!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-14 23:17 



 
Profiel   

Wow gaaf ik moet nog 4 punten en dan M2

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-14 09:34 



 
Profiel   

Dan ga je ook mooi snel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-14 11:58 



 
Profiel   

Roy haalt ze makkelijk binnen doe nu allen wat rustiger aan wil zowiezo een jaar in het M blijven voordat ik overga naar de Z

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-14 17:12 



 
Profiel   

Cynthia: *\o/* gefeliciteerd *\o/*
Je hebt de slag weer te pakken, lees ik :D
Mooi! Jullie gaan als een speer _/-\o_

Nurlaila:rode bietjes???
Wat apart!! En gelukkig dat het zo goed werkt *\o/*
Had er nog nooit van gehoord dus weer wat geleerd! Iets om te onthouden :D
Maar eet ie die gewoon op?
Super dat het allemaal zo lekker gaat en ja, je beslissing om nog ff in M te blijven, is mooi ( zegt de eeuwige m2 combi := )!!!

Hier zodag iig geen 2 grelo's in de ring :n . Andere is afgemeld; jammer zou hen graag een x willen zien :j en zelf is het maar afwachten if zodag doorgaat want manlief is niet echt lekker :(:) .
Rijden gaat dus ook weer nie echt lekker omdat ik nie lekker zit door bovenstaand :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-14 18:07 



 
Profiel   

Ja vond het ook heel vreemd nee hij eet ze niet zo ik moet ze raspen en er gaat een halve kilo muesli doorheen

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-14 20:58 



 
Profiel   

Grappig :D
Geraspte rode biet met muesli _/-\o_
Top spul :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-14 21:12 



 
Profiel   

Haha je werkt blijkbaar wel de meusli is eigenlijk zodat hij het eet hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-14 10:07 



 
Profiel   

Cyrina: veel succes en plezier morgen op de barokke wedstrijd !!
Probeer dit jaar iig toch wel eens x te komen kijken :j

Nou, pown staat gewassen en gestreken op stal! Morgen tevoet na wedstrijd en als het net zo ging als generale kom ik thuis met poedelprijs :')
Ben hem nu meer aan zn veter aan get zitten maar ja, als ie dan zo hottie is, gaan dingen heel goed en heel goed fout :=
Maar we zullen zien, tis jaren geleden maar heb er echt zin an :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-14 20:18 



 
Profiel   

Hoe ging het??

Ik had door organisatieperikelen maar 7 minuten losrijdtijd.. heb hem maar even laten uitgallopperen. En toen de ring in. Moest met name in de 2e proef best een beetje stoeien, maar dat is niet zo gek natuurlijk. Toch 2 x winst, al was het in de 2e proef ook maar net aan hihihi. Maar we zijn nu M1 + 11, dus we mogen M2!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-14 12:32 



 
Profiel   

Mag ik hier even binnenvallen? Weet iemand misschien of Grelo homozygoot schimmel is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-14 19:29 



 
Profiel   

Er zijn meerdere bruinen nakomelingen van hem uit schimmelmerries, dus ga uit van heterozygoot anders zouden er geen gekleurde nakomelingen kunnen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 08:16 



 
Profiel   

@posh: zou als ik jou was even bellen naar Woeste Hoeve; zij zullen het zeker weten :j

Want zover ik weet zijn er iig bruinen uit een vosmerrie voortgekomen met Grelo als vader.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 18:10 



 
Profiel   

Cyrina: wauw, vin het wel knap dat he met 7 min uitgaloperen dan toch zo hebt weten te keren dat je 2 wp's hebt gereden _/-\o_
Dus op na de M2 *\o/*

Nou, wedstr was zoals de generale :')
Was tevoet gegaan (10 min stappen en draven), kom terein op en jawel.... :):) !
Dus maar ook meteen gaan draven en galloperen maar mocht nie baten <<)
2x overgesprongen, niet willen stappen, piroutje etc -O-
Dus een na laatste en 2e proef zat ik hem niet zo op zn huid want ik had "last". Van een losflapperende plastron voor mn gezicht :)) moest zo lachen en ja, dan ven ik minder spits en hij dus ook :oo
Dus iig wp rijker *\o/*
Nu ff komende mnd ff veel starten om hem wat tam te krijgen want zo hoef ik nog echt geen z te starten :o

Oh, heb zodag nog volle bruine broer van Gui ( per toeval) gezien, die ik nie kende en nog nie weet welke hij is :o? Maar Gui leek iig niet op hem :D

Hoe gaat het met jullie Grelo's?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 18:20 



 
Profiel   

Haha, dat vind ik toch wel herkenbaar hoor, want als ik TE graat wil en Cantaor te veel op zijn huid zit lukt het niet. Gewoon met plezier en relaxed dan gaat het wat er ook gebeurd wel oke.

Maar toch goed een wp!!

Grelo is idd hetrozygoot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 19:28 



 
Profiel   

Maar is dat dan DE spaanse trots of wat :? ?
Want dit is nl mijn grote " dilemma" zeg maar :o

Meneer kan als ie wat alerter is best aardig lopen maar dan loopt ie dus eigenlijk niet ontspannen.
Hij is dan zoooo spits, denkt teveel mee / tegen waardoor we dus regelmatig een :+ act zijn :=
Als ik hem idd minder rij, is dat niet zo erg maar dan laat ie ( naar mijn zin) te weinig zien :roll:
Voor nu maakt dat niet uit maar bij klasse hoger mot hij wel wat laten zien :j

Met mn moeilijke Jazz kon ik toch echt op het laatst: ik dacht en hij deed *\%/* " rijden" maar Gui is toch net wat anders :oo
Vandaar de vraag of dit jullue bekend voorkomt en hoe get onder de knie te krijgen :o
( en nu lijkt het misschien net of ik Gui afkam maar dat is niet zo bedoeld hoor :n . Kan er immers alles mee doen wat ik wil ( alleen buiten, water, onder zeil, springen, bitloos ed) alleen dit ervaar ik als moeilijk, snappen jullie :Y) ?)

Hij mag iig in mei en juni weer ( als hier thuis alles normaal verloopt ;) ) weer volop mee +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 22:47 



 
Profiel   

SandravdB schreef
Er zijn meerdere bruinen nakomelingen van hem uit schimmelmerries, dus ga uit van heterozygoot anders zouden er geen gekleurde nakomelingen kunnen zijn.


Bedankt voor je info!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-14 20:31 



 
Profiel   

Hallo

Onlangs heb ik een PRE aangeschaft. Zij is geen dochter van Grelo, maar zit wel in de lijn.

Ik heb een vraag betreft de overschrijving, ik had het stamboek al gebeld. Maar ik kom er niet helemaal uit. Het is zo ingewikkeld.. :o
Kan ik hem hier bij jullie stellen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-14 14:13 



 
Profiel   

Stel gerust, weet niet of ik je kan helpen maar anderen hier vast wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-14 14:51 



 
Profiel   

Ik heb de Carta meegekregen, deze moet ik invullen en opsturen naar het stamboek. (Ik neem aan gewoon in Nederland).
Het stamboek heb ik net gebeld en zij gaf nog wat formulieren aan op de site die ik ook in moet vullen. Het gaat dan om de overschrijving van de PRE. Of wanneer ik een fokkersnummer wil aanvragen, moet ik deze ook invullen. Als ik het goed heb gelezen moet ik ook het paspoort meesturen zodat het in het paspoort ook veranderd kan worden.? En wat ik niet helemaal snap is dat je het eigenaarsnummer hebt en de overschrijving van de PRE..

En uit het volgende kom ik niet helemaal, want ik vroeg haar ook over het fokkersnummer. Maar hier zit een fors bedrag aan vast.
Ik heb de merrie niet voor de fok gekocht, maar zou graag een keer een apto keuring willen doen en misschien in de toekomst een keer laten dekken (ik praat dan over een lange tijd hoor). Heb ik voor beide een fokkersnummer nodig? Is het verplicht een fokkersnummer te hebben om een veulen in te schrijven in het stamboek?

Sorry voor mijn misschien wat onnozele vragen, ik heb de website bezocht, maar ik kom hier gewoonweg echt niet uit. #) Wat voel ik me dom... (ik ging er vanuit dat ik de Carta invul en opstuur en dat het dan goed is :o )

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-14 15:33 



 
Profiel   

Een fokkersnummer klinkt duur, maar is maar 1-malig en al koop je nog 100 Pre's die kunnen allemaal op dat ene nummer. Ik zou daar toch voor gaan. Dit stamboek heeft verder geen jaarlijkse lidmaatschapskosten zoals bijvoorbeeld een Fries of KWPNér dus naar verhouding is het echt niet duur, het is alleen even die 1-malige uitgave.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-14 13:38 



 
Profiel   

Cyrina: gefeliciteerd met je verjaardag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-14 19:46 



 
Profiel   

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 0965_o.jpg

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 7920_o.jpg

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 3556_o.jpg

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 4792_o.jpg

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 1964_o.jpg

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 7284_o.jpg

Roy had vandaag ook wedstrijd in deze bagger regen maar gelukkig hielden wij het 2 proeven droog hij was echt heel braaf en dat werd ook bekroond met 2 winst dus nu nog maar 1 winstpunt en dan mag ik M2 starten ik hoop hem morgen te halen deze foto's zijn gemaakt door mijn vriendin die elke wedstrijd trouw met me meegaat :) en waar ik erg blij mee ben wordt echt steeds trotser op me paardenkind :D <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-14 21:18 



 
Profiel   

Nou, ziet er goed uit :D !!!
En super dat je nog 1 wp nodig hebt voor M2 *\o/*
Zal duimen voor morgen :j
Rij hem altijd zonder sporen? Wel knap want ik kan nie zonder ze: dan heb Gui me in de tang }:0
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-14 22:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 12 [ 295 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen