Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 12 [ 295 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft er ook een nakomeling van PRE hengst Grelo ?

 
Profiel   

Ik mag ma-avond weer :D
Met leuke vooruitzichten :j
1e proef heb ik grote vriendin als jury dus eindig ik zoals ik ook mot starten ( laatste), die proef is het al best schemerig :j , 2e proef is in donker (wel met licht natuurlijk) en ben ik met beetje geluk helemaal alleen met Gui nog op het vreemde terrein := Alle horsies zijn dan weg!
En dan hopen dat het niet zo'n weer is als afgelopen dagen ;)
Kijk er na uit, kei leuk die uitdagingen :))
Zou al blij zijn als ik het droog en heelhuids vanaf breng _/-\o_

Ieders iig nog fijn weekend *\%/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-14 21:26 



 
Profiel   

Was dubbel :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-14 21:28 



 
Profiel   

Dankje ja ik rij Roy altijd zonder sporen Roy heeft een soort trauma met sporen zodra ik sporen omdoe gaat hij helemaal uit zijn plaat laten we maar zeggen zijn vorige eigenaresse was niet zo'n schatje

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-14 11:19 



 
Profiel   

Bedankt Evelien!!

Gefeliciteerd Nurlaila!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-14 10:17 



 
Profiel   

Roy heeft de vuurdoop weer gehad voor het eerst met stang en trens hij reageerde gelukkig wel erg fijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-14 13:30 



 
Profiel   

Ff spammen :D

[EV] 1 juni 2014 Ledendag PRE vereniging!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-14 19:10 



 
Profiel   

Hallo dames,

Sinds kort heb ik een erg lieve en leuke PRE.
Zij komt uit een Grelo lijn, maar niet een directe dochter of kleindochter. Is er bekend of deze wat laatbloeiers zijn?
Ze is nu net 3 jaar en naar het schijnt nog aan het wisselen (wel geinig hoor zo'n fietsenrek ;-))
De staleigenaresse heeft haar vandaag gemeten met een maatstok en dit is gemeten op 1.51. Een kleintje dus. Wij hadden het leuke idee om volgend jaar mei mee te doen met de aptokeuring. Kan ik er ergens nog vanuit gaan dat ze daar aan mee zou kunnen doen? Of is ze echt wel gestopt met het groeien in de hoogte nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-14 20:54 



 
Profiel   

Met 3 jaar is ze nog niet gestopt hoor, nog lang niet, of je moet wel heel veel pech hebben. En de Grelo lijn zijn idd laatbloeiers.

Ik mag zondag clinic rijden bij Raphael Soto!! Ik neem wss Cantaor mee, mits hij zijn stijfheid van het dekken wat hij begin deze week gedaan heeft morgen wel kwijt is. Anders neem ik Galina mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-14 21:20 



 
Profiel   

[EV] Campeonato 2014 te Heeze

:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-14 22:01 



 
Profiel   

Dank je wel cyrina voor je reactie!

En hoe is je clinic gegaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-14 13:58 



 
Profiel   

Was echt geweldig!! Super goede instructeur en Cantaor heeft geweldig zijn best gedaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-14 14:04 



 
Profiel   

Wat gaaf zeg en wat een ervaring!
Leuk dat je toch met cantaor mee hebt kunnen doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-14 15:06 



 
Profiel   

gaaf Cyrina zo'n clinic!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-14 12:44 



 
Profiel   

Hallo :)

Er is al een tijdje niks hier geplaatst, maar toch meld ik mij hier want ook ik heb een nakomeling van de PRE hengst Grelo.
Het is PRE merrie van net 15, bijna 3 jaar van mij en echt een super lief paard! <3
Foto's staan in mijn profiel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-14 21:00 



 
Profiel   

Wat een mooie merrie! Wie is de moeder? Ze is van hetzelfde "bouwjaar" als mijn Cantaor.

Ik heb nog een topic geopend met foto's van de clinic bij Rafael Soto; [RIJ-ITP] Les van Rafael Soto met PRE hengst Cantaor WH

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-14 12:29 



 
Profiel   

Cyrina schreef
Wat een mooie merrie! Wie is de moeder? Ze is van hetzelfde "bouwjaar" als mijn Cantaor.

Ik heb nog een topic geopend met foto's van de clinic bij Rafael Soto; [RIJ-ITP] Les van Rafael Soto met PRE hengst Cantaor WH


Cantaor is ook erg mooi!
De moeder van Carmen is QuiteƱa II,

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-14 17:54 



 
Profiel   

Beauuum, wat heb je een leuke merrie!
Wat leuk die foto's van de clinic! Ik heb op Facebook al het een en ander voorbij zien komen. Heel gaaf!

Is er toevallig ook iemand die het emailadres heeft van de woeste hoeve? Ik wil eigenlijk een mailtje sturen met wat foto's, maar kan nergens het mailadres vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-14 19:06 



 
Profiel   

Heb hem je ge-pb't

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-14 21:03 



 
Profiel   

Dank je wel!
Ik heb hem ontvangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-14 04:16 



 
Profiel   

Wat leuk nog een grelo nakomeling erbij met Roy gaat het ook goed hij gaat eindelijk zijn achterhand eronder zetten dus hoop dat we binnenkort naar het M2 mogen van mijn instructrice nu ook wat anders ik heb voor Roy een Arabische merrie gehad en die stond bij mijn oma op het land nu stond daar ook al drie jaar een hengst ook een Arabier ze stonden wel apart van de wei maar nu is de hengst een tijdje geleden uitgebroken en mijn merrie was toen hengstig dus hebben wij waarschijnlijk volgend jaar een veulentje lopen

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-14 08:53 



 
Profiel   

Wat leuk!!!!

Ik ben vandaag voor het eerst M2 gestart; 2 x 187 en een 2e prijs :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-14 20:14 



 
Profiel   

jeeh! gefeliciteerd wat leuk al gelijk 2 winst hoop dat dat binnekort ook bij mij gebeurt :) ik heb van de week M2 proefje geoefend en Roy deed het echt super goed :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-14 14:13 



 
Profiel   

Beetje afstoffen hier.



[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-17 09:35 



 
Profiel   

Grelo wh en Robert ???

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-17 11:33 



 
Profiel   

Hee leuk. Hier een leuke toevalligheid. Mijn dochter heeft een Grelo merrie gehad, helaas is ze 3 jaar geleden overleden. En ik heb sinds afgelopen zomer een assistente aangenomen voor mijn administratie, en geloof het of niet, maar ze heeft ook een Grelo merrie :-). Hoofd lijkt sprekend op onze lieve Satessa <3. Zo leuk om Fedra hier te hebben staan.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-17 12:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 12 [ 295 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen