Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 159 van de 503 [ 12560 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 503  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

 
Profiel   

Baal vandaag was een stuk beter (gelukkig). Was niet broeierig en (voor zover ik kon zien) vrij van schimmel. Ook niet zo nat, Maar ik had nu wel de buitenste kant van de baal, wellicht dat dat ook scheelt?

Nog een andere vraag. Sorry is echt mn eerste eigen knollie en ik zie allemaal dingen die ik nog niet eerder heb gezien :')
Hij heeft soms van die dagen dat hij zo een kussen afdruk in zijn vacht heeft staan. Daar bedoel ik mee, als jij net wakker wordt heb je soms allemaal vouwen van je kussen in je gezicht staan. Zo lijkt het bij hem ook, Maar hij heeft geen deken oid op gehad. Zijn dit dan gewoon aders wat je door de vacht heen ziet, Of wat is het? Het is me al vaker opgevallen, maar hij heeft het niet dagelijks.

[ img ]

@azmay kudde van 3 is misschien wel fijn als Diva niet alleen wil staan.
Haha is ook lastig als je eenmaal aan een beest begint en je bent al zo een tijd aan het rotzooien met haar (positief bedoeld). Dan is het ook lastig om haar weg te doen.
En inderdaad heel fijn dat ze in een noodsituatie wel rustig alleen kan blijven!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-17 18:36 



 
Profiel   

Is dat niet een afdruk van het stro kellyR?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-17 18:49 



 
Profiel   

Azmay schreef
Is dat niet een afdruk van het stro kellyR?


Nee zo kwam ie van het land...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-17 18:51 



 
Profiel   

Denk gewoon afdruk van gras dan.. want het zijn zeker geen aders

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-17 18:54 



 
Profiel   

Heb hem echt nog nooit zien liggen :') zal ie dan wel stiekem doen. Hij had wel ranzige vlekken.

Maar Okay, geen alarm bellen voor een of andere enge ziekte. Pfoeh gelukkig haha

Edit, en nu ik er over nadenk zit het eigenlijk ook alleen op zn kont en schouder, Dus de punten waar de meeste druk op staat met liggen of rollen. Zal inderdaad wel gras zijn dan. Stom, nooit aan gedacht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-17 19:00 



 
Profiel   

@KellyR: Dat had mijn vorige paard ook regelmatig. Was inderdaad afdruk van het stro of gras. :Y)

Voor wat betreft het hooi/kuil gedeelte... Sinds ik volledig overgestapt ben op hooi heb ik veel minder "problemen" met mijn paard en is hij veel stabieler. Ik geeft het dan ook bijna onbeperkt en hij doet het er super op! Mijn ervaring is ook dat een combi voeren van beide geen succes is.

Mooie foto's van Galanto zeg! *D

En tof paard heb je DoosSE! Idd wel erg groot, ben je zelf ook zo groot? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 08:54 



 
Profiel   

Ik ben vrijdag op wedstrijd geweest met Fiscal, mochten L1 starten... wat een paard! Mooie winstpunten en 2x 1e! <3 Vrijdag mogen we weer! :D

En voor mijn bedrijf is mijn kleding en dekje bedrukt! Hoe gaaf is dit!!!! [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 18:59 



 
Profiel   

Hey allemaal,

Ik ga over 2 weken op vakantie naar Alicante. Aangezien ik serieus aan het overwegen ben een Pre merrie aan te schaffen vroeg ik me af of jullie plekken weten in die regio waar ik meer kennis kan maken met het ras. Kwa uiterlijk ben ik helemaal verkocht maar mijn twijfel zit toch nog een beetje bij het sensibele karakter...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 21:36 



 
Profiel   

Daar zit een gave Yeguada vlakbij Alicante! La Troyeta. Ook bloedmooie merries daar. Ik ga daar volgend voorjaar een merrie uitzoeken voor de fokkerij.

Leuke kleding/dekens Tessjazz! Hoe doet je nieuwe het?

Ons veulen groeit als kool! Ze is nog steeds te koop, word een grote maat en mooi donker!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 11:41 



 
Profiel   

_Zsazsa_ schreef
Daar zit een gave Yeguada vlakbij Alicante! La Troyeta. Ook bloedmooie merries daar. Ik ga daar volgend voorjaar een merrie uitzoeken voor de fokkerij.

Leuke kleding/dekens Tessjazz! Hoe doet je nieuwe het?

Ons veulen groeit als kool! Ze is nog steeds te koop, word een grote maat en mooi donker!


[ [url=m/dzRmGc.png]Afbeelding[/url] ]



Die nieuwe doet het geweldig!!
[ img ]


Mooi veulen zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 16:18 



 
Profiel   

Wat een plaatje Zsazsa <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 20:18 



 
Profiel   

[ img ]
Deze knappe ruin komt donderdag bij ons op stal.
Zadelmak gemaakt toen hij 5 was daarna heel weinig meegedaan en nu mag hij hier aan het werk.
Hij is in de kudde waar hij nu.loopt echt het baasje en vrij dominant.
Maar goed we gaan het zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 20:48 



 
Profiel   

Wat komen er weer prachtige dieren voorbij.
-zsazsa_ wat een beauty nu al, ben je niet benieuwd hoe ze uit gaat groeien?
Tessjazz: gefeliciteerd met je punten, wat een gaaf beeeest! Gaaf setje ook ;)
Esje01: wat een leuke, ondeugend koppie ik ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 20:54 



 
Profiel   

[ img ]

Hoe een paard in 14 maanden kan veranderen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 21:48 



 
Profiel   

@Els, haha okay, ik zal me dan maar geen zorgen meer gaan maken. Ik zie hem alleen echt nooit liggen :')
Ga rustig aankijken wat het kuil voor inpakt gaat hebben. Hij heeft de afgelopen 2 dagen ook 2kg brok gekregen 8)7 Dus meteen maar even gemeld dat dat ook terug naar een handje mag aangezien ik hem lekker op Metazoa wil hebben staan.

@Zsaza, wat is ze knap zeg! Denk je dat ze zo donker blijft?

@TessJazz, mooie barokke beest. Ziet er erg fijn uit zo.

@keeyzie, jeetje wat is die wit geworden! Leuk ook dat hij echt exact dezelfde positie heeft op bedje foto's

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 22:04 



 
Profiel   

Dankjulliewel!!

Mooi paard! Esje01

Gaaf verschil Keeyzie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 08:29 



 
Profiel   

Voor Dierendag heb ik een wollen deken gekocht voor mijn dametje. Ze komt al aardig dik in de vacht.
[ img ]

Wat een knapperds komen hier voorbij <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 21:34 



 
Profiel   

Mooi deken Merexa!

Wat doen jullie in de winter? Scheren, dekens, dekenloos?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 07:45 



 
Profiel   

Els_175 schreef
Mooi deken Merexa!

Wat doen jullie in de winter? Scheren, dekens, dekenloos?

Diva dekens anders valt ze in, kim lekker bloot die is nu ook al fijn fluffy.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 07:53 



 
Profiel   

Ik twijfel zoooo hard wat betreft dekens. Het is vandaag echt slecht weer dus ik kijk het even aan hoe ze er bij staat zonder deken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 12:22 



 
Profiel   

ik heb nu 150 gram opliggen
alleen net wat foto`s gemaakt zonder
Ik ben helemaal verliefd op mijn pup Marron ( Gladiator van Hove)

[ img ]


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 16:29 



 
Profiel   

Wat een knapperd <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 16:33 



 
Profiel   

Mooiii!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 16:33 



 
Profiel   

Mooi zeg!!

Heb nu een 0grams regendeken op Toos. Na het rijden doe ik de wollen even om terwijl ik de stal doe.
[ img ]

Ze zit echt al best dik in de vacht en is snel bezweet, vandaar. Heb haar net en daarvoor had ze een paar maanden stil gestaan, dus de conditie is niet echt optimaal :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 19:16 



 
Profiel   

Heb mijn eerste rijles gehad met Diva en mijn vriend op Kim.
Komt er op neer dat ik 2 verwende nesten heb :')
Ik wil heel graag samen werken maar momenteel werk ik meer samen dan Diva dat doet. :+
Vriend had ook zijn handen vol maar kreeg het met een zweepje(had ik nog niet gepakt) goed opgelost en vond het eigenlijk wel leuk.

Dat word dus aanpakken die tuthola ~~}>
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 19:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 159 van de 503 [ 12560 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 503  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen