Euro Friesian cup 2015

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aranel
Berichten: 20199
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-15 13:34

Ik heb even op de site van het kfps gekeken en je moet inderdaad lid zijn. Dan vind ik alle kosten te hoog worden.
Helaas, dan ga ik in januari gewoon lekker B starten :) ga ik daarvoor wel een keertje met hem naar vreemd terrein.

kusvoorjou
Berichten: 1937
Geregistreerd: 10-12-09
Woonplaats: drenthe

Re: Euro Friesian cup 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 14:37

Dat heb ik inderdaad ook zien staan. Maar aangezien ik mail contact heb gehad, en ze daarin vertelde dat wanneer ik mijn rekening nr. Door geef en akkoord ga met een machtiging van 17.50, zei dit door gaat geven aan het kfps en dat het dan goed moet komen. Dus dit ga ik doen.. :p

Ania

Berichten: 6101
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 09:50

FriesWytske schreef:
Ania schreef:
Aranel, gewoon doen. Zie het als een training. Het is geen dressuurwedstrijd, het is een aanlegwedstrijd. Ook al ga je er in de eerste ronde uit, je hebt een leuke training gehad.


En hier ben ik het niet mee eens. De meeste paarden staan bij een wedstrijd minder lang op de trailer, dan bij deze aanlegtest. Vaak komen ze van ver af. En staan ze meer dan een uur op de trailer, heen en terug. Dan ga ik liever naar een wedstrijd met een jonkie. Kun je er tenminste voor kiezen om het bij je in de buurt te doen, zodat ze niet te lang op de trailer hoeven en snel weer thuis op stal staan.

Iedereen moet zelf weten of hij of zij meedoet, maar men moet niet gaan zeggen dat dit beter voor een 3-jarige is dan een gewoon wedstrijdje. Want dat is het in mijn ogen niet.


Oke :)
Overigens probeer ik terug te vinden waar ik precies zeg dat het beter is dan een gewone wedstrijd..
hier is het rondjes rijden in alle 3 de gangen, en geen verplicht nummertje lopen. Is fijn als een trainig/eerste ervaring/probeersel.

loriene
Berichten: 2581
Geregistreerd: 08-12-09
Woonplaats: vlak bij de zee

Re: Euro Friesian cup 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 13:54

Wij zien het ook als een trainingsrondje.
Kunnen ze mooi vreemde indrukken en ervaring opdoen.

bartjeminoes

Berichten: 592
Geregistreerd: 02-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 14:52

Kan iemand mij vertellen hoelaat deze dag begint? Zou graag willen gaan kijken maar krijg de aankomst tijd nergens gevonden.. Alvast bedankt

vickiva

Berichten: 92
Geregistreerd: 05-08-15
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 23:16

Ik zeg: Friesian Talent Cup 2017 topic starten? *\o/*