[FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DemiHendriks

Berichten: 573
Geregistreerd: 30-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 23:40

_Nynke schreef:
Ykelover, ik heb haar een berichtje gestuurd, als ik antwoord heb laat ik t wel weten :))

Goed bezig met Famke!


Je bent geweldig!! Super bedankt <3

Getty_Maan

Berichten: 2597
Geregistreerd: 14-04-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 10:03

Jeetje wat gaan jullie hard, zie ook allemaal nieuwe mensen. Super leuk!

Fijn dat famke weer goed gaat Celine

En Siebert is ook een knappe man, gaat maar goed!

Voor de nieuwe mensen. Ik lease een Friese 6-jarige merrie. Kan haar wel als eigen beschouwen, ik doe haar hele verzorging.

Afbeelding

slecht hè, maar zit er echt weer op te wachten dat ik haar in de dekens kan zetten en dat ze weer zo mooi zwart is :+

Afbeelding

chriske

Berichten: 2781
Geregistreerd: 14-03-11
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 10:16

Wow ze is flink bruin geworden gett, ik heb ook wel weer zin in de deken tijd dan kan ze der vrolijke bolletjes deken weer op haha :P

Getty_Maan

Berichten: 2597
Geregistreerd: 14-04-06
Woonplaats: Fryslân

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 10:24

Haha ja geweldige deken is dat!

hannelover

Berichten: 1137
Geregistreerd: 14-03-15
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 12:18

woehoe nu al deel 2 *\%/* *\%/*
nou, helaas het NK is niet zo goed gegaan -O- voordat ik ging rijden begon het met regenen en dat maakte de bodem heel erg glad tijdens de proef is ze dan ook wel meer dan 5 keer ofzo uitgegleden en viel daardoor een paar keer uit galop en sneed heel erg de hoeken af. nog wel een winstpuntje kunnen mee pakken en kunnen zeggen dat we 54ste van nederland zijn geworden! *\o/* het zure was alleen dat het echt een uurtje na mijn proef weer kurkdroog was ;( maarja wie kan er als 13-jarig meisje zeggen dat ze met haar 6-jarige, zelf opgeleide friese merrie mee heeft gedaan aan de hippiade O:) we gaan nu snel door naar de L1 want de B wordt echt irritant :') aankomende vrijdag hebben we een clinic van Ingeborg Klooster en die zaterdag gelijk ons eerste L1 wedstrijdje :o Afbeelding

hannelover

Berichten: 1137
Geregistreerd: 14-03-15
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 12:37

oh en ik zal me nog even voorstellen voor de nieuwe mensen :o ik ben Britt ik ben 13 jaar en heb een super fries! ze is 6 en ik heb haar zelf opgeleid :D

Naam: Hanne
Sportnaam: Hanne G
Fokker: Gea Grootoonk
Leeftijd: 6
Niveau: B en aankomende zaterdag waarschijnlijk L :Y)
Afstamming: Tietse428xFolkert353
Afbeelding

Afbeelding

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 14:09

Wat jammer hannelover dat het toch minder ging. Maar het is echt al een hele prestatie op zich waar je zeker trots op mag zijn. En daarbij zijn jullie beide nog jong dus nog genoeg tijd. Volgende keer beter.
Veel succes met je clinic vrijdag en met je eerste L1 wedstrijd. Jullie zijn een erg leuke combinatie.

Je paard is goed verkleurd gett. Heeft ook wel wat zo'n fries met 2 kleuren.

_Nynke
Berichten: 1747
Geregistreerd: 02-08-12

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 14:39

Hanne <3
Ik ben fan! Jammer dat het wat minder goed ging maar alsnog super bezig!! :))

Ik heb gisteren ook de draad weer opgepakt ^^
Afbeelding

Afbeelding

Getty_Maan

Berichten: 2597
Geregistreerd: 14-04-06
Woonplaats: Fryslân

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 14:43

Het gewoon ongelofelijk knap dat jullie daar hebben mogen starten en ook nog winst. Winst is altijd goed! Jullie komen er wel :)

Wat fijn nynke weer lekker rijden, waarom had je een stop? Of heb ik dat gemist :+

Kreeg gister een opmerking, maar dat is toch geen Fries, Friezen zijn toch zwart.... Hahaha blijft voor mij mn knapperd.

_Nynke
Berichten: 1747
Geregistreerd: 02-08-12

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 15:45

Ik PB je wel even, ik heb volgens mij meelezers namelijk :+

Hahaha ach.. boeie :P
Bruin of zwart, net zo geliefd :+:

DemiHendriks

Berichten: 573
Geregistreerd: 30-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 16:09

Haha ik heb hier ook een bruintje inplaats van een zwarte hahah _O- _O-
Aan de ene kant heb ik wel zin in de winter met alle dekens, maar dat betekend ook een hoop regen & kou :brr: :brr:

Gisteren een concour gehad helaas liep alles anders dan gepland. Ik moest Yke's manen 2 x vlechten want de eerste was nogal lelijk en daardoor aardig veel tijdverlies gehad waardoor we veelste laat weg zijn gegaan met trailer en ik maar 5 min inrijtijd had. (achteraf misschien moeten vragen of iemand met mij wou ruilen maar op dat moment denk ik daar niet aan) Yke liep totaal niet nagefelijk en vooral beetje aan het klieren. 164 & 167 punten gekregen :( Zitten we eindelijk in de 180 krijg je dit, Jammer volgende keer beter :))

_Nynke
Berichten: 1747
Geregistreerd: 02-08-12

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 16:34

Aah zonde zeg, volgende keer beter idd :)

Ik heb helemaal geen zin in de winter :=
Heb zojuist een Pagony tiger 0 grams outdoordeken besteld, was in de aanbieding en ik heb alleen nog maar een 100 grams deken dus moest wel even voor de herfst.
Pagony Tiger past haar gelukkig wel heel goed. Meeste andere dekenmerken zijn te krap aan de voorkant maar deze passen gewoon goed.
Verder is mijn 100grams van Horseware.

Wat voor dekens gebruiken jullie?
Het is altijd weer lastig hier, soms zie ik zulke leuke dekens maar het meeste is gewoon te krap aan de voorkant :+

Captain

Berichten: 21410
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 16:46

Jammer hannelover maar een hoop mensen dromen om daar te rijden en jij hebt het gewoon gedaan!! Succes in de L! :D

Ik wil ook geen winter, gatverdamme. :n Zo'n hekel aan kou, en dan die dikke vachten, dekens, bevroren grond en water.. Nee bah! :n :r

Getty_Maan

Berichten: 2597
Geregistreerd: 14-04-06
Woonplaats: Fryslân

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 17:18

Ik heb pagony, qhp (de ene past en de andere weer niet), profirider, premiere en anky. Die van anky pas perfect, is ook wat langer aan de achterkant.

Maar ze is wat breder geworden, eindelijk volwassen, dus moet even kijken of ze alles nog past.

Heb een zebra vliegendeken maat 185, maar deze past ze helaas niet. Ben dus benieuwd hoe de andere dekens nu liggen.

Getty_Maan

Berichten: 2597
Geregistreerd: 14-04-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 17:22

Ohja heb dus te veel spul XD paard loopt er vaak heel hip bij :o

_Nynke
Berichten: 1747
Geregistreerd: 02-08-12

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 17:41

Ik heb ook veeeeel te veel spullen maar ik ga sowieso 1 dekje verkopen die ik toch nooit gebruik. Dan heb ik er alsnog te veel maarja :+
En volgend weekend HE dus dan kom ik ook vast met teveel thuis.

Ik heb dus Horseware en Pagony. Verder qua fleecedekens een Bit deken die wel aardig past, eentje van Pagony die aan de voorkant veeeeeeeeeeeeeeel te ruim is :+ , en eentje van EJ met sterren.
Ze heeft wel altijd maat 195 maar 198 past net iets mooier, vandaar ook de Horseware deken.
Ik heb trouwens van Horseware ook een Rambo Bug Rug XL en deze valt best raar.. Die zakt helemaal naar achter, met en zonder hals. Iemand enig idee hoe dat kan en wat eraan te doen?

Captain

Berichten: 21410
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 17:50

Ja wie komen er allemaal naar HE? Ik ben er zaterdagmiddag en zondag. :D sta bij stand van Nalanta.

JenW

Berichten: 2597
Geregistreerd: 11-12-11
Woonplaats: Beuningen,GLD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 18:19

Vrijdag op 1 van onze jonkies gehangen, 3 jarige merrie met pit :)

Mevrouw gedroeg zich super, had meer oog voor beloning dan naar mij :D


Afbeelding

hannelover

Berichten: 1137
Geregistreerd: 14-03-15
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 18:19

bedankt Tigra_ _Nynke gett en captain:D

balen yke_lover!

hanne heeft geen deken :') :D

wat leuk JenW!

Getty_Maan

Berichten: 2597
Geregistreerd: 14-04-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 20:14

Heb geen idee nynke, geen ervaring mee.

Ik ga niet, druk aan het werk en het zal wel ver weg zijn :p

Wat fijn Jen dat het goed ging, zal vast goed komen.

Net even wat wezen spelen in de bak, mevrouw vond zichzelf grappig :+
Afbeelding

chriske

Berichten: 2781
Geregistreerd: 14-03-11
Woonplaats: Oosterhout NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 20:26

hannelover schreef:
woehoe nu al deel 2 *\%/* *\%/*
nou, helaas het NK is niet zo goed gegaan -O- voordat ik ging rijden begon het met regenen en dat maakte de bodem heel erg glad tijdens de proef is ze dan ook wel meer dan 5 keer ofzo uitgegleden en viel daardoor een paar keer uit galop en sneed heel erg de hoeken af. nog wel een winstpuntje kunnen mee pakken en kunnen zeggen dat we 54ste van nederland zijn geworden! *\o/* het zure was alleen dat het echt een uurtje na mijn proef weer kurkdroog was ;( maarja wie kan er als 13-jarig meisje zeggen dat ze met haar 6-jarige, zelf opgeleide friese merrie mee heeft gedaan aan de hippiade O:) we gaan nu snel door naar de L1 want de B wordt echt irritant :') aankomende vrijdag hebben we een clinic van Ingeborg Klooster en die zaterdag gelijk ons eerste L1 wedstrijdje :o [ Afbeelding ]

Je mag heel trots zijn, op jezelf en je knappe parel! Jullie zijn ook zeker klaar voor het L ;)

_Nynke schreef:
Hanne <3
Ik ben fan! Jammer dat het wat minder goed ging maar alsnog super bezig!! :))

Ik heb gisteren ook de draad weer opgepakt ^^
[ [url=m/zJPbFB.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Q4JF9K.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat is toch zo'n anatomisch gevormd hoofdstel? Ziet er heel fijn uit :)

yke_lover schreef:
Haha ik heb hier ook een bruintje inplaats van een zwarte hahah _O- _O-
Aan de ene kant heb ik wel zin in de winter met alle dekens, maar dat betekend ook een hoop regen & kou :brr: :brr:

Gisteren een concour gehad helaas liep alles anders dan gepland. Ik moest Yke's manen 2 x vlechten want de eerste was nogal lelijk en daardoor aardig veel tijdverlies gehad waardoor we veelste laat weg zijn gegaan met trailer en ik maar 5 min inrijtijd had. (achteraf misschien moeten vragen of iemand met mij wou ruilen maar op dat moment denk ik daar niet aan) Yke liep totaal niet nagefelijk en vooral beetje aan het klieren. 164 & 167 punten gekregen :( Zitten we eindelijk in de 180 krijg je dit, Jammer volgende keer beter :))

Balen maar weer een leermoment voor volgende keer! Volgende keer gaat vast beter ;)

_Nynke schreef:
Aah zonde zeg, volgende keer beter idd :)

Ik heb helemaal geen zin in de winter :=
Heb zojuist een Pagony tiger 0 grams outdoordeken besteld, was in de aanbieding en ik heb alleen nog maar een 100 grams deken dus moest wel even voor de herfst.
Pagony Tiger past haar gelukkig wel heel goed. Meeste andere dekenmerken zijn te krap aan de voorkant maar deze passen gewoon goed.
Verder is mijn 100grams van Horseware.

Wat voor dekens gebruiken jullie?
Het is altijd weer lastig hier, soms zie ik zulke leuke dekens maar het meeste is gewoon te krap aan de voorkant :+

Ik heb van de epplejeck die hele vrolijke bolletjes deken als winterdeken :P ga voor dit jaar zo'n borstbeschermer erbij halen want een maat groter is te groot maar ook bij haar is het op de schouders vrij krap. Verder twee fleecedekens eentje met en eentje zonder hals en een vliegendeken met uitsparing voorijn zadel :)

Captain schreef:
Ja wie komen er allemaal naar HE? Ik ben er zaterdagmiddag en zondag. :D sta bij stand van Nalanta.

Ik ben er zondag met de meiden van stal!

JenW schreef:
Vrijdag op 1 van onze jonkies gehangen, 3 jarige merrie met pit :)

Mevrouw gedroeg zich super, had meer oog voor beloning dan naar mij :D


[ [url=m/X3TcbK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat super! Haha alles voor eten :D

gett schreef:
Heb geen idee nynke, geen ervaring mee.

Ik ga niet, druk aan het werk en het zal wel ver weg zijn :p

Wat fijn Jen dat het goed ging, zal vast goed komen.

Net even wat wezen spelen in de bak, mevrouw vond zichzelf grappig :+
[ [url=m/rMmztN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Awh leuke foto :)


Ik moet deze gewoon even met jullie delen, deze wil ik denk ik ook groot in mijn kamer <3 Ze deed het zoo goed zo tuigloos ook veel meer ontspannen!
Afbeelding

xMyrth

Berichten: 2808
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 20:34

Wow dat lijkt net een sprookjesfoto!

_Nynke
Berichten: 1747
Geregistreerd: 02-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 21:03

Captain schreef:
Ja wie komen er allemaal naar HE? Ik ben er zaterdagmiddag en zondag. :D sta bij stand van Nalanta.


Tof! Ik ben er zaterdagmiddag met een stalgenootje en ik ga zekerweten naar de Nalanta stand want ik wil echt supergraag hun nieuwe boek :))

Prachtige foto hierboven! <3
En dat is inderdaad een anatomisch gevormd hoofdstel, ben er heel blij mee :))

chriske

Berichten: 2781
Geregistreerd: 14-03-11
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 21:06

Dankjulliewel! Jah ziet er ook heel fijn uit :)

Ik ben ook benieuwd naar hun boek omdat ik er misschien wel met Floor in sta :P was toen wel uitgekozen maar na de foto te hebben opgestuurd niks meer gehoord..

SCC

Berichten: 896
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 21:07

Hallo mensen,
mag ik mij hier ook gezellig melden ?

heb geen eigen fries meer op dit moment, maar heb wel een verzorg fries, en heb jaren eigen friezen gehad.