Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 135 van de 500 [ 12492 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]SMP kletstopic 2

 
Profiel   

Ahhh spannend en gaaf kiekeboefje!

Ja heerlijk weer hier, elke dag rond de 30 graden dus dat is genieten geblazen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-17 15:30 



 
Profiel   

Spannend verhuizen. Waarom ga je verhuizen met de pony's

En een bezichtiging van een huis ook erg spannend

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-17 16:45 



 
Profiel   

nanne02 schreef
Nou, Mira, jouw pony kan meer hoor! Wat knap zeg! Hoe heb je steigeren, ja knikken en rondje draaien aangeleerd?
Echt knap!


Wat Mandyy zegt zo heb ik het hem ook aangeleerd. Pip is eentje die dan gaat nadenken hoe ie een snoepje kan krijgen. Dus hij begon te knikken elke keer klikken met de clicker en toen zat het erin. Steigeren net zo, toen ik hem net had deed ie het te pas en te onpas. Dus afgeleerd nu vier jaar later toch aangeleerd. Als ik hem ging uitdagen om te spelen ging ie steeds een klein stukje omhoog, klikken commando eraan vast en hij kan het.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-17 18:24 



 
Profiel   

Patricia_86 schreef
Spannend verhuizen. Waarom ga je verhuizen met de pony's

En een bezichtiging van een huis ook erg spannend

Wil de reden niet openbaar op bokt zetten. Je mag me wel een pb sturen dan wil ik het wel uitleggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-17 18:27 



 
Profiel   

Mira283 schreef
nanne02 schreef
Nou, Mira, jouw pony kan meer hoor! Wat knap zeg! Hoe heb je steigeren, ja knikken en rondje draaien aangeleerd?
Echt knap!


Wat Mandyy zegt zo heb ik het hem ook aangeleerd. Pip is eentje die dan gaat nadenken hoe ie een snoepje kan krijgen. Dus hij begon te knikken elke keer klikken met de clicker en toen zat het erin. Steigeren net zo, toen ik hem net had deed ie het te pas en te onpas. Dus afgeleerd nu vier jaar later toch aangeleerd. Als ik hem ging uitdagen om te spelen ging ie steeds een klein stukje omhoog, klikken commando eraan vast en hij kan het.


Oke! Tnx! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-17 18:35 



 
Profiel   

Floor kan Jambette en schudden :') dat heeft de dochter van mijn verzorgster hem geleerd := geen idee hoe ik op de juiste manier een pony truucjes moet aanleren :=

Of Pat waarom ga je zo ineens verhuizen?! Mag via PB :oo succes ermee!

Getsie Patries vliegen ze eerder terug?

Kiekenboefje spannend!

Linsey geniet van je vakantie :)

Ben mega druk op dit moment met m'n werk, we hebben helaas weer een tijdelijke uitvaller (ga ik niet online zetten) dus ik werk momenteel erg veel, verzorgster is met vakantie dus doe nu even 7 dagen in de week floor zelf en dan probeer ik nog twee avonden naar de sportschool te gaan :') dus zit weinig op bokt, of savonds laat fotos kijken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-17 21:47 



 
Profiel   

Stalverhuizingen zijn (bijna) altijd vervelend. Ik heb er een hekel aan, paard moet weer wennen, jij moet weer wennen... allerlei routines die weer anders zijn. Ik hoop oprecht dat onze volgende verhuizing nog lang op zich laat wachten en dat we dan verhuizen omdat de pony's aan huis komen.

Ik werk ook graag met clickertraining. Niet alleen voor kunstjes, maar ook voor het aanleren van alledaagse of juist ingewikkelde dingen. Zo heb ik mijn pony geleerd dat ze zichzelf achteruit moet inparkeren tussen het lamoen. Hartstikke handig. Aan de lange teugel gebruik ik de clicker ook voor de zijgangen.

Hier staat het mennen even op een laag pitje. De komende 6 wkn heeft mijn pony 'wandelvakantie'. We laten alle training even los en gaan weer doen wat we de eerste 5,5 jaar van haar leven ook gedaan hebben; wandelen. Goed voor het koppie en haar lichaam krijgt ook even rust.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-17 22:13 



 
Profiel   

Ja vaak zijn verhuizingen vervelend. .
Inderdaad weer wennen enzo.

Ik hoop ook nu lang te kunnen blijven staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 07:35 



 
Profiel   

Als je me een half jaar/jaar geleden had gevraagd, had ik gezegd dat ik nooit weg zou gaan. Zelfs als ik een huis met land had waren de ponys daar gebleven. Ik haat verhuizingen maar helaas is het niet anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 09:50 



 
Profiel   

Wat jammer Patty. Heb je wel een mooie nieuwe plek gevonden? Goed gevoel bij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 11:51 



 
Profiel   

Mandyy schreef
Wat jammer Patty. Heb je wel een mooie nieuwe plek gevonden? Goed gevoel bij?

Jaa echt een super mooie plek. Echt alles erop en eraan. Hele mooie lichte binnenbak, 60x20 buitenbaan, stapmolen, longeercirkel en een aquatrainer. Binnenbak is echt heerlijk koel als het heel warm is buiten en ik heb hele mooie uitrijmogelijkheden.
Mensen zijn heel aardig en alles is zo goed geregeld. Heb er een heel goed gevoel bij maar zal zeker even m'n plekje moeten vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 15:01 



 
Profiel   

Ja verhuizen is niet leuk :( Ik had er de afgelopen keer veel moeite mee vooral omdat ik niet wou verhuizen maar wel moest, voor Donja haar gezondheid en daar doe ik alles voor. Hopen dat het meevalt voor je Patty! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 16:13 



 
Profiel   

Aanleiding is vast niet leuk geweest maar het plekje klinkt wel geweldig.

Succes met verhuizing.

Ik blijf wel meelezen maar zal even niet veel reageren. We gaan proberen nu wat te slapen en zo rond middernacht gaan we rijden; lekker op vakantie :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 17:20 



 
Profiel   

Ik moest de laatste keer heel snel verhuizen, zelfs mijn huis want woonde bij de pony's. Nooit leuk..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 17:32 



 
Profiel   

Dat is inderdaad niet fijn!
Ik ben weer terug van weggeweest! Want heb goed nieuws:D ik mag Misty meenemen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 17:47 



 
Profiel   

claudiadvx schreef
Dat is inderdaad niet fijn!
Ik ben weer terug van weggeweest! Want heb goed nieuws:D ik mag Misty meenemen *\o/*

*\o/* wat fijn voor je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 17:53 



 
Profiel   

Net contact gelegd met een zorghuis hier in de buurt om eventueel vrijwillig met onze mini naar de oudjes te komen om te aaien knuffelen. Ze is daar echt zo geschikt voor

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 18:04 



 
Profiel   

StalNollie schreef
Net contact gelegd met een zorghuis hier in de buurt om eventueel vrijwillig met onze mini naar de oudjes te komen om te aaien knuffelen. Ze is daar echt zo geschikt voor


Wat een super lief initiatief! Ik kan echt zo waarderen dat mensen zoiets doen. Ik denk dat de mensen uit het zorghuis dat erg zullen waarderen. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 18:06 



 
Profiel   

Ze hadden al bericht terug gedaan ( via Messenger Facebook) dat ze het eens gingen bekijken hoe of wat en stonden er zeker voor open.

Had dan ook een leuke lieve foto toegevoegd .. dat koppie kun je niet weigeren haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 18:11 



 
Profiel   

@stalnollie ben hier ook drie keer naar het verzorgingshuis geweest. Zo mooi om te zien hoe ouderen reageren, en dan heb ik een hele andere pony opeens zo voorzichtig. Hoop voor je dat het doorgaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 20:02 



 
Profiel   

Eline, dat is al snel dat je hca klaar is! Hopelijk kun je hem gauw ophalen.

Veel plezier nog eventjes Linsey!

Patricia, ja wat een nachtmerrie hè met die aardbeving. Vreselijk dat ze buiten moesten slapen..

Spannend Kiekeboefje een huis bezichtigen :) Hopelijk bevalt het jullie!

Patty, je nieuwe stal klinkt qua facalitieten erg fijn! Verhuizingen zijn eigenlijk nooit leuk, met name voor de paarden zelf. En je moet zelf ook weer wennen aan nieuwe dingetjes.

Wat een lief initiatief StalNollie. Hopelijk krijg je groen licht :)

Ingrid, heerlijk veel plezier en een goede reis!


Weinig te melden hier. Rij op dit moment voornamelijk buiten, zo'n eens per week dressuurmatig in de bak en verder lekker even onze koppies leeg maken. Het afgelopen half jaar hebben we enorme sprongen vooruit gemaakt en veel getraind en op wedstrijd geweest en we waren beide weer even toe aan een stapje 'terug' :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 20:13 



 
Profiel   

Suus, heb je al een tweede keer gekeken bij de stal?
Stapje terug is soms heel lekker!

Ingrid, fijne vakantie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 20:18 



 
Profiel   

Ja toevallig afgelopen week nog eens wezen kijken. De positieve punten vind ik nog steeds erg positief haha, maar er zijn wat kleine dingetjes dus ik ben er nog niet helemaal over uit wat handig is. Ga er nog eens rustig over na denken.

Oja iemand vroeg nog naar mijn insectenbeet, dat is helaas nog steeds zo groot. Wel wat minder rood en warm maar het wil nog niet erg minderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 20:30 



 
Profiel   

Heel druk weekend achter de rug dus eerst even bijlezen. :)

Patty: spannende verhuizing in het vooruitzicht. Ik vind verhuizen zelf nooit zo erg, vind het wel leuk. Nieuwe omgeving, nieuwe mensen etc. Maar misschien komt het omdat we met mijn bijrijdpaard al vaak verhuisd zijn. Ben met Pepper niet van plan om te verhuizen, vind deze stal echt heerlijk.

sakvis: wandelvakantie is ook fijn. Lekker even rustig aan doen samen en de koppies leeg maken. :)

Ingrid: heel veel plezier op vakantie, geniet ervan!

Patricia: dat is wel balen zeg, dat je zo snel moest verhuizen de laatste keer.. Kan me voorstellen dat dat niet leuk geweest moet zijn..

claudiavdx: dat was denk ik voor mijn tijd. Ik ga even terugzoeken :D Maar erg fijn!

StalNollie: wat een ontzettend lief idee is dat van je zeg. Ik ben benieuwd wat ze ervan vinden en of het lukt!

Kiekeboefje: spannend, een huis bezichtigen! Ik hoop dat het bevalt :)

Susanne: een stapje terug kan soms heel veel rust en inzicht geven. Dus alleen maar goed dat je dat zo doet denk ik!
En vwb de stal, gewoon rustig over nadenken en niet overhaasten. T is een grote beslissing!
Wat balen dat je plek nog steeds zo groot is zeg.. Moet je nu terug naar de dokter? :(


Hier niets spannends te melden. Pepper lijkt al wat gekalmeerd te zijn, dus dat is fijn. Aan een kant is de wond al helemaal dicht, aan de andere kant zit er een soort van stolsel op van 2,5 cm. Althans, ik denk dat het een stolsel is.. Vanavond ga ik nog even lekker met hem kroelen en borstelen, als het er morgen niet af is dan bel ik de DA even om navraag te doen wat het kan zijn en of het kwaad kan. Hopelijk is het er gewoon af, dan kan de kleine man weer lekker naar buiten op de paddock.
Hij stelt het nog steeds niet op prijs als ik hem achterlaat in de avond. Duwt dan altijd zijn snoet door de tralies en murmelt wat als ik de gang uit loop. Mijn paardenmoeder hart heeft het daar moeilijk mee :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-17 09:26 



 
Profiel   

Arme Pepper! Had met mijn grote paard met de castratie pas problemen met een opgezette koker. Dus heel veel bewegen. Pip daarin tegen... Alles ging volgens het boekje en de antibiotica stond ie om te schooien.

Vandaag met Pip en Bink gewerkt. Met Bink echt de basis van het vrijheidsdressuur en lekker klieren. Pip hetzelfde gedaan, tot we gingen springen. Meestal gaat het goed los, maar na twee keer ging ie doodleuk over de hoefslag galopperen. Vriendin van mij reed op haar draver in de bak erbij, gaat heel goed en we kwamen beide niet meer bij van Pip zijn actie. Echt waar het is dat ie zijn clowns neus mist soms. (bink is niet van mij, vriendin die op de draver reed is bink van)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-17 20:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 135 van de 500 [ 12492 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen