Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 16 [ 387 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

NMPRS merriekeuring 2017

 
Profiel   

Balen linda hopelijk komt het toch nog goed in de loop van de week.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 15:40 



 
Profiel   

klinkt niet fijn linda, jammer zo vlak voor de keuring :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 17:41 



 
Profiel   

Wat k*t Linda! Hopelijk heb je je paardjes optijd klaar!


Zoals ik heb gezien, zijn er een heel stuk minder inschrijvingen vergeleken met vorig jaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 17:49 



 
Profiel   

Ik vraag me echt af hoeveel bijschrijvingen er gedaan zijn :')

Bo bij kunnen werken, en tot verbazing bleef ze nu gewoon staan, dus vorige keer toch net even teveel willen doen denk ik toch.

Chicky aleen haar lichaam en baardhaar gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 18:37 



 
Profiel   

Ik heb 1 bijschrijving op staan van mezelf. Benieuwd naar de rest

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 18:42 



 
Profiel   

Kan me ook niet voorstellen dat er geen bijschrijvingen zijn, we gaan het zien.

Hopelijk knappen ze nog op Linda! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 18:54 



 
Profiel   

Nou voor mij wordt het wellicht ook geen paardje mee want kan haar sinds woensdag al niet pakken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 08:12 



 
Profiel   

Dat is lastig Machteld... Kun je haar nergens insluiten? of de wei kleiner maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 08:24 



 
Profiel   

Weet niet of ik nog wel zon zin heb....al vanaf vrijdag ziek dus ook niet kunnen trainen
En als klap op de vuurpijl ga ik net voeren heeft spicy weer erg last van de vliegengehad en heeft ze gaar hele schouden tot het vel toe geschuurd, zit geen haar meer op☹️☹️


Laatst bijgewerkt door joysjuh1987 op 21-08-17 08:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 08:34 



 
Profiel   

Nou het gaat lekker hier zeg!!..

Machteld, net wat Rowan zegt, kan je haar niet insluiten en dan pakken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 08:37 



 
Profiel   

Al geprobeerd maar ze duikt in de omheining, geen zin in wonden..

Bakjes voer, alle paarden uit de wei etc helpt niet. Ze maakt er gewoon een spelletje van sinds ze op deze wei staan.

Ze is van begin af aan al lastig te pakken op de wei maar hield het hals ter in, nu dacht ik ach sneu gaat zo goed we doen hem af. Verkeerde keuze hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 08:52 



 
Profiel   

Dat zou voor mij geen reden zijn, al moest ik 24uur non-stop gaan proberen, die kwam echt wel terug op stal. wat een draak zeg!

Oei joyce en je had er zo'n zin in... :(
Ze zien vast wel dat het een wond is en geen afwijking ofzo hoor... ik zou me niet laten tegenhouden. Ik ga ook gewoon met Lays terwijl ze onder de bulten/plekjes zit, we laten ons niet zomaar tegenhouden hoor :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 09:22 



 
Profiel   

mvdbijl schreef
Al geprobeerd maar ze duikt in de omheining, geen zin in wonden..

Bakjes voer, alle paarden uit de wei etc helpt niet. Ze maakt er gewoon een spelletje van sinds ze op deze wei staan.

Ze is van begin af aan al lastig te pakken op de wei maar hield het hals ter in, nu dacht ik ach sneu gaat zo goed we doen hem af. Verkeerde keuze hihi


Heb je geen vanghok? Wij hebben zooo vaak paardjes welke niet te pakken zijn. Maar als wij een paardje moeten hebben, dan krijgen we ze altijd te pakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 09:40 



 
Profiel   

Ik ben meestal alleen op stal en, pony rent echt sneller dan ik haha, dus makkelijker gezegd dan gedaan..

Als ik met een halster de wei in kom is ze weg. Vandaag komt iemand me even helpen. Heb haar gister in een klein stukje wei gekregen, vanuit daar kunnen we haar over het pad naar de stallen laten lopen, sluiten we haar daar op. Als ze maar weer een halster om heeft dan is er geen probleem..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 09:56 



 
Profiel   

Machteld, fijn dat je even hulp krijgt. Ik ben ook altijd alleen op stal en dat valt soms inderdaad niet mee. (Al is er nog nooit 1 buiten gebleven als ik niet wilde. Al heeft dat me vorige keer met Pippa wel mijn knie gekost :') haha).

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 09:58 



 
Profiel   

linda2008 schreef
Dat zou voor mij geen reden zijn, al moest ik 24uur non-stop gaan proberen, die kwam echt wel terug op stal. wat een draak zeg!

Oei joyce en je had er zo'n zin in... :(
Ze zien vast wel dat het een wond is en geen afwijking ofzo hoor... ik zou me niet laten tegenhouden. Ik ga ook gewoon met Lays terwijl ze onder de bulten/plekjes zit, we laten ons niet zomaar tegenhouden hoor :(:)


Thanx voor je oppepper tis wel een mega plek...ga dr vd week scheren en dan zien we wel....tis zo jammer

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 11:23 



 
Profiel   

Ik zou haar zo snel mogelijk scheren, goed wassen met betadine shampoo en een vliegendeken op houden... het is kort dag, maar misschien helpt het nog iets... ik zal voor je duimen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 11:24 



 
Profiel   

linda2008 schreef
Ik zou haar zo snel mogelijk scheren, goed wassen met betadine shampoo en een vliegendeken op houden... het is kort dag, maar misschien helpt het nog iets... ik zal voor je duimen.


Ze heeft een vliegendeken op maar spicy is overgevoelig vooral nu met die vliegen
Zo is ze ook weer bijna haar voorpluk kwijt
Het gaat tijden goed maar vaak zo aan het eind vd zomer wordt ze er weer gek van echt zielig
Ze is niet dik id vacht omdat ze ook shows loopt is ze recent nog geschoren maar ik wilde haar kort voor de keuring scheren aangezien ze de week er op wk heeft☹️

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 14:06 



 
Profiel   

He wat balen Joyce! Vetramil werkt bij mij heel snel op paardjes met een gevoelige huid.

Het is jammer voor het plaatje maar je kan er niks aan doen. Zouden ze daar erg op afstraffen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 14:17 



 
Profiel   

Heb dr nu maar grof geschoren als ik op fe kop hang moet ik al weer....
Maar hoop dat de ergste jeuk weg is
Waar kan ik het halen Machteld??
Is het een soort shampoo??
Niet dr meest chatmantste foto maar zo kun je het wel zien
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 15:01 



 
Profiel   

Nare plek joy, zit er inderdaad ook wat dik uit rondom, hopen dat het snel wegtrekt voor haar..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 15:08 



 
Profiel   

sharon2013 schreef
Nare plek joy, zit er inderdaad ook wat dik uit rondom, hopen dat het snel wegtrekt voor haar..


Ja ze heeft flink lopen schuren..tis gelukkig niet dik das haar bewpiering haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 15:19 



 
Profiel   

Ow haha lijkt net een verdikking om heen te zitten, zal wel vertekend beeld zijn dan vanwege de plek :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 15:25 



 
Profiel   

Joyce.. Anti itch werkt ook perfect

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 15:44 



 
Profiel   

@sharon ja tis net een mini quartertje aan het worden
@ ilse thanx ik zal het eens googelen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 15:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 16 [ 387 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen