Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 214 van de 500 [ 12492 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]SMP kletstopic 2

 
Profiel   

Doet ze het goed thuis? Sterkte met de drukte!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 20:41 



 
Profiel   

Sorry even egopost, heel druk en niet zo goed met Ernst..

StalNollie schreef
Hoe gaat het met de ziekenboegjes ?



Redelijk, Ernst zijn been is niet meer gezwollen. De dierenarts dacht dat hij in zijn kootholte wat mok had vorige week.

Nou keek ik vanmiddag weer even, blijkt er daaronder ook een hele snee te zitten |(

Zo vervelend dat dat niet gezien is, je moest het been ook helemaal recht leggen en de hoef wat naar achteren duwen en dan zag je het pas. Na een week zat er natuurlijk allemaal pus bij en viezigheid, dus gaan spoelen en dierenarts weer laten komen.

Het stonk een uur in de wind maar was gelukkig niet meer ontstoken (hij had al aan de ontstekingsremmers gezeten gelukkig), dus nu zijn alle viezigheidjes en velletjes weg gehaald en zit zijn been in het (roze :D ) verband met trekspul(?)..


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 15:27 



 
Profiel   

Quilfa schreef
Sorry even egopost, heel druk en niet zo goed met Ernst..

StalNollie schreef
Hoe gaat het met de ziekenboegjes ?



Redelijk, Ernst zijn been is niet meer gezwollen. De dierenarts dacht dat hij in zijn kootholte wat mok had vorige week.

Nou keek ik vanmiddag weer even, blijkt er daaronder ook een hele snee te zitten |(

Zo vervelend dat dat niet gezien is, je moest het been ook helemaal recht leggen en de hoef wat naar achteren duwen en dan zag je het pas. Na een week zat er natuurlijk allemaal pus bij en viezigheid, dus gaan spoelen en dierenarts weer laten komen.

Het stonk een uur in de wind maar was gelukkig niet meer ontstoken (hij had al aan de ontstekingsremmers gezeten gelukkig), dus nu zijn alle viezigheidjes en velletjes weg gehaald en zit zijn been in het (roze :D ) verband met trekspul(?)..


[ [url=m/yEroD9.jpg]Afbeelding[/url] ]
wel mooi verbandje zo

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 15:55 



 
Profiel   

Mooi roze is niet lelijk. Wel een rot plek daar in die holte. Maar geen mok?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 16:36 



 
Profiel   

Schrikken zeg!! Sterkte!

Ik ben in Dublin!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 19:50 



 
Profiel   

Leuk ymor!

Succes met alle blessure paardjes, hopelijk knappen ze gauw op.

Ik moet nog even bijlezen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 20:28 



 
Profiel   

Nee geen mok, echt een snee van linkerkant midden tot rechts binnenkant. Je kijkt er zo in.. Was ook dat been waar hij mee klem heeft gelegen, andere wondje is al mooi dicht en aan het genezen :) Het zag er opzich redelijk uit maar moet echt even dicht gaan.


En een beetje gay is oké hé :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 20:35 



 
Profiel   

echte kerels dragen roze Quil :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 21:05 



 
Profiel   

Ja en je hoord nu zoveel over gender neutraal. Kan makkelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 21:07 



 
Profiel   

Precies! een snee op die plek is echt wel een rotplek. mijn oude bijrijd[aardje heeft vorig jaar een fikse jaap op haar pijpbeen (binnenkant) op gelopen en we zijn er echt wel een paar weken zoet mee geweest. Deze plek is nog veel rotter.

Frummels wat balen van de poezel! succes en succes met verhuizen

Ayla ik ga heel heel heel hard duimen voor sjorsie!

Knappe kale willem! <3

Patty wat lastig zeg dat je er zo over twijfeld. misschien een periode wat minder hard trainen en kijken hoe dat bevalt? Misschien mis je de wedstrijden dan helemaal niet.

Ingrid ik ben begonnen om een enkelgebroken watertrens, daarna overgestapt op een enkelgebroken knevel.
Die knevel beviel wel maar had het idee dat wanneer ik hem door moest sluiten de schakel tegen zijn gehemelte kwam. Floor was dan 'not amused'. Ben toen gauw overgestapt op een ongebroken naar voor gebogen bokkebit. Bevalt prima maar soms heb ik het idee dat de hulp niet helemaal lekker doorkomt, de leidsels zitten aan het bovenste oog. Op het onderste oog hoef ik niet eens te proberen denk ik... := not amused is dan zacht uitgedrukt :+


Floor heeft het momenteel zo warm dat hij onder een 0-grams nog klam is heel vroeg in de ochtend. Die deken laat ik voorlopig maar even af. Liever iets te koud met genoeg te eten en te knagen dan klam/bezweet met de wind er steeds op. Warmte blijft bij ons ook heel erg hangen door de kassen die eromheen gebouwd zijn en hij kan schuilen in de boxen waar hij vaak tussen 'zijn' twee fjordendames in staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 21:22 



 
Profiel   

Roze staat hem wel goed :D.

Net de andere auto opgehaald dus kan weer zelf op pad. Afgelopen dagen de auto van m'n moeder geleend maar vind dat echt niks hoor. Hele tijd overleggen of ik de auto mee kan :+.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 21:52 



 
Profiel   

Welke auto heb je nu Patty?

Leuk Romy! Geniet ervan!

Max deed zo z'n best met longeren. Daarna lekker laten racen aan de longeerlijn. :D
Ook super fijn gereden. Top avond!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 21:56 



 
Profiel   

Heb nu een Suzuki Grand Vitara. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 04:35 



 
Profiel   

Oh ja dat was het!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 06:19 



 
Profiel   

Romy; wat jammer dat je dat gevoel hebt. Ik hoop dat je er snel weer van kunt genieten!

Laura; ik heb mijn hca 2e hands zonder RVS bomen. Zou volgende keer zeker RVS nemen. Maar ik wil ze voorlopig ook niet omruilen, vind de manier van zaken doen van Klarenbeek niet zo netjes.

Patty; is jouw pony al wat ouder? Omdat je zegt dat als je niets gaat doen hij een oude opa wordt?

Linda; leuk! Melanie "ken" ik wel (naam, niet zelf) Handig dat ze op stal komt!

Mirriej; dat is zeker balen. Ik zou het eerlijk gezegd niet weten waardoor dat nu komt.

Frummels; hoe is het met de kat? Wat vreselijk sneu zeg! Had lieve foto gezien dat ze mee terug naar huis mocht maar blijkbaar toch weer flink mis. Sterkte!!

Quilfa; wat sneu voor Ernst! Wel mooi roze verbandje :-) Hé; echte mannen dragen roze!

Lilian; ik denk dat je bittenverhaal niet voor mij was haha :-)

Patty; gefeliciteerd met je nieuwe auto!


Hier geen Alf nieuws. Komende 5,5 week nog stappen 2 x daags en koelen 2 x daags. Wel gelijk stuk drukker. Er zijn zat meiden die het voor me willen doen 1 x per dag maar ik doe het toch het liefste zelf. Maar druk mee dus :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 07:06 



 
Profiel   

En Patty, bevalt hij tot nu toe? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 07:07 



 
Profiel   

Quilfa, ach arme Ernst.... Gelukkig kan het zo, en vind het ook nog best wel lief staan met zijn pootje in het roze. :)
Patricia_86 schreef
Ja en je hoord nu zoveel over gender neutraal. Kan makkelijk

Ook echt dit :')

Romy, lekker hoor! Veel plezier.

Lillian, ja het is nog best warm he! Vooral bij jou tussen die kassen in, kan me voorstellen dat de warmte daar lang blijft hangen. Donja laat ik half oktober scheren :)

Patty, lekker hoor nieuwe auto! Heel veel veilige km's gewenst!

Ingrid, lekker druk is dat! Daar kun je veel werk van hebben. Wel lief dat er veel mensen aanbieden je te helpen.


[ img ]
Je kunt het je niet voorstellen..... maar daar komt het gezelligste huisje van 't Noorden te staan <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 12:56 



 
Profiel   

Ik ben trouwens al een goed tijd op zoek naar goede peesbeschermers maat minishet, kleur maakt me niet zo veel uit. Iemand een tip voor mij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 13:21 



 
Profiel   

Hoi, ik lees al een tijd met jullie mee!
Nu heb ik een verzorgpony waarmee ik ook kan mennen, een shetje van ongeveer 95 centimeter, hij is 5 jaar!
En even over mijzelf ik ben Jessica, bijna 19 :)
Hoop dat ik me mag melden!

Ik heb hier peesbeschermers voor m'n andere verzorgpony
http://hbruitersport.nl/harry-en-hector ... tland.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 14:22 



 
Profiel   

Kiekeboefje schreef
Ik ben trouwens al een goed tijd op zoek naar goede peesbeschermers maat minishet, kleur maakt me niet zo veel uit. Iemand een tip voor mij?

Zoek je 3 in 1 of echt van die harde met neopreen? Ik heb een setje harde dei te klein zijn voor mijn pony's

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 15:31 



 
Profiel   

Kiekeboefje schreef
Quilfa, ach arme Ernst.... Gelukkig kan het zo, en vind het ook nog best wel lief staan met zijn pootje in het roze. :)
Patricia_86 schreef
Ja en je hoord nu zoveel over gender neutraal. Kan makkelijk

Ook echt dit :')

Romy, lekker hoor! Veel plezier.

Lillian, ja het is nog best warm he! Vooral bij jou tussen die kassen in, kan me voorstellen dat de warmte daar lang blijft hangen. Donja laat ik half oktober scheren :)

Patty, lekker hoor nieuwe auto! Heel veel veilige km's gewenst!

Ingrid, lekker druk is dat! Daar kun je veel werk van hebben. Wel lief dat er veel mensen aanbieden je te helpen.


[ [url=m/TezPjE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je kunt het je niet voorstellen..... maar daar komt het gezelligste huisje van 't Noorden te staan <3 <3

gaaf heb je al een bouwtekening?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 15:32 



 
Profiel   

Het liefst 3 in 1. :)

Ja alles is binnen en afgelopen donderdag getekend! Centjes zijn op maar gelukkig heb ik de afgelopen 3 jaar behoorlijk wat uitzet gespaard :D nu alleen nog wat huisvulling. Heb wel een voorbeeldje, zo gaat het er ongeveer uitzien!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 15:42 



 
Profiel   

IngridM schreef
Lilian; ik denk dat je bittenverhaal niet voor mij was haha :-)

Ingrid ik denk dat die voor Jenny was haha :') sorry :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 17:22 



 
Profiel   

Kiekeboefje schreef
Het liefst 3 in 1. :)

Ja alles is binnen en afgelopen donderdag getekend! Centjes zijn op maar gelukkig heb ik de afgelopen 3 jaar behoorlijk wat uitzet gespaard :D nu alleen nog wat huisvulling. Heb wel een voorbeeldje, zo gaat het er ongeveer uitzien!
[ [url=m/bHNTPP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi zeg!
3 in 1 vind ik harrys horse fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 17:42 



 
Profiel   

Jorie loopt mank. Ik vermoed bevangen. Da is onderweg. Hij staat nu weer in de paddock, maar wond is ook nog gezwollen. -O-

Sorry voor de egopost, maar ik was even in Amsterdam voor een concert en heb dus nog niet bijlezen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 19:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 214 van de 500 [ 12492 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen