[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 12:29

Ziet er leuk uit Nanne, lekker druk nu met alle vakanties!

Sterkte voor Pepper :(:)

nanne02

Berichten: 910
Geregistreerd: 13-04-16

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 12:42

Jaah, is echt heel leuk! :D

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 12:53

Leuk al die honden, alhoewel ik er in principe bang voor ben. Geef mij maar katten :j
Ik ben ooit eens achterna gezeten door een grote hond die echt wilde gaan bijten, dus sinds die tijd heb ik het niet meer zo op voornamelijk vreemde honden. Maar zodra ik weet dat een hond braaf en lief is, dan gaat het wel prima en vinden ze mij meestal een ideaal speelmaatje :D

Ik heb vandaag iets nieuws met Alex geprobeerd, equikinetics om zijn rugspieren te trainen. Dan lopen ze in een vierkant ipv op een volte. Hij kon het qua conditie prima, alleen de draf linksom was een ramp. Hij gaat altijd tegen hangen, want linksom is nou eenmaal zijn slechte kant, dus vol hoofd naar buiten en kont naar binnen. Maar ik kan hem gelukkig vrij makkelijk corrigeren hierbij, iets wat me met longeren echt niet lukt. Dus ik hoop dat hij nu ook linksom beter gaat worden, want voor de kar doet hij wel gewoon netjes zijn hoofd naar links in de bochten naar links. Foto van hoe het vierkant eruit ziet:
Afbeelding

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 13:04

Leuk Fenna. Ik doe dat met ons grote paard vaak aan de dubbele longe. En dan zet ik hem op elke zijde van het vierkant een metertje naar buiten voor hij de hoek om gaat. Zo zet hij zijn binnen achterbeen beter onder de massa. Misschien dat dat voor Alex ook helpt?
Niet heel duidelijk maar even getekend. Zwart is het normale vierkantje, streepjes is het spoor dat ik hem laat lopen. Hij gaat dus vrij abrupt de hoek om.

Ik vraag hierbij altijd een lichte buitenstelling, omdat het paard nogal scheef is en 1 kant om de buitenteugel niet goed aanneemt kwa druk.

Afbeelding

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 16:46

Hoe is de castratie gegaan?

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 17:29

Het is goed gegaan. Hij mag over een half uurtje weer eten en drinken en hij heeft net een klein beetje geplast. :) :(:) komende week elke dag 2X even met hem stappen en niet op de paddock.
Afbeelding

nanne02

Berichten: 910
Geregistreerd: 13-04-16

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 17:55

Is Peppie boos? :+
Arme jongen, maar Pep, goed onthouden, niet boos worden op je baasje jongen!! :D :(:) :+

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 20:59

Arme vent opeens zonder zijn edele delen haha.

Wát gaaf dat je dat gedaan hebt Susanne!

Beagles vind ik ook erg leuk maar ik zie dan altijd weer dat vrouwtje voor me hier in de buurt wat maar tegen een betonplaat liep te roepen hij luisterde toch niet hahaha

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 21:35

Beagles zijn gewoon te slim voor mensen :=

Arme peppie! nu zal die voor eeuwig als een hét door het leven gaan :p

Las net op FB dat één van mijn favoriete series ermee gaat stoppen... -O-

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 21:41

Welke Lilian?

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 21:44

Welke serie? Gaat er stoppen?

Ah Pepper. Eerst verhuizen en nu ballen kwijt. Stres weekje voor hem

Ik had eest een collega met beagels
Hadden we weekend dienst ging ze ze nog even uitlaten in de duinen.1 vd Beagles rende weg. Achter konijn aan. Uren achter konijn aan gezeten. Mijn collega maar gaan werken. Wij toch dienst als hij gevonden werd. Haar tante uren in de duinen gestaan met lekkers ect. Pas na 5 uur kwam hij!!!!

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 21:45

Arme Pepper, hopelijk krijgt ie geen complicaties en gaat zijn herstel zonder edele delen voorspoedig :(:)

Ik ben trots op mijn kleine Jorie. Ik had hem vandaag even naast de fiets mee en hij liep mee alsof hij al jaren naast de fiets loopt. Terwijl dit zijn derde keer pas was en de eerste keer zonder steun van Alex die voorop draafde. Ik heb echt tussen de buien door een heerlijk rondje met hem gefietst. Nou als het beleren ook zo gaat, dan teken ik ervoor :j

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 21:46

Een CW serie The originals


Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 22:29

Lillian__ schreef:
Een CW serie The originals

[ Video ]

Ziet er leuk uit. Wat is cw serie?

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 22:31

CW is de organisatie waar het onder valt net zo als dat Game of Thrones van HBO is.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 22:32

Lillian__ schreef:
CW is de organisatie waar het onder valt net zo als dat Game of Thrones van HBO is.

Waar kan je dat kijken dan?


Knappe Floris naast de fiets!

StalNollie

Berichten: 9120
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 22:35

Ooh zal me man niet leuk vinden die volgt die serie ook. Hihi

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 22:49

Die serie zegt me helemaal niets haha.
Ben wel redelijk erg netflix verslaafd

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 08:12

Ik heb The Originals nog niet gezien, maar vond The Vampire Diaries altijd wel heel leuk! Gaan ze er mee stoppen op Netflix?

Mandyy

Berichten: 30485
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 08:36

Ik heb Netflix sinds dit jaar en volg Pretty Little Liars.
Ben alleen niet zo snel, weinig tijd over om op de bank te zitten helaas.

Hoe is het met je insectenbeet Suus?

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 09:25

Ingrid: Ja stiekem vind ik het heel sneu, maar ik hou maar in mijn achterhoofd dat hij er een mooier leven van krijgt :D

Lillian: Een "je weet wel" pony :')
De serie ken ik niet, maar balen dat het stopt zeg..

Patricia: Ja het is een onrustige week voor hem geweest. Maar vanaf nu wordt het allemaal fijner voor hem. Over een paar weekjes lekker in de groep.

Fennadev: Wat knap van Jorie! Daar mag je zeker trots op zijn.
Ik hoop ook dat Pepper goed herstelt.

Ik heb ook Netflix, en was echt verslaafd aan New Girl. Heb net seizoen 6 af (die staat nog niet op Netflix) en kan niet wachten op seizoen 7. Dat is wel direct de laatste helaas. :(:)

Vanmorgen voordat ik naar mijn werk ging nog even bij Pepper gaan kijken. Heb zijn beentjes even schoongemaakt met een spons want daar zat nog veel bloed op en dat trekt stomme vliegen aan. Heb zijn temperatuur gemeten en die was gelukkig goed (38.0) en hem lekker een klein bakje slobber gegeven. (Dan bleef hij tenminste stil staan terwijl ik met de thermometer in de weer was :') )

We moeten 2x per dag 10 minuten stappen. Vanmorgen is dat bijna 4 minuten gelukt.. Hij is gewoon echt niet te houden. Probeert zich los te trekken, zwaait met zijn hoofd, steigert, rent, is aan het gillen etc. := Gelukkig heb ik hem dan meestal relatief snel weer onder controle, maar leuk en veilig is anders. In zijn stal is hij dan weer doodbraaf en knuffelig.. :roll:

Zodra hij hersteld is en het hengstengedrag er af is, gaan we een lesje grondwerken doen.

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 11:22

Mandyy schreef:
Ik heb Netflix sinds dit jaar en volg Pretty Little Liars.
Ben alleen niet zo snel, weinig tijd over om op de bank te zitten helaas.

Hoe is het met je insectenbeet Suus?

Oeh die is spannend!

Hier ook zwaar Netflix verslaafd. Nu het 1e seizoen van Shooter nog een keer aan het kijken. Dan kan ik seizoen 2 erachter aan kijken die is net online gekomen.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 13:58

Jaaa 2e seizoen shooter zag ik ook al. Ik zal maar niet vertellen wat ik allemaal gezien heb al *schaam* haha.

Nou Frummels; Hij voelt zich dus goed haha

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 14:35

Er staan nu twee of drie seizoenen op netflix van the originals, the originals is een spin off van the vampire diaries en als je het volledig wilt snappen (waarom sommige personages doen wat ze doen) moet je eigenlijk seizoen 3,4 & 5 van the vampire diaries kijken, als het goed is staan de hele serie van the vampire diaries op netflix (die is er vorig jaar al mee opgehouden wat wel te verwachten was want de hoofdpersoon is eruit gestapt)

Maar ik ga me dan volledig bezig houden met The shannara chronichels, shadowhunters, gotham en ik denk dat ik maar eens aan Arrow ga beginnen verder kijk ik nog Supernatural en Game of Thrones maar die kijk ik op een manier die niet op bokt genoemt mag worden :') de rest eigenlijk ook maar dat is omdat Netflix ooooontzettend traag is met het updaten van nieuwe seizoenen en afleveringen :roll: Gotham heeft al drie volledige seizoenen er doorheen gewerkt en op Netflix staat dr maar één

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 14:41

Susanne schreef:
Ik heb The Originals nog niet gezien, maar vond The Vampire Diaries altijd wel heel leuk! Gaan ze er mee stoppen op Netflix?

Nee helemaal, maar als het goed is in dit laatste seizoen krijgen we Caroline te zien! Alaric, Stefan, Matt en Tyler hebben zich al laten zien