[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 09:47

Ayla: fijn dat boef een leuk huisje gevonden lijkt te hebben. Zal wel even wennen zijn denk ik voor je?

Ingrid: Ah t is al gelukt met cool packs lees ik :)

Lindagigant: fijn dat je een fijne les hebt gehad!

Mijn auto mag geloof ik geen trailer trekken (Audi A2). Maar ik wil mijn paarden niet in een trailer hebben, liever klein vrachtwagentje. Vind trailers dood eng en lees helaas veel te veel ongelukken de laatste tijd :(:)
Als wij gaan verhuizen wil ik wel een wat grotere auto, maar meer ivm veiligheid op de snelweg. :)

Patricia: gefeliciteerd met je mooie resultaten!

Fenna: fijn dat het goed gaat.

Wij waren twee dagen weg samen, dus op de terugweg meteen langs Pepper gereden. :D
Vriendje een biertje weten te scoren bij de stalbaas, pepper een emmertje voer, zonnetje erbij: dit was wel een geslaagde combi geloof ik haha. Ik ben de paarden trouwens altijd kwijt aan hem als hij mee gaat. :+
Afbeelding
Afbeelding

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 11:17

Frummels schreef:
Ayla: fijn dat boef een leuk huisje gevonden lijkt te hebben. Zal wel even wennen zijn denk ik voor je?

Ingrid: Ah t is al gelukt met cool packs lees ik :)

Lindagigant: fijn dat je een fijne les hebt gehad!

Mijn auto mag geloof ik geen trailer trekken (Audi A2). Maar ik wil mijn paarden niet in een trailer hebben, liever klein vrachtwagentje. Vind trailers dood eng en lees helaas veel te veel ongelukken de laatste tijd :(:)
Als wij gaan verhuizen wil ik wel een wat grotere auto, maar meer ivm veiligheid op de snelweg. :)

Patricia: gefeliciteerd met je mooie resultaten!

Fenna: fijn dat het goed gaat.

Wij waren twee dagen weg samen, dus op de terugweg meteen langs Pepper gereden. :D
Vriendje een biertje weten te scoren bij de stalbaas, pepper een emmertje voer, zonnetje erbij: dit was wel een geslaagde combi geloof ik haha. Ik ben de paarden trouwens altijd kwijt aan hem als hij mee gaat. :+
[ [url=m/j3ifHc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/v6trGX.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jouw partner kan ook zo in de horse en hunk kalender :') :') Logisch dat die paarden er mee weg lopen.
Pepper ziet er trouwens goed uit zeg, hij doet het goed zo te zien.

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 12:21

Patricia goed gereden zeg! Netjes hoor.

Ayla, knappe Boef naar een nieuw baasje. Sterkte! Hoe is het met Sjors?

Ingrid, nogmaals heel veel beterschap voor Alf! Ik hoop echt dat hij goed gaat herstellen.

Linda, lekker zo'n fijne les! Jullie gaan goed hè? Al plannen om L te starten?

Kimberley, wat schattig Pepper met je vriend!


Willem is ook weer kaal! <3
Afbeelding

Mira283

Berichten: 3526
Geregistreerd: 15-11-11
Woonplaats: Naast mijn buren

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 12:48

Ben ik een van de weinigen die niet scheert?

Leuk dat je vriend mee gaat naar Pepper! Mijn ex was er bang voor haha

Ingrid heel veel sterkte met Alf!

Patricia netjes gereden

Willen ziet er goed uit!

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 13:07

Oh wat ziet Willem er weer goed uit Susanne!

Ik ben ook heel erg blij dat ik een vriendin heb die de paarden leuk vind, dankzij haar heb ik ze nu ook aan huis staan. Zelf wilt ze volgend jaar kijken voor een fjord :)

Hoe gaat het nu met Sjors en Alf?

Ik kan morgen eindelijk weer rijden sinds 2 weken :D Jimmy is tussendoor nog 2 keer met de verzorgster op pad geweest en heeft voor de rest even vakantie gehad.

LicentioFide

Berichten: 1645
Geregistreerd: 17-11-12

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 13:10

Hoi!
Ik heb mij hier als het goed is nog nooit gemeld, en ik weet van mezelf dat ik niet zo goed ben in actief blijven in topics, dus helaas meld ik mij hier niet definitief.
Maar ik heb wel een vraag. Ik ben opzoek naar een sulky voor mijn shetlander, en ik heb op marktplaats een hele leuke gevonden. Alleen het is te ver weg om te gaan passen.
Nu is mijn vraag dus, wat is een goede lengte voor een lamoen voor een shetlander? Ik heb de maten aan de verkoper gevraagd, en de breedte past, ik twijfel alleen nog over de lengte.
Overigens verkopen wij de sulky natuurlijk weer gewoon wanneer het toch niet blijkt te passen!

Mandyy

Berichten: 30484
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 15:11

Ingrid, het oog ziet er helemaal normaal uit! Blij!

Patricia, mooie resultaten.

Suus, Willem is mooi geschoren! <3

Mir, vakantie is ook even lekker. Max gaat tijdens mijn vakantie ook niet zoveel doen (iig niet voor de sulky).

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 16:44

Ayla, Boef naar een nieuw huisje. Dat zal wennen zijn zeg, maar het zat er aan te komen en je kon je er gelukkig wat op voorbereiden. Ik wil je wel sterkte wensen, is niet leuk om je vriendje te moeten missen. Wel fijn dat hij een goed huis krijgt!

Frummels, ook al zo'n paardengek! Die van mij niet zo jammergenoeg, maar als het moet dan wil hij me graag helpen :)
Afbeelding

Ohhh kale Willem <3

Mira, ik heb een (nog) niet geschoren paardje. Wel haar borst gedaan, dat vind ze ook heerlijk als ik dat doe. Ik zie haar gewoon genieten :P

Ik ben de laatste weken veel bezig met lang lijnen en dit doet ze zo goed en vooral fanatiek dat zij zichzelf snel in het zweet jaagt. Ze is enorm goed met stemcommando's, maar we hebben een kitten die de hele tijd door de bak racet dus daar schrikt ze regelmatig van :')

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 16:50

Willem is knap zo kaal!! Hij ziet er goed uit

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 16:53

Vraagje, wat vinden jullie (persoonlijk natuurlijk) een goed bitje om mee te beginnen met mennen? Hebben nu een bokkebitje en een dubbelgebroken trens.

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 16:55

Ik ben begonnen met een dubbelgebroken bitje, toen overgegaan op een myler en nu op een liverpool :)

StalNollie

Berichten: 9119
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 16:58

Haha mirrie ik wilde het nog net niet zeggen van de vriend van frummels... haha
Ik doe dadelijk even uitgebreider reageren nu eerst eten

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 16:59

mirriejj schreef:
Ik ben begonnen met een dubbelgebroken bitje, toen overgegaan op een myler en nu op een liverpool :)


Mag ik vragen waarom je voor een myler koos?

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 17:01

Kiekeboefje schreef:
mirriejj schreef:
Ik ben begonnen met een dubbelgebroken bitje, toen overgegaan op een myler en nu op een liverpool :)


Mag ik vragen waarom je voor een myler koos?


Ja hoor :) Ik las er goede ervaringen over en mijn andere pony liep er ook goed op . Jimmy heeft er ook een lange tijd goed op gelopen. Alleen nam hij hem niet meer goed aan op een gegeven moment en hij vind de liverpool momenteel fijner.

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 17:12

Ah zo, ja lijkt me best een fijn bit. Lijkt me erg leuk om deze eens te proberen, maar ze zijn zo duur die bitten :')

Bestaat er zoiets als een bitpas service???

linda_gigant

Berichten: 502
Geregistreerd: 26-11-15
Woonplaats: Oosten

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 17:29

Willem ziet er goed uit zo kaal suzanne ! We starten as zaterdag voor t eerst in t L. Had al eerder op de planning staan maar toen niet gegaan wegens de vele regen :(

Ik rij met een Liverpool stang met korte scharen en een lichte tong boog. Waarvoor ik Ayla nog steeds dankbaar ben dat ik m mag gebruiken. Hij loopt daar echt top op <3

Vandaag lekker met gigant een blokje om geweest op de fiets en les gegeven. Nu lekker op de bank. As weer een paar daagjes op vakantie met mama

StalNollie

Berichten: 9119
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 17:31

Hoe gaat het met de ziekenboegjes ?

Boefje verkocht dubbel gevoel zo voor je maar wel goed huisje kunnen vinden?

Onrustige week gehad maar goed kunnen afsluiten.
Vandaag mick verkocht en al opgehaald en ook bram is nogmaals verkocht ( heb ik vrijdag terug op kunnen halen ) en die vertrekt donderdag naar België.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 19:16

StalNollie schreef:
Haha mirrie ik wilde het nog net niet zeggen van de vriend van frummels... haha
Ik doe dadelijk even uitgebreider reageren nu eerst eten

Volgend jaar opgeven voor de kalender!

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 19:16

mirriejj schreef:
Jouw partner kan ook zo in de horse en hunk kalender :') :') Logisch dat die paarden er mee weg lopen.
Pepper ziet er trouwens goed uit zeg, hij doet het goed zo te zien.

StalNollie schreef:
Haha mirrie ik wilde het nog net niet zeggen van de vriend van frummels... haha
Ik doe dadelijk even uitgebreider reageren nu eerst eten


Pas op hoor, straks gaat ie naast zn schoenen lopen :)) ik ben het wel met jullie eens hoor, maar ik ben natuurlijk niet echt objectief haha.


Mira283 schreef:
Ben ik een van de weinigen die niet scheert?

Leuk dat je vriend mee gaat naar Pepper! Mijn ex was er bang voor haha

Ingrid heel veel sterkte met Alf!

Patricia netjes gereden

Willen ziet er goed uit!


Nee, hier ook alles in ijsbeeroutfit :j

Wij zijn sinds gisteren al in de weet met de poes. Arme ding heeft al drie dagen niet gegeten en gedronken en eindeloos gebraakt :(:) vannacht naar de spoedarts geweest waar ze een infuus met vocht kreeg en iets tegen de misselijkheid. Maar helaas vandaag nog steeds niet eten of drinken. Net terug geweest naar de spoedarts en een röntgenfoto gemaakt. Ze lijkt een verstopping te hebben maar t was niet duidelijk of het een voorwerp was of ontlasting. Nu dus aan de laxeermiddelen en anders morgen een operatie. Arm ding.. :(

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 19:18

Ik begin meestal met dubbel gebroken bitje. Daarna rechte Liverpool en beauty en Caya nu bij op dubbel gebroken Liverpool en faya nog de rechte Liverpool.

Mandyy

Berichten: 30484
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 19:18

Jeetje dat is niet fijn. Arm dier. :(:) Hopelijk geen operatie.

StalNollie

Berichten: 9119
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 19:32

Oh jeetje arme kat

Mira283

Berichten: 3526
Geregistreerd: 15-11-11
Woonplaats: Naast mijn buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 19:56

Kiekeboefje schreef:
Vraagje, wat vinden jullie (persoonlijk natuurlijk) een goed bitje om mee te beginnen met mennen? Hebben nu een bokkebitje en een dubbelgebroken trens.


Heb er een enkel gebroken trens, appel stangetje en dubbel gebroken trens. De laatste is blijven hangen, ook al loopt ie beter zonder bit vind het bij het mennen te link bitloos. Stangetje gooide hij zijn tong over en dan had ik niks meer te zeggen. Dus weer dubbel gebroken wil tzt naar een myler bitje kijken

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 20:23

Knappe willem <3

Netjes gereden Patricia! :j

Super leuk dat je L gaat starten Linda

Bink hoest waarschijnlijk door stoffig hooi... dus de komende dagen gaan we het nat maken kijken of dat verlichting geeft.

Wat voor dikte qua dekens hebben jullie op jullie geschoren shets? Toliene wordt vrijdag geschoren, ik heb een 0 en 200 grams deken...en dikker natuurlijk. Maar neig naar 200 maar weet niet of dat te warm is, ze staan s'nachts op stal. Het is overdag natuurlijk nog +15

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 20:32

Jimmy momenteel niets, die heeft alweer flink wat vacht. Spinner is dinsdag geschoren en die heb ik vannacht weer 200gram op gedaan, overdag niets.