nmprs enter- twenterkeuring 2017

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sharon2013

Berichten: 806
Geregistreerd: 19-05-13

Re: nmprs enter- twenterkeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 17:32

Wij ook super blij met de 2e premie en commentaar waar we zeker wat mee kunnen! Mij zusje ook trots en ze heeft het super gedaan :D

mvdbijl

Berichten: 3673
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 17:34

Wij zijn naar huis gegaan met een 1e premie, 2e in haar klasse. Super blij!

Tosadog

Berichten: 2866
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: NH.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 17:38

Iedereen gefeliciteerd met jullie behaalde premies!
Ik heb veel mensen langs zien komen maar nog een beetje teveel hooi op mijn vork genomen dus halverwege de dag was ik een beetje "off".. :D sorry voor degenen die ik wel zag maar niet gesproken heb.

Hier konden we weer superblij de auto instappen, alleen Jazzy was mee vandaag en die werd na echt een hele flinke strijd Kampioen twenters Grote Maat, was was het spannend tegen de merrie van Ramona!

linda2008

Berichten: 4253
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 17:55

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten!!

Maris jij extra met je knappe kampioen! En zo'n zoet karakter, geweldig dier!! <3

Ik mag ook niet klagen.
Pico behaalde voor derde jaar op rij een 1ste premie! (Met extra lovende woorden over zijn bovenlijn)
En Pippa ook een 1ste premie (met lovende woorden over haar front en beweging!) super super trots!!
(Foto van Pippa is van de week gemaakt door Rowan, thanks nog meis, zo blij mee!! :) )
<3 <3
Afbeelding

joysjuh1987

Berichten: 2843
Geregistreerd: 13-09-09
Woonplaats: Hoge Hexel (overijssel)

Re: nmprs enter- twenterkeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 18:02

Iedereen proficiat met de behaalde resultaten. Hier ook super tevreden. Mooie eerste premie voor Josëe van Alana (trainingspaardje) en onze eigen baby had een 3e en daar kon ik me helemaal in vinden. Mooi typpe alleen beweging mag krachtiger dus wel iets om aan te werken nja als ze later groot is dan haha

marschwood
Berichten: 452
Geregistreerd: 25-08-08

Re: nmprs enter- twenterkeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 18:36

Iedereen gefeliciteerd met het behaalde resultaat.Hier ook een hele mooie dag gehad.We hadden 4 paardjes mee.3 trainingspaardjes en 1 van onszelf.Allen haalden een 1a premie.Ongekend.Later werden er 3 kampioen,waaronder Silly Sally van onszelf.Beter kan nauwlijks en we zijn er superblij mee.Dag was weer gezellig en toch weer te weing mensen gesproken.

linda2008

Berichten: 4253
Geregistreerd: 30-03-08

Re: nmprs enter- twenterkeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 18:44

Belachelijk Anneke!!! :') gefeliciteerd!!!

Tosadog

Berichten: 2866
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: NH.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 18:47

Linda ook nog gefeliciteerd met je resultaten, en Pippa is echt een prachtige merrie.

Anneke, dat KAN slechter volgens mij.. :+ gefeliciteerd!!!

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: nmprs enter- twenterkeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 19:01

Gefeliciteerd allemaal!! Was weer een leuke dag. Voor mij in het begin beetje dubbel toen ik een half broertje van Knetter zag, magoed mijn benen hebben zijn werk weer goed gedaan! Alles wat ik voorbracht een 1e premie en zelfs dus reserve kampioen(halfzusje van Joy van Machteld).

En Lin graag gedaan!

Ben mijn foto's aan het uploaden. Zijn er 365 dus even geduld, maar dan zet ik ze op Facebook :) Alleen degene die ik zelf mee heb voorgebracht of aangejaagd heb ik dus niet :P Maar toch wel een aantal van bekende geloof ik :)

Zus

Berichten: 600
Geregistreerd: 31-08-14
Woonplaats: Noord Drenthe

Re: nmprs enter- twenterkeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 21:51

Iedereen gefeliciteerd met de prachtige resultaten .
Blue behaalde een nette tweede premie met fijn commentaar van de jury .

P_Tries

Berichten: 5157
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Almere

Re: nmprs enter- twenterkeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 21:55

Had je je andere mannetje niet mee Zus?

Gefeliciteerd allemaal!

Zus

Berichten: 600
Geregistreerd: 31-08-14
Woonplaats: Noord Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 22:18

Jawel , Jussi was mee om Blue gezelschap te houden en ervaring op te doen op vreemd terrein . Zelf hoefde Jussi nog niet in de ring te verschijnen . Op de zomershow gaat Jussi wel optreden in de ring.

Knolselder

Berichten: 4324
Geregistreerd: 28-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 22:48

Wauw, gefeliciteerd met die prachtige resultaten die ik voorbij zie komen! Kampioenen hier, kampioenen daar :D

Hier ook een leuke dag. Suus kreeg 1B premie. Ze had zich nog beter kunnen laten zien, wat wel frustrerend is, maar eender hoe was de kopplaats een heel sterk paardje :)
Inka kreeg ook een 1e premie. Die was bloednerveus in de ring, doordat ik zo nerveus was omdat alles plots heel snel achter elkaar moest.
En dan onze BamBam, zo trots. Hij heeft het heel lang erg moeilijk gehad deze winter/voorjaar. Maar hij stond er en zo een klein dapper ventje was het!
Hij kreeg een 2A premie met als commentaar mooi hoofdje, mooi gevormd halsje, goede draf, maar bovenlijn was iets kort (deze had ik nog niet eerder gehoord :') ) Ik vond hem echt super zijn best doen en goed lopen, beter dan dat ik ooit had verwacht van hem na al de 'miserie'.

probabeest

Berichten: 2459
Geregistreerd: 25-01-07
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 22:38

Leuke foto's allemaal en iedereen natuurlijk gefeliciteerd met de behaalde resultaten!

Iemand toevallig nog foto 's van nr 69? Zilverappelbont twee jarig mini maat merrie? O:)

_xDyan

Berichten: 1351
Geregistreerd: 22-01-12
Woonplaats: Goor

Re: nmprs enter- twenterkeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 23:26

Ik heb op de keuring ook een paar foto's gemaakt! Ze zijn hier te vinden:
https://www.flickr.com/gp/142128758@N03/9qSEs8
Stuur mij even een PB of mail als je er wat wil hebben dan zal ik ze sturen :) Wil mijn flickr liever niet open zetten, wil er wat grip op houden :)

probabeest

Berichten: 2459
Geregistreerd: 25-01-07
Woonplaats: Apeldoorn

Re: nmprs enter- twenterkeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 23:56

Jammer Dyan, ik zie wel bekende maar nog niet die van mij.

mvdbijl

Berichten: 3673
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: nmprs enter- twenterkeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-17 09:03

leuke foto's, zusje sizzle staat er leuk op.

probabeest

Berichten: 2459
Geregistreerd: 25-01-07
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 21:28

Ik vond trouwens dat jurylid in de blauwe ring erg fijn.
Gaf goed en duidelijk aan wat goed was bij je paardje en wat de verbeterpunten waren +:)+
Ik weet alleen niet elke jury dat was, ben nooit zo goed in namen.
Was die jongere man samen en stond samen met die kalige met bril (die trouwens helemaal niets zei :D ) en waarvan ik ook niet weet hoe hij heet....ben echt zo goed in namen.. 8)7

sharon2013

Berichten: 806
Geregistreerd: 19-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 21:31

probabeest schreef:
Ik vond trouwens dat jurylid in de blauwe ring erg fijn.
Gaf goed en duidelijk aan wat goed was bij je paardje en wat de verbeterpunten waren +:)+
Ik weet alleen niet elke jury dat was, ben nooit zo goed in namen.
Was die jongere man samen en stond samen met die kalige met bril (die trouwens helemaal niets zei :D ) en waarvan ik ook niet weet hoe hij heet....ben echt zo goed in namen.. 8)7


Vond ik ook heb ook erg fijn commentaar gehad waar ik zeker wat aan heb! Ook geen idee hoe ze heten trouwens :=

Luna2006

Berichten: 3160
Geregistreerd: 03-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 21:40

Ring B vond ik idd hele leuke jurering met duidelijke commentaren. zei idd wat je moest verbeteren en vooral hoe je het kon verbeteren (welk soort training en wat je zeker niet moest doen qua training). Zei ook bij mij hoeveel punten ik had. Maylinn had namelijk 68 punten.
Vond dat zelf heel netjes want had een 3de premie verwacht bij haar, vermits ze heel erg op beweging jureren en maylinn niet bepaald mooi loopt :+


Ring A kreeg ik niet eens extra uitleg terwijl ik erom vroeg, werd gewoon verder gewandeld naar de volgende. Was ik niet zo blij mee vermits zijn score voor mij shockerend was.

mvdbijl

Berichten: 3673
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: nmprs enter- twenterkeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-17 21:48

Ik ben in ring a geweest, plus en minpunten werden wel verteld.

Kreeg bij de fjorden altijd de lijst waarop ze punten en commentaar schreven, dat is wel leuk.

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 21:49

Ohhh Dyan.. Die foto van ik met Buddy.. Wat een bijterd was dat zeg.. Ik word echt bijna nooit gebeten door een pony(doen ze bij mij maar 1x zeg ik altijd).. En deze heeft me wel 10x te pakken gehad :P verder was het wel een grappig beestje :P

Afbeelding

Wat was er dan zo shockerend Sara?

mvdbijl

Berichten: 3673
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: nmprs enter- twenterkeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-17 22:15

oow haha echt ze mondje open ook!
die durft wel hihi!

_xDyan

Berichten: 1351
Geregistreerd: 22-01-12
Woonplaats: Goor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 22:21

Dustinlover schreef:
Ohhh Dyan.. Die foto van ik met Buddy.. Wat een bijterd was dat zeg.. Ik word echt bijna nooit gebeten door een pony(doen ze bij mij maar 1x zeg ik altijd).. En deze heeft me wel 10x te pakken gehad :P verder was het wel een grappig beestje :P

[ [url=m/Cw8gZ2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat was er dan zo shockerend Sara?


Wahaha ja daarom heb ik die foto's er ook ff tussen gelaten, mooi duidelijk.. ik ben er ook niet van maar kan me voorstellen dat je een paardje wat je net in de handen krijgt van de eigenaren je hem ook niet zomaar corrigeert... pfff wat moet dat vervelend zijn :')

linda2008

Berichten: 4253
Geregistreerd: 30-03-08

Re: nmprs enter- twenterkeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 22:30

Ik heb in beide ringen keurig de minpunten en de pluspunten te horen gekregen :j

Wel duidelijk gevraagd Sara? weet je zeker dat ze je goed verstaan hebben? Want ik vond ze in beide ringen bij iedereen wel tijd nemen voor uitleg :j

Rowan, :') whahahaha dat bekkie :')