NMPRS Zomershow 8 juli

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: NMPRS Zomershow 8 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 13:31

Ik vind de grote maat juist geweldig, mochten julie nog mensen weten die jonge aanfok grote maat te koop hebben dan hoor ik het graag.. :)

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: NMPRS Zomershow 8 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 13:36

Reserve kampioenen waren er niet.
Maar Habaldi vd Heesbeekhoeve werd inderdaad tweede bij de hengsten, Jupi's Pimp My Ride werd tweede bij de merries en bij de ruinen weet ik het eigenlijk niet...
(Kampioen hengsten is overigens bruin bont, niet vos ;) )
Ze zijn prachtig!! Die titels hebben ze dik verdiend!! <3

Wuis, echt alleen grote maat? Dan kun je eens informeren bij De Heesbeekhoeve. Die hebben vaak goede kwaliteit grote maat, en er zijn weer een hoop veulens geboren dus wellicht gaat er ook wel iets weg... ik heb zelf wel een heeeele knappe kleine maat tweejarige te koop ;) verder zou ik zo eigenlijk geen grote maat dieren te koop weten...

Machteld, ieder zijn ding natuurlijk. Ik vind die mini's super schattig! Maar ik voel me echt een reus er naast... geef mij maar iets grotere :')

Luna2006

Berichten: 3161
Geregistreerd: 03-04-13

Re: NMPRS Zomershow 8 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 14:14

Heesbeekhoeve heeft een hele gave grote maat perlino te koop. Echt een wauw veulen!

Heb al hele gave fotos gezien van mijn paardjes, leuk!

sharon2013

Berichten: 806
Geregistreerd: 19-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 14:17

linda2008 schreef:
Reserve kampioenen waren er niet.
Maar Habaldi vd Heesbeekhoeve werd inderdaad tweede bij de hengsten, Jupi's Pimp My Ride werd tweede bij de merries en bij de ruinen weet ik het eigenlijk niet...
(Kampioen hengsten is overigens bruin bont, niet vos ;) )
Ze zijn prachtig!! Die titels hebben ze dik verdiend!! <3

Wuis, echt alleen grote maat? Dan kun je eens informeren bij De Heesbeekhoeve. Die hebben vaak goede kwaliteit grote maat, en er zijn weer een hoop veulens geboren dus wellicht gaat er ook wel iets weg... ik heb zelf wel een heeeele knappe kleine maat tweejarige te koop ;) verder zou ik zo eigenlijk geen grote maat dieren te koop weten...

Machteld, ieder zijn ding natuurlijk. Ik vind die mini's super schattig! Maar ik voel me echt een reus er naast... geef mij maar iets grotere :')


Ow haha ik dacht dat hij vos was, vond hem iniedergeval mooi en een verdiende plaats als kampioen (net zoals alle andere kampioenen!)

Tosadog

Berichten: 2866
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: NH.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 14:58

Waar staan de uitslagen van de Zomershow? Ik kan het op fb niet vinden? Vindt al die NMPRS groepen maar onduidelijk :D

Iedereen gefeliciteerd met de mooie resultaten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 14:59

@Linda2008: Kleine maat is eventueel ook een optie. De voorkeur gaat uit naar groot maar volgens mij is er in de maat klein veel meer aanbod haha. Ik heb je advertentie al vaker bekeken, hij is echt mooi en heeft ook een heel karakteristiek koppie. Qua leeftijd ook precies wat ik zoek. Alleen... Ik houd zelf nooit zo van zwart. :o :+ Ik heb altijd gezworen ruinen te kopen omdat ik nooit een merrie-mens ben geweest, maar ik heb gister toch wel hele gave merries gezien. :D De mogelijkheid om er ooit een veulen bij te kunnen fokken is voor de toekomst misschien toch wel erg leuk... Keuzes maken is nooit mijn sterkste kant geweest. :+

Het veulen van de Heesbeekhoeve is enorm gaaf alleen woon ik zo'n beetje in het Noordelijkste puntje van het land en is hun stal in België.. :') Ik wil toch proberen het íets dichterbij te zoeken. En ik zoek eigenlijk een van rond een jaar of twee.

stal_HD
Berichten: 3089
Geregistreerd: 25-08-08
Woonplaats: kerkenveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 15:09

Hier ook echt genoten. Het wasd een lange dag. Heb de kampioenen niet meer allemaal gevolgd. Snapte de wildcart klasse trouwens ook niet. Heb ook geen verloting meegekregen hihihi.
Enya deed het super. Ze was echt onder de indruk, maar heeft veel geleerd. Ondanks dat ze veel onder de indruk was toch nog netjes bewogen. Ze kan veel meer, maar voor de eerste keer is het wel goed. Ze was vijfde in de kwaliteit. 6e in de theaterklasse voor kinderen en niet geplaatst bij de liberty. Zelfde beweging een beetje als de kwaliteit. Het showattitude had ze thuisgelaten hahaha.

Helaas kwam ik op het eind van de dag erachter dat de achterlamp van de trailer kapot getrapt was door een paardje. Enya heeft dat niet gedaan want die stond in de trailer en de gehele dag was het lampje nog heel. Was daar erg boos over en helaas wordt er geen papiertje neergelegd wie het gedaan heeft..... Alhoewel ik vrij zeker ben wie de dader is. Het kapje moet ik dus ook nog gaan vergoeden, omdat de trailer niet van mij is.
Voor de merriekeuring neem ik prikpaatjes met stroomdraad mee. En rondom mijn auto worden er geen paarden aan de trailer geknoopt. grrrr Helaas dus voor de mensen die dan naast me geparkeerd staan.....

Verder is alles hier weer keurig aan kant en opgeruimd. Paardjes weer lekker in de wei. :D

Zus

Berichten: 601
Geregistreerd: 31-08-14
Woonplaats: Noord Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 15:52

Bah , geen leuke verrassing Mathilda

Sappos
Berichten: 10087
Geregistreerd: 25-09-05

Re: NMPRS Zomershow 8 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 16:37

Jammer Mathilda! Heb je nog wel zien lopen maar je was erg druk dus niet meer gesproken

Iedereen gefeliciteerd met de prijzen en plaatsingen. Zag een hoop bekenden mooie linten winnen. Laat toch weer zien dat iedereen goed bezig is!

Wuis hier nog een fan van de grote maar. Denk dat mn pony de grootste van de dag was :') zeker voor het gebruik en mennen is grote maat echt fijn.

De theaterklasse voor volwassenen was super leuk om te zien. Was ik maar half zo creatief om iets te verzinnen O:)

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: NMPRS Zomershow 8 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 16:50

ow ik voelde me zo voor joker haha, elsa maar achter de wortel aan dribbelen..

sharon2013

Berichten: 806
Geregistreerd: 19-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 16:56

mvdbijl schreef:
ow ik voelde me zo voor joker haha, elsa maar achter de wortel aan dribbelen..


die vond ik juist geweldig! vooral omdat ze echt achter die wortel aan bleef gaan _O-

Knolselder

Berichten: 4324
Geregistreerd: 28-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 17:01

Bedankt voor de complimentjes voor Guy en zeker Suus, leuk te lezen :D

Wies, heel mooi compliment, bedankt!
(Ik heb trouwens een mooi kwalitatief vos hengstje met sterretje te koop van dit jaar, wordt kleine maat verwacht, maar ook weer Belgie :P)

Linda, Pippa liet haar draf mooi zien aan de hand. Erg knap. En Lays is echt Wauw!

Ik ben toch blij dat ik Inka thuis had gelaten. Was iets rustiger en heb ik toch ook een beetje kunnen kijken naar de show (tenzij de dochter mij opeiste :p)
Veel knappe paardjes heb ik gezien. EN ook leuk om te zien hoe mensen echt plezier met hun paardje komen maken.

Ik denk dat het bij de kleurenklasse inderdaad moeilijk is voor de jury ook. Vind maar eens een overzicht tussen paardjes die kriskras door elkaar staan. Ik denk dat het grootste deel van de plaatsing al gebeurt tijdens het rondstappen. En daarom lijkt het soms alsof ze je overslaan in die rubrieken.

Tijdens de kwaliteitsklasses vond ik wel dat ze soms érg snel gingen. Mijn paardje stond nog niet op zijn plaats of ze waren al aan het noteren en gingen verder. Maar bon, ik heb geen klagen :P

Rowan heeft wel deze foto van Suusje gemaakt, waar ik tot over mijn oren verliefd op ben <3
Afbeelding

Nu de foto's van Elien, ik denk dat ik weer niet ga kunnen kiezen :D

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-17 17:02

Wat ontzettend balen Mathilda.

Sabine Nelson is gewoon geweldig :+: stoer dier.

Theather klasse van afstandje gezien en erg vermakelijk! Al met afgesproken dat ze volgend jaar mee doet := eigenlijk was dit jaar al de bedoeling hihi

Annelies jouw paarden zijn echt prachtig ook <3
Die foto is er een om uit te vergroten!

Knolselder

Berichten: 4324
Geregistreerd: 28-12-10

Re: NMPRS Zomershow 8 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 17:06

Dat gaat gebeuren ook :D
Mijn dochtertjes zijn gek op Suus, ze is nog eens top van karakter ook :P Ik denk dat dit er eentje voor in hun kamer wordt. Of misschien op een laken of kussen afprinten.

Ooooh Nels is altijd geweldig! Echte toppony's heb je Sap. En Rosanne vond dat ritje op Femur geweldig.

Luna2006

Berichten: 3161
Geregistreerd: 03-04-13

Re: NMPRS Zomershow 8 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 17:26

Suus is ongeloofelijk lief ja!

Muisje heeft het top gedaan. Echt heel trots op haar

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Re: NMPRS Zomershow 8 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 18:10

Geweldig al die prachtige foto's en leuke verhalen. Wat zijn er toch veel super knappe mini paardjes hé! Heel erg leuk!

jolandje

Berichten: 14286
Geregistreerd: 30-03-09
Woonplaats: huisje in het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 18:54

theaterklasse is erg leuk altijd, ook de volwassenen vond ik heel mooi gedaan, tot welke leeftijd is de kinderklasse eigenlijk? , want het lijkt Nina erg leuk om volgend jaar met Saphira te gaan en dan de theaterklasse, ze is dan 15, haar moeder is heel creatief zegt ze, die kan wel een leuke outfit maken, kleuren klasse kan ook met Saphira, is leuk voor beide om eens te doen

stal_HD
Berichten: 3089
Geregistreerd: 25-08-08
Woonplaats: kerkenveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 21:19

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde plaatsen. Volgens mij heeft iedereen het naar de zin gehad.

Sabine volgende keer gewoon aanspreken hoor.

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 09:09

Foto van mijn dames zaterdag :-)

Afbeelding
Joy

Afbeelding

Afbeelding
Elsa

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-17 17:44

Van Ramona nog mooie foto's gehad van Sunshine met haar zusje <3
jammer dat ik Sun niet zo heb kunnen laten zien in de kwaliteits klasse :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

marsyl

Berichten: 1641
Geregistreerd: 02-05-09
Woonplaats: Limburg

Re: NMPRS Zomershow 8 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 19:27

Wat een leuke foto's en verslagen allemaal! :D

Wel enorm balen van je trailer Mathilda! Jammer dat mensen dan niet eerlijk zijn :n

Bohhh ben echt mega benieuwd naar de foto's hihi :D

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: NMPRS Zomershow 8 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 19:59

Wauw wat komen er een leuke en mooie foto's voorbij <3

Machteld, Elsa is echt al klein genoeg, maar zo lijkt ze helemaal iniminie! Hihi

Zelf ook een mooie foto van Pippa gekregen van Rowan <3
Afbeelding

Ik moest stiekem wel lachen dat echt 3 mensen aan mij vroegen; "wie is dat?"
En toen ik vertelde dat dit dus Pippa is, was iedereen zo'n beetje verbaasd... :') wat hadden jullie dan verwacht? Hihi :D

Annelies, dankje!! Lays en Pip hebben beide goed hun best gedaan. Maar het gaat goed zijn dat ze straks weer even uit elkaar gaan want ze bleven maar roepen en aan elkaar plakken :=
Guy en Suus waren ook echt WAUW zeg!! Suus ook zooo mooi op kleur!! Die foto's van haar zijn echt geweldig! En Guy is gewoon een knappe en hele lieve vent! <3

En nu heeeeel ongeduldig wachten op Elien haar foto's! Ben zooo benieuwd.

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: NMPRS Zomershow 8 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 23:15

Nou ik zag haar pippa voor het eerst op mini with spirit en dacht dat toen ook! op de foto's lijkt ze veel kleiner hihi.

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: NMPRS Zomershow 8 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 08:51

Ja Pip is wel torenhoog voor een jaarling :P

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:02

zo lang ze maar binnen de maat blijft :Y) B-)

hihi ze is inderdaad wel groot, vanaf veulen eigenlijk al, maarja dat was natuurlijk ook wel te verwachten :j