NMPRS Zomershow 8 juli

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mando

Berichten: 15698
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 16:05

Ja die trailer zag ik ook. Geweldig.

Wij zijn er nog steeds
Waren zoveel ménsen... niemand herkend verder

Zus was eerste als prinses ik 3e als koe _O-

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-17 16:42

Wat was het warm/benauwd!! Sun was echt op een gegeven moment moe.

Vond met kleurenklasse jammer dat er helemaal niet naar mijn paardje is gekeken. De jury liep gewoon door. Hoorde daar meer mensen over dat ze de jury helemaal niet gezien hebben.

En met kwaliteits klasse geen tijd gehad om op te stellen, ook erg jammer. Wel mooi leren halster gewonnen.
En 3e plek met beste van de merrie :D

Ben trots op mijn meissie <3

Luna2006

Berichten: 3163
Geregistreerd: 03-04-13

Re: NMPRS Zomershow 8 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 17:57

Hier net onderweg naar huis.
Beide paardjes weer een ervaring rijker :)
Zowel muis als obi waren geplaatst in de liberty. Ben ik super trots op. Ze kunnen het beiden wel als ze willen

sharon2013

Berichten: 806
Geregistreerd: 19-05-13

Re: NMPRS Zomershow 8 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 18:26

Wij ook onderweg naar huis, voor de aller eerste keer mag ik zeker niet klagen! Jack een 3e in beweging en kwaliteit en charly een 1e ook in beweging en kwaliteit :)

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-17 18:43

FMH Legacy's Lill Miss Sunshine met halfzus FMH Phaethon's Rainbow Dash :+:

Afbeelding

Afbeelding

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: NMPRS Zomershow 8 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 19:41

Kom net binnen gelopen, nog even geholpen met opruimen, edwin had de paardjes al mee naar huis.

En nu de lasagna klaar, heerlijk! voetjes op de bank, drankje erbij en morgen weer een dag..

Sappos
Berichten: 10087
Geregistreerd: 25-09-05

Re: NMPRS Zomershow 8 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 20:09

Knapperds Frida! Sun is mooi met dr blauwe oogje <3

Ik zeg maar niks over de show := Maar wel weer leuk georganiseerd en ben blij met mn gewonnen prijzen *D

_xDyan

Berichten: 1351
Geregistreerd: 22-01-12
Woonplaats: Goor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 20:35

Zamora schreef:
Vond met kleurenklasse jammer dat er helemaal niet naar mijn paardje is gekeken. De jury liep gewoon door. Hoorde daar meer mensen over dat ze de jury helemaal niet gezien hebben.

"Fijn" dat jij dit ook zo ervaren hebt want we begonnen al aan ons zelf te twijfelen.. mijn moeder zag het zelfs vanaf de zijlijn dat de jury mij gewoon oversloeg... ik de kwaliteits en bewegings klasse.. 4e plek dus behaald, maar de 3 boven mij waren dan wel weer heeeeel erg knap dus dat was ook weer niet zo erg

Verder heb ik een erg leuke dag gehad! Ben heel benieuwd wie er allemaal prijzen van mij hebben gewonnen :o fotoshoot (meerdere shoots heb ik verloot) en de huisstijl twv 500 euro :D (1x in de goodiebag knaller en 1x in een rubriek)

Ook ben ik gevraagd om Ring B van de vrijheidsklasse te fotograferen, ik zal ook hier de foto's delen! Wie was 226? Die was zooo gaaf.... de muziek paste precies bij dat paardje!!

lobkew

Berichten: 608
Geregistreerd: 09-07-13
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 20:43

_xDyan schreef:
Zamora schreef:
Vond met kleurenklasse jammer dat er helemaal niet naar mijn paardje is gekeken. De jury liep gewoon door. Hoorde daar meer mensen over dat ze de jury helemaal niet gezien hebben.

"Fijn" dat jij dit ook zo ervaren hebt want we begonnen al aan ons zelf te twijfelen.. mijn moeder zag het zelfs vanaf de zijlijn dat de jury mij gewoon oversloeg... ik de kwaliteits en bewegings klasse.. 4e plek dus behaald, maar de 3 boven mij waren dan wel weer heeeeel erg knap dus dat was ook weer niet zo erg

Verder heb ik een erg leuke dag gehad! Ben heel benieuwd wie er allemaal prijzen van mij hebben gewonnen :o fotoshoot (meerdere shoots heb ik verloot) en de huisstijl twv 500 euro :D (1x in de goodiebag knaller en 1x in een rubriek)

Ook ben ik gevraagd om Ring B van de vrijheidsklasse te fotograferen, ik zal ook hier de foto's delen! Wie was 226? Die was zooo gaaf.... de muziek paste precies bij dat paardje!!


De goodybag knaller hebben wij *\o/*

lobkew

Berichten: 608
Geregistreerd: 09-07-13
Woonplaats: Achterhoek

Re: NMPRS Zomershow 8 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 20:46

Was weer een hele gezellige en leuke dag! Paardjes deden het weer goed (op Kjaans draak momentjes na). Organisatie was weer netjes en super leuke prijsjes. Op naar volgend jaar!

sharon2013

Berichten: 806
Geregistreerd: 19-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 20:55

_xDyan schreef:
Zamora schreef:
Vond met kleurenklasse jammer dat er helemaal niet naar mijn paardje is gekeken. De jury liep gewoon door. Hoorde daar meer mensen over dat ze de jury helemaal niet gezien hebben.

"Fijn" dat jij dit ook zo ervaren hebt want we begonnen al aan ons zelf te twijfelen.. mijn moeder zag het zelfs vanaf de zijlijn dat de jury mij gewoon oversloeg... ik de kwaliteits en bewegings klasse.. 4e plek dus behaald, maar de 3 boven mij waren dan wel weer heeeeel erg knap dus dat was ook weer niet zo erg

Verder heb ik een erg leuke dag gehad! Ben heel benieuwd wie er allemaal prijzen van mij hebben gewonnen :o fotoshoot (meerdere shoots heb ik verloot) en de huisstijl twv 500 euro :D (1x in de goodiebag knaller en 1x in een rubriek)

Ook ben ik gevraagd om Ring B van de vrijheidsklasse te fotograferen, ik zal ook hier de foto's delen! Wie was 226? Die was zooo gaaf.... de muziek paste precies bij dat paardje!!



Wij hebben een fotoshoot gewonnen! Mag me zusje met haar kleine trots gebruik van maken :D

ilse_89

Berichten: 2093
Geregistreerd: 06-01-07
Woonplaats: Den bosch

Re: NMPRS Zomershow 8 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 21:07

Wij zijn ook net een uurtje thuis.. super leuke en gezellige dag gehad.
Bambina was 2de in de kleuren klasse appaloosa en 3de in de kwaliteit klasse in de 2 jarige merries. Liberty had ik haar voor afgemeld. Ze was zo moe en genoeg is genoeg.
Ginny was 2de in de kwaliteit klasse 3 jaar en oudere merries. In de kleuren klasse eenkleurig was ze niet geplaatst. Vond ook wel dat ze daar vreemd jureerde. Maar kan ook aan mij liggen. Met Ginny wel de Liberty mee gedaan en deed ze erg goed, maar niet geplaatst.

Luna2006

Berichten: 3163
Geregistreerd: 03-04-13

Re: NMPRS Zomershow 8 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 23:12

Bij obi was er in de kleurenklasse discussie precies tussen de juryleden? Ene man zei "ja die" en die andere argumenteerde iets over dat ie niet geschoren was en kwamen ze kijken naar de lengte van ze vacht? Heel gek zeg...

Voor de rest trots op mijn paardjes. Beide weer veel geleerd en snapte de plaatsingen. Liberty super trots op mijn toppertjes :D
Muis 4de en obi 10de; als ie wil kan ie het wel hihi

Heb al wat fotos van charlotte gekregen. Vond deze 2 mega gaaf!
Afbeelding
Muis ging echt als een krachtpatser door de ring. Zo trots op der! Normaal is ze veel ze zenuwachtig voor zo los te gaan.
Afbeelding

jolandje

Berichten: 14288
Geregistreerd: 30-03-09
Woonplaats: huisje in het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 00:01

Mando schreef:
Ja die trailer zag ik ook. Geweldig.

Wij zijn er nog steeds
Waren zoveel ménsen... niemand herkend verder

Zus was eerste als prinses ik 3e als koe _O-

ben je dit ? ik vond het echt superleuk :)


Afbeelding

Mando

Berichten: 15698
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: NMPRS Zomershow 8 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 06:36

Jaaaa _O-
Heb zo'n lol gehad.

Vond het allemaal hele mooie paardjes
Héb mijn ogen uitgekeken

Zus

Berichten: 603
Geregistreerd: 31-08-14
Woonplaats: Noord Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 07:22

Iedereen van harte gefeliciteerd met de behaalde resultaten.
Ik ben nog aan het nagenieten van een super leuke dag *\o/* .
Jussi en Blue hebben het beide top gedaan . Jussi is vijfde in de kleurenklasse geworden ,eerste in de theaterklasse en eerste in de bewegings- en kwaliteitsklasse. Blue is vierde in de kleurenklasse geworden, derde in de theater en vierde in de bewegings- en kwaliteitsklasse .
Wuis,leuke foto's . Ik heb Mando en mijzelf met de paardjes ook nog op een foto gespot.
Mando,hihi,ik geloof dat Blue het iets minder geslaagd vond om als haas door het leven te gaan zo aan zijn koppie te zien _/-\o_
Luna, Muis heeft zich goed laten zien.
Marsyl , super gezellig om jouw en je zus te ontmoeten. Dankjewel voor het meehelpen bij de aankleding van Jussi ,Blue en mijzelf. +:)+

Knolselder

Berichten: 4325
Geregistreerd: 28-12-10

Re: NMPRS Zomershow 8 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 08:06

Hier ook een geweldige dag gehad!
Ik had Inka thuis gelaten omdat ik ze niet helemaal klaar kreeg. Maar daardoor kon wel mijn dochtertje eens mee :)

Suus werd 1e in kwaliteit en bewegingsklasse. Later stond ze met haar half broer en zus nog op 1 bij 'Beste van de hengst'. In de liberty zou ze zich nog meer hebben kunnen laten zien, maar er waren goede stukken en een catch om van te dromen :D (staat normaal gefilmd maar moet het nog krijgen)

En als kers op de taart kregen we van de jury nog de prijs voor BEST IMPRESSION <3

Guy deed het ook super. Bij de eenkleurige paardjes 1e van de 21. Kwaliteit en bewegingsklasse 2e.
Bij de librrty had hij duidelijk pret en kreeg hij een mooie 6e plaats.

Hele mooie foto's van Charlotte al gekregen <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

jolandje

Berichten: 14288
Geregistreerd: 30-03-09
Woonplaats: huisje in het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 08:53

ik moet ook zeggen dat ik suus echt een erg mooi en aansprekend paardje vind en een superbeweger, verdiende plaatsingen dus :j

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: NMPRS Zomershow 8 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 09:10

Bij de kleuren klasse is het ook wel heel lastig hoor, waren grote groepen, vooral bont. Zie het maar eens zo gauw te plaatsen. Denk dat een jury altijd meer zie dan je denkt..

Wij hebben een leuke dag gehad, paardjes waren braaf maar hadden het erg warm.

De aparte trailer met dat zijluik was grappig maar vond het net zo loempia karretje hihi. Wel lekker op zo show dat ze veel frisse lucht hebben.

Verbaas me er echt over waar mensen allemaal 1 of soms wel 2 pony's instoppen. Als je met sommige karretjes een ongeluk krijgt ben je ze echt kwijt over de warmte maar niet te spreken..

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: NMPRS Zomershow 8 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 09:27

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten!
Het was een geslaagde dag die weer perfect georganiseerd was! Complimenten aan de NMPRS showcommissie.

Annelies, prachtige foto's!! Guy en Suus zijn allebei enorm knap! :~

Mijn meiden hebben het ook goed gedaan. Ze werden allebei eerste in hun kwaliteitsklasse en mochten dus beide door naar het kampioenschap :D
Daar moesten ze de knappe Jazzy van Mariska er met titel vandoor laten gaan, maar Pippa werd knap tweede <3
In de liberty hebben ze zich beide helaas niet laten zien, maar ze hebben zich de hele dag goed gedragen dus ik ben super trots :j :D

En nu natuurlijk lekker ongeduldig wachten op de foto's van Elien :o :=

sharon2013

Berichten: 806
Geregistreerd: 19-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 09:27

Mijn paardjes hadden het ook erg warm. Zeker jack want die had nogal last van zijn hormonen. Uiteindelijk charly buiten de trailer gezet zodat de klep ook nog open kon blijven voor frisse lucht.

Charly was laatste in de Kleurklasse , en om het ijs te breken vond hij het nodig om bij het opstellen te gaan rollen. Super van de dame van het NMPRS die snel een borstel te voorschijn toverde, me zusje alsnog blij die kon er uiteindelijk wel om lachen gelukkig!

Wat ik vooral leuk vond is dat mijn zusje die ochtend vroeg of ze charly mocht voorbrengen en ze aan het einde van de dag al begon over de merrie keuring, stiekem wel een beetje trots dat ze die kleintjes nu ook eindelijk leuk gaat vinden :D

marsyl

Berichten: 1641
Geregistreerd: 02-05-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 09:34

Wij hebben gister ook een top dag gehad :D
Stonden gezellig langs Zus en Mando dus we hebben geholpen waar we konden en vonden dat heel leuk en gezellig!! :D

Oortjes vastmaken bijvoorbeeld :D
Afbeelding

Hanny deed het super goed, we deden mee aan de kleuren klasse appaloosa waar we een 5e plek kregen :)F
Afbeelding

Einde vd dag Liberty. Ging heel goed, was als enige zonder zweep viel mij op. Ik vind leadrope gewoon handiger :D
We waren bijna als laatste aan de beurt en wachten dus ook gelijk op de prijsuitreiking. Waren we ook nog eens geplaatst!!! *\o/* We kregen de 11e plek en daar was ik super blij mee voor 1ste keer meedoen aan de zomershow!! :D

Afbeelding

Afbeelding

Nu al zin in volgend jaar!! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 11:13

Dat rollende paardje heb ik ook gezien, moest er erg om lachen hahaha.

@Knolselder: jij viel mij erg op in positieve zin, de omgang van jou met je paardjes was geweldig om te zien. :) Ik ben benieuwd naar je filmpje van de liberty, daar was ik helaas niet meer bij aanwezig.

Sommige karretjes waren inderdaad erg klein, net van die schapenkarretjes. :=

Ik ben ook erg benieuwd naar de kampioenen van het eind van de dag. Heeft iemand daar foto's van gemaakt?

sharon2013

Berichten: 806
Geregistreerd: 19-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 11:47

Volgens mij was hibaldi v.d. Heesbeekhoeve reserve kampioen. Was een perlino hengst. Kampioen was een vosbonte hengst, naam ben ik even kwijt := waren van die vrouw en man die ook veel paardjes voor keuringen etc trainen. Zoals ik al zei ben ik niet goed in namem _O-

Edit ;

Kom het zojuist tegen op Facebook, dus even gekopieerd ;


Uitslagen van de kampioenschappen en best impression:

Kampioen Merries NMPRS Zomershow 2017:
MM'S ROCK THAT JAZZ STRAZZ eigenaar M. Schrieken

Kampioen Ruinen NMPRS Zomershow 2017:
SHM AWSTRUCKS EASY RIDER eigenaar J. Hassing-Vermeij

Kampioen Hengsten NMPRS Zomershow 2017:
MM'S TENUE DE VILLE eigenaar Karen Gevers

Best Impression door jurylid Jan Jans:
STAL HEIJDEN A PIPPIN TO REMEMBER eigenaar D. Rombout

Best Impression door jurylid Lei Linders
SPOTS N DOTS GIDDY-UP SUZETTE eigenaar A. van Bets

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: NMPRS Zomershow 8 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 13:03

Prachtige kampioenen, wat heb ik dan een muizen in vergelijking met hun haha.

Vind ze prachtig maar minimaat is meer mij ding om zelf te hebben.