Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Shetlander veulen kopen

 
Profiel   

Hallo!

Ik ben van plan om een Shetland veulen aan te schaffen, weten jullie misschien een leuk adresje?

Groetjes :o
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-17 20:45 



 
Profiel   

Dat hangt er helemaal van af wat je zoekt.

Welke prijsklasse zit je, wat wil je precies, welk formaat, wil je shet, amha, nmprs...
Wat zoek je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-17 08:52 



 

Ik kan je de Beekhoeve in Kamerik aanraden :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-17 17:43 



 
Profiel   

Stal de Moirtakker in Herveld, ik help en kom er zelf dagelijks dus weet ook goed wat er nu loopt. Ben je echt op zoek naar een veulen of is een jaarling ook goed?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-17 18:43 



 
Profiel   

Een veulen het liefst

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-17 18:59 



 
Profiel   

Maybee schreef
Een veulen het liefst

Wat voor een?
Welke maat, welk stamboek, merrie of hengst, voorkeur voor een kleur, prijsklasse, wil je er later wat mee doen enz...????
Moet het binnen een straal van zijn of maakt afstand niet uit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-17 19:46 



 
Profiel   

Ligt ook aan de opfok waar je hem/haar wil plaatsen, wat je ermee gaat doen, aan heel veel dingen.

Denk eraan, het heeft dezelfde zorg nogig als alle andere veulens..e

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-17 20:11 



 
Profiel   

We zouden het liefst dat we hem/haar opgegevenmomend er mee kunnen mennen en mijn zusje er op kan rijden(ze is nu 4) en vrijheidsdressur

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 10:21 



 
Profiel   

Maybee schreef
We zouden het liefst dat we hem/haar opgegevenmomend er mee kunnen mennen en mijn zusje er op kan rijden(ze is nu 4) en vrijheidsdressur


Dat zal nog minimaal 3 jaar duren, als je een veulen koopt kan je daar nu nog niks over zeggen, behalve dat je een grote maat shet moet kopen aangezien je zusje dan ook ouder is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 10:27 



 
Profiel   

Dan moet je echt al aan de grote maat gaan denken ja :j
Als ze nu 4 is, en je koopt een veulen, moet je minimaal 3 jaar wachten eer je daar goed en wel mee aan de slag kunt. Dan is ze 7. En eerlijk denk ik dat ze er dan al uit gegroeid is...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 11:17 



 
Profiel   

Maybee schreef
We zouden het liefst dat we hem/haar opgegevenmomend er mee kunnen mennen en mijn zusje er op kan rijden(ze is nu 4) en vrijheidsdressur

Verder nog eisen kwa prijsklasse, kleur of locatie???

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 12:06 



 
Profiel   

Als ik jou was zou ik een wat oudere pony kopen. Dan kun je hem nog steeds naar je eigen hand zetten, maar dan hoef je niet meer zo lang te wachten (en de kans loopt dat tegen die tijd je zusje al te groot is).

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 12:06 



 
Profiel   

Maybee schreef
We zouden het liefst dat we hem/haar opgegevenmomend er mee kunnen mennen en mijn zusje er op kan rijden(ze is nu 4) en vrijheidsdressur

Je bent zelf 33 met een zusje van 4?

Maar ik neem aan dat je ervaring hebt met het opleren van veulens en het beleren van groene paarden voor de wagen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 12:15 



 
Profiel   

Ik denk dat ze een foutje gemaakt heeft met leeftijd ingeven (of ze houdt zichzelf liever volledig anoniem)

TS, welke opfok heb je in gedachten? wat voor voer wil je geven?

Als je wilt mennen; hou er rekening mee dat je dan beter een andere africhtingsstal kunt nemen (over een jaar of 4) dan voor het reguliere inrijden
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-17 17:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen