Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Zoektocht naar staldeken

 
Profiel   

Bokkers, ik heb hulp nodig! Voor mijn shetlandponymerrie ben ik op zoek naar een staldeken. Ik heb nog niet gevonden wat ik zocht, eigenlijk kan ik alleen hele dikke dekens vinden. Ik zoek eentje in 100 a 150 grams.

Verdere eisen:
- schoudersplitten
- ponymodel. Geen grotepaardendeken in een kleine maat maar iets wat bij ponyproporties past.
- Geen MHS, hun huismerk schuurt bij de borst
- handige stof, niet iets waar je het vlas stukje voor stukje van af moet pulken
- liever niet koningsblauw, dat vind ik erg ordinair staan op mijn zweetvos :o

Wie oh wie heeft de gouden tip?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 16:35 



 
Profiel   

Koper schreef
Bokkers, ik heb hulp nodig! Voor mijn shetlandponymerrie ben ik op zoek naar een staldeken. Ik heb nog niet gevonden wat ik zocht, eigenlijk kan ik alleen hele dikke dekens vinden. Ik zoek eentje in 100 a 150 grams.

Verdere eisen:
- schoudersplitten
- ponymodel. Geen grotepaardendeken in een kleine maat maar iets wat bij ponyproporties past.
- Geen MHS, hun huismerk schuurt bij de borst
- handige stof, niet iets waar je het vlas stukje voor stukje van af moet pulken
- liever niet koningsblauw, dat vind ik erg ordinair staan op mijn zweetvos :o

Wie oh wie heeft de gouden tip?
dekens van.nika

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 16:54 



 
Profiel   

Nika?
Heeft nog leuke patroontjes ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 16:56 



 
Profiel   

Kijk eens op http://www.shetlandershop.nl en https://www.de-shetlandhoek.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 16:57 



 
Profiel   

Nika had ik al gekeken, daar zijn alleen hele dikke dekens zo te zien.

Shetlandershop en de shetlandhoek kende ik nog niet! Ik ga even kijken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 17:00 



 
Profiel   

Nika heeft gewoon 100 grams en 200 grams, alleen zijn het regendekens maar dat maakt toch niet uit? Of wel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 17:04 



 
Profiel   

Ik heb regendekens van Nika, ik ben nu specifiek op zoek naar een staldeken. Zie topictitel :)*

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 17:06 



 
Profiel   

Ik had er eentje van BR. Heeft die niet nog de br4ever lijn? Die vond ik altijd mooi zitten op mijn shetlandpony.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 17:08 



 
Profiel   

Amigo heeft een stal/onderdeken in 200grams. Volgens mij hebben ze die bij de MHS!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 08:48 



 
Profiel   

Ooteman heeft van hun eigen merk ook shetland dekens, vanaf 90 cm onderlengte geloof ik. Je zou even op de website kunnen kijken of zij toevallig een onderdeken hebben.

Of eventueel een Liner van Horseware? Die worden ook wel gebruikt als onderdeken onder andere merken dekens. En zijn er in 100 grams.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 15:55 



 
Profiel   

Je hebt van Horseware de Mio Insulator in 150 grams, al heeft die helaas geen schoudersplitten.

Het is jammer dat MHS dekens schuren en je dat merk niet wil, want de MHS Slof onderdeken in 100gram is de enigste deken die ik heb kunnen vinden die verder aan al je eisen voldoet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 11:27 



 
Profiel   

Horseware heeft een speciale Petite Collectie! Helaas geen loopsplit, maar de pasvormen van deze dekens zijn wel speciaal voor de kleintjes!
Link: http://bit.ly/2vHH15V

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 12:11 



 
Profiel   

Dank jullie wel allemaal voor het meedenken :)

200 grams vind ik echt te dik, dat draagt ze pas wanneer het vriest (vanaf -5 ongeveer) en ze buiten staat. Op stal heeft ze dat niet nodig.
Liners heb ik in verschillende diktes, de stof daarvan vind ik te dun om als staldeken te gebruiken en als de liner ook niet vast zit aan een deken schuift hij me te veel. Omdat er ook geen singel aan zit.
Van Horseware heeft ze een Rhino outdoordeken van de ponylijn, die dus speciaal voor ponies is. En daarvan vind ik de pasvorm niet geweldig vanwege geen schoudersplitten.

Misschien dan toch maar bij MHS kijken... bij ponywebwinkel hebben ze alleen dikke (200 grams minimaal) dekens, en dunnere dekentjes die veel te klein zijn.

Edit: ook bij MHS in haar maat alleen 200/300 grams kunnen vinden.

Misschien dat ik dan maar als oplossing een wollen deken of liner onder een zomerdeken doe :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-17 18:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen