castratie hengst

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
superrizzo

Berichten: 1561
Geregistreerd: 19-10-06
Woonplaats: Oosterhout NB

castratie hengst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-06 13:52

ik zou graag willen weten of bij jullie de castratie van jullie hengst goed is verlopen dat was bij mij wel anders mijn mini ging niet onder narcose en liet zijn eigen echt hard vallen veel rollen als gevolg erge koliek

Sopje

Berichten: 228
Geregistreerd: 19-11-04
Woonplaats: Hoogezand

Re: castratie hengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 14:06

Bij mijn pony ging de casteratie super. Hij was verdoofd. verder daarna was ook super was niet dik.

superrizzo

Berichten: 1561
Geregistreerd: 19-10-06
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: castratie hengst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-06 14:14

die van mij kreeg eerst een spuit om rustig te worde die moest in ijn hals ader 4 keer geprikt (hij had sterke nekspieren) daar moest hij rustig van worden nou nee dus niet daarna moest hij een spuit krijgen om onder narcose te gaan weer in zijn ader deze is denk ik wel 8 geprikt uiteindelijk is dit niet gelukt en hebben ze hem in zijn bil geprikt dus het duurde langer voor hij weg ging hij viel heel de tijd hard neer en stond met zijn laatste krachten nog op heel zijn mond kapot van het vallen en rollen toen was hij weg hij kreeg een infuus dat ook weer 4 keer is geprikt ook nog verdoving in zijn testikels en nog had hij de kracht om op te staan na dat het gebeurt was ging hij rollen niet normaal hij stond op de eerst paar uur leken goed te gaan tot 's avonds hij begon te zweten en had koliek dus ik ben er erg van geschrokken we hebben de rekening niet binnen gehad en het is nu ongeveer 2 maanden geleden ik denk omdat ze het zelf ook niet vonden gaan zoals het hoort.
daarna ging het wel weer en hij heeft geen zwelling gehad maar het was gewoon zo akelig om te zien

Afbeelding

Marrke

Berichten: 3679
Geregistreerd: 06-06-05

Re: castratie hengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:00

Bij mij ging alles erg goed.
Hij greeg een plaatselijke verdoving en een praam.
En kon gewoon blijven staan.
Het was ook zo gebeurt en al snel liep meneer al weer rond te stappen Lachen

Anoniem

Re: castratie hengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 19:02

bij die van mij is geloof ik ook alles goed gegaan