Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 6 [ 140 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waarom je naam op je trailer?

 
Profiel   

Ohhh wat een onhebbelijke reacties staan ertussen zeg :')
iets met dwazen en glazen, en 'voor de aandacht' etc...

Iemand mag toch helemaal zelf wel weten wat ie met zn eigen spullen doet, met of zonder zogenaamde reden.... Zo Nederlands om daar dan gelijk wat van te vinden...

Als ik nog een paard en een trailer zou hebben, en genoeg geld, zou ik de boel roze met glitters laten spuiten, en naam EN foto erop.. gewoon omdat het kan, en om de zuurpruimen te narren :')

Je kan nooit genoeg glitteren! *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 11:29 



 
Profiel   

Cer schreef
Ohhh wat een onhebbelijke reacties staan ertussen zeg :')
iets met dwazen en glazen, en 'voor de aandacht' etc...

Iemand mag toch helemaal zelf wel weten wat ie met zn eigen spullen doet, met of zonder zogenaamde reden.... Zo Nederlands om daar dan gelijk wat van te vinden...

Als ik nog een paard en een trailer zou hebben, en genoeg geld, zou ik de boel roze met glitters laten spuiten, en naam EN foto erop.. gewoon omdat het kan, en om de zuurpruimen te narren :')

Je kan nooit genoeg glitteren! *\o/*

Wel een foto laten zien he *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 13:12 



 
Profiel   

Gewoon omdat het kan inderdaad... *\o/*

Heb het zelf niet... ook `nog`haha geen behoefte aan...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 13:20 



 
Profiel   

Omdat ik heel lang heb gespaard voor mn trailer en het nu mijn kindje is geworden waar ik heel trots op ben <3 Op mijn oude, goedkope trailer had ik de naam van het paard met een vlaggetje, toendertijd meer als grapje omdat we vaak nog door de baan vlogen en juist zo'n ouderwetse trailer hadden.

Tegenwoordig mn eigen naam a) ondat ik het inderdaad cool vind staan, "net echt" ;) b) als er iets is, en ze hebben niet door dat mijn telefoonnummer aan de binnenkant staat, dan ben ik eerder geattendeerd als ze mijn naam omroepen dan mijn kenteken c) als er vrienden/kennissen op dezelfde wedstrijd zijn toevallig, die mijn combinatie niet herkennen, is er meer kans dat we elkaar vinden. D) en als kleine extra reden diefstal preventie. Kost toch wat extra moeite om hem weer onherkenbaar te maken.

Ik heb de stickers gewoon op internet besteld, dus gewoon goedkoop zelf gedaan.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 13:23 



 
Profiel   

Ik heb ook de naam van mij en mijn paard op mijn trailer staan. Ten eerste omdat ik het er leuk uit vind zien (is een mooie sticker met ook een paard erop Enzo).
En daarnaast voor de herkenning, ik heb een standaard oud grijs trailertje en ik merk dat mensen het toch wel leuk vinden als ik aan kom rijden en er staat met grote letters Kirsten & Horonae op de trailer.
Weten ze meteen wie ik ben! :D (en mijn paard is berucht, dat ook)

Hier op de achtergrond te zien van deze ongunstige foto
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 13:29 



 
Profiel   

Iedereen moet idd lekker doen wat ze zelf willen maar persoonlijk vind ik de hele uitdragerij met namen en dan: amazone...(naam amazone want mannen doen het niet zo denk ik LOL) en landvlaggetjes en de namen van de paarden een beetje over the top maar ach, ze doen er niemand kwaad mee :+

Ik heb een mooie grote sticker van ons Amerikaanse stamboek met een gestileerde pony op mijn linker trailerdeur, ik heb er nog een besteld voor de rechterdeur ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 20:08 



 
Profiel   

Zie anders genoeg mannen namen voorbij komen ☺

Herkenbaarheid is inderdaad heel fijn. Niet alleen praktisch maar ook leuk dat je weet wie er allemaal zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 16:26 



 
Profiel   

charysaS schreef
Jilletje schreef
Of om ze minder aantrekkelijk voor diefstal te maken? Je trailer is makkelijk te herkennen als je naam er op staat.


Stickers zijn vrij simpel te verwijderen van een trailer.
Denk niet dat zoiets een diefstal tegen houd.

Als de stickers er redelijk lang op zaten zie je altijd dat er stickers gehangen hebben.
Mijn stalbaas heeft zelf een trailer waar je de vorige stickers nog van ziet omdat die plekken gewoon feller glanzen en de kleur beter behouden is.
Net hetzelfde met een auto van een.vriendin van me, tweedehands gekocht was van een bedrijfje en je ziet de naam erop staan terwijl de stickers eraf zijn.

Goed oppoetsen en polijsten of opnieuw overspuiten kan wel.helpen maar kost geld en tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 16:32 



 
Profiel   

Vorige week op wedstrijd kwam er ineens een grote schimmel voorbij gedenderd die zich op de vrachtwagen had "opgehangen" tot het touw brak en vervolgens is ie er uit weten te klimmen. We hebben het zien gebeuren (maar waren te laat bij de vrachtwagen om het te voorkomen, stond nl. een eindje van ons af geparkeerd en dat gaat best snel, op een paar seconde tijd was ie al uit de vrachtwagen.)
We hebben even kunnen zoeken naar de eigenaresse omdat we geen idé hadden van wie de vrachtwagen was of van wie het paard is en "er loopt een schimmel los" is vrij vaag als je in de kantine moet gaan zoeken. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 16:50 



 
Profiel   

Ayasha schreef
Vorige week op wedstrijd kwam er ineens een grote schimmel voorbij gedenderd die zich op de vrachtwagen had "opgehangen" tot het touw brak en vervolgens is ie er uit weten te klimmen. We hebben het zien gebeuren (maar waren te laat bij de vrachtwagen om het te voorkomen, stond nl. een eindje van ons af geparkeerd en dat gaat best snel, op een paar seconde tijd was ie al uit de vrachtwagen.)
We hebben even kunnen zoeken naar de eigenaresse omdat we geen idé hadden van wie de vrachtwagen was of van wie het paard is en "er loopt een schimmel los" is vrij vaag als je in de kantine moet gaan zoeken. _O-
in zo'n geval is een naam op de trailer wel een grote hulp.
Hoeveel schimmels zijn er tegenwoordig ook niet op een wedstrijdterrein.
Als het een valk/perlino of ander minder voorkomend kleurtje was dan was de kans groter geweest om de eigenaar snel te vinden.

Maar een bepaalde sticker of naam op trailer maakt het makkelijker om de eigenaar ervan te vinden idd.

Kan me voorstellen dat je wel even vreemd opkeek :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 17:37 



 
Profiel   

Daar is deze sticker erg handig voor, bv binnenkant deurtje:
https://www.divoza.com/nl/trailersticker-sos

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 21:00 



 
Profiel   

Citaat
Stickers zijn vrij simpel te verwijderen van een trailer.
Denk niet dat zoiets een diefstal tegen houd.


Als de stickers er redelijk lang op zaten zie je altijd dat er stickers gehangen hebben.
Mijn stalbaas heeft zelf een trailer waar je de vorige stickers nog van ziet omdat die plekken gewoon feller glanzen en de kleur beter behouden is.
Net hetzelfde met een auto van een.vriendin van me, tweedehands gekocht was van een bedrijfje en je ziet de naam erop staan terwijl de stickers eraf zijn.

Goed oppoetsen en polijsten of opnieuw overspuiten kan wel.helpen maar kost geld en tijd.


Zelfs dan zie je ze nog mijn trailer is door een autospuiterij opnieuw gespoten maar door de nieuwe lak zie je nog op de zijkant van fautras er doorheen schijnen.
Op de foto zie je het niet maar hier voor en na foto

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 22:06 



 
Profiel   

NenaC schreef
Misschien herkennen die mensen hun trailer anders niet meer op de parkeerplaats! ;)

_O- _O- _O-

Ik vind het niet storend ofzo, wel leuk eigenlijk. Ik moet de mijne nog beplakken met mijn bedrijfsnaam maar hoe en waar? Geen idee.. dus ben het al een jaartje van plan..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 22:16 



 
Profiel   

Ik weet dat dit een ouder topic is.
Maar misschien kunnen jullie me helpen? :o
Ik wil graag een sticker op mijn trailer, maar niet te opvallend.
Want de bus die ervoor staat is al opvallend genoeg. O:)
Kosten is niet zn probleem want ik laat dit op het werk doen.

Wie heeft er een leuk idee?
Misschien iets met roze?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-18 18:41 



 
Profiel   

Oh ik vind de bus zo cool, ik zou dan mijn hele trailer in dezelfde kleuren willen :wow: :wow:

Ik zou inderdaad iets met dezelfde kleurencombinatie doen. Roze, vooral veel roze

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-18 18:45 



 
Profiel   

Funky Design?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-18 18:54 



 
Profiel   

Dovahkiin schreef
Oh ik vind de bus zo cool, ik zou dan mijn hele trailer in dezelfde kleuren willen :wow: :wow:

Ik zou inderdaad iets met dezelfde kleurencombinatie doen. Roze, vooral veel roze

Dat wil ook wel maar dan mag mijn baas de trailer sponsoren O:)
Moet al heeel blij zijn dat ik hem mee mag nemen op wedstrijd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-18 18:57 



 
Profiel   

tengeltje11 schreef
volgens mij een 'blazé-trend'
chique trailer met naam op en iedereen denk 'wow,die heeft een mooie trailer'
idem met camionette ed....

nog nooit een oude(re) en minder mooie trailer gezien met naam op....


Ik wel hoor..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-18 19:13 



 
Profiel   

Ik reageer ook even in dit topic, wil in de toekomst toch wel een trailer(tje) aanschaffen! Roze maken en de naam van mijn paard (Glamour Girl) dus veel bling en roze *D
Wat anderen er van vinden interesseert me niks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-18 19:28 



 
Profiel   

toevallig ben ik z'n ruiter met haar naam op de trailer.
de reden dat ik mijn naam erop heb gezet is eigenlijk als volgt.

al jaren leid ik jonge paarden op en neem ik ze mee om ook ervaring op te doen op ander terrein.
mijn eigen jongen paarden aan nu sinds kort ook mee op wedstrijd.
uit eigen ervaring heb je er wel eens een tussen zitten die heel onrustig kan worden op de trailer wanneer je je eigen even aan gaat melden of als je met een ander paard bezig bent. zo heb ik al keer gehad dat ze door mijn naam mij op de hoogte konden stellen dat er 1 flink stond te stampen en zijdeurtje open is gegaan. dan denk je maar iedere trailer of auto heeft een kenteken, dat klopt maar cijfers onthou je slechter, komt later binnen als je bezig bent en je naam kijk je direct van op. dat is bij mij de reden dat ik hem erop heb. mijn moeder vind het ook fijn zodat ze de trailer sneller herkent aangezien we gergeld wel een zelfde trailer zien staan. daarom hebben we voor de leuk en sneller opvallendheid ook de namen van de paarden erop gezet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-24 14:41 



 
Profiel   

Bloodymary schreef
Omdat veel mensen zichzelf tegenwoordig heel interessant vinden.


:') :') :j Dat dus

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-24 14:47 



 
Profiel   

pluisje88 schreef
Bloodymary schreef
Omdat veel mensen zichzelf tegenwoordig heel interessant vinden.


:') :') :j Dat dus


Het zijn hier in de buurt vooral die mensen die best een aardig rondje kunnen sturen en zich vervolgens zelf Anky of Edward wanen.

Als je je niks verbeeldt dan ben je niks hè ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-24 14:49 



 
Profiel   

Dit topic is zo oud dat het haast in een museum past. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-24 14:55 



 
Profiel   

KSHancox schreef
Dit topic is zo oud dat het haast in een museum past. :D


Haha oeps. Je hebt helemaal gelijk :')

Mijn bericht aanpassen is ook mislukt zag ik hierboven :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-24 14:58 



 
Profiel   

Hoe krijg je het gevonden :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-24 14:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 6 [ 140 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen