Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 327 van de 510 [ 12728 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330 ... 510  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer

 
Profiel   

BMHP schreef
eilleen333 schreef
[quote="Sizzle"
Motor lampjes zijn zelden kleinigheidjes.
De ellende is dat je de fout bij uitlezen kan wissen en dan blijft het doorgaans wel weer even weg. Perfect moment om de auto weg te doen.

Ik reedt ook al een jaar een lampje, wist dus ook dat ik de auto naar zijn eind ging rijden want de fout zoeken is bijna altijd een gebed zonder einde helaas.
[/quote

Ik heb hem net 3 weken...

Wel via een bedrijf, en met gloednieuwe APK. Volgende week gaat ie hier naar de garage voor wat kleine dingetjes. Maar stel dat daar drama uit komt, kan ik daar dan nog wat mee mbt consumentenrecht?


Het lampje is volgens verschillende fora een subaru probleem. heeft soms met een beginnende olie lekkage te maken maar kan ook met de afstelling van de brandstof toevoer te maken hebben.
Ik he'b vaak een foutmeldinbg over een te zuinige afstelling waarbij het gele lampje brand.
ff bij de garage langs en vragen wat de foutmelding is, laten resetten. De auto afschrijven is typische bokt en zelden praktijk.


Helaas is het hier wel werkelijkheid geworden. Vandaag de auto laten nalopen en ik werd al vrij snel gebeld:
De onderkant van de auto is compleet verrot. Zo erg dat hij op 23 augustus nooit APK goedgekeurd had mogen worden. Ik heb er geen verstand van en de verkopende garage had geen brug beschikbaar, dus ik heb dat toen niet kunnen checken. En zonder melding bij de APK... ik ging er dus vanuit dat het goed zou zitten.

Helaas kan ik nu niet zelf naar de auto kijken ivm mijn studie. Maar ik ga maandag eind van de middag naar de garage. En ik bel de verkopende partij zo snel mogelijk of zij suggesties hebben.
Immers heb ik duidelijk aangegeven dat ik een auto zocht voor enkele jaren trailer trekken en deze auto had eigenlijk afgekeurd moeten worden in augustus...

Dus ik ben benieuwd...
Onwijs jammer, want hij rijdt erg fijn! Maar ja, dit heeft geen zin. Ik kan nu wel door rijden, maar dan ben ik over een jaar bij de APK het bokje...
Hoop dat de verkopende partij gaat meewerken en dat we dit snel kunnen afhandelen.

Dus ik ben weer op zoek.
Vond de Subaru Forester wel een erg fijne auto, dus stiekem hoop ik dat ik er nog eentje kan vinden binnen mijn budget.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 17:43 



 
Profiel   

Een klein puntje op de apk is te overzien. Een auto die volledig verrot is met een blanco apk is in mijn ogen niet goed te praten. Daar is bewust met de apk gesjoemeld en met bewustzijn van een gigantisch gebrek een auto verkocht. Dit past absoluut niet bij het gebruiksdoel wat je aangeven hebt bij de garage toen je een auto zocht.

Ik zou voor niet minder gaan dan de koop ongedaan maken en alle onkosten vergoed willen zien.

Als een garage dit niet gezien heeft vraag ik me af hoeveel olie ze in hun doppen hebben zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 17:59 



 
Profiel   

Het probleem is ook om iets te vinden in die prijsklasse wat ook nog sterk is.
Mijn auto was niet meer mee te rijden, maar bracht toch nog 1500 voor export op.
Ik ga er dus ook gewoon vanuit dat een zwaardere trek auto rond de 2000 euro op het randje van op is.
Nadat je een motorfout wegpoetst in het systeem kan je meestal tussen de 200-1000 km rijden voor hij weer aanspringt.
Reken maar dat dit bij jouw auto gebeurd is en er bewust met de keiring geknoeid is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 18:10 



 
Profiel   

Ik wil inderdaad koop ongedaan en de rekening Vd garage vergoed. Heb rechtsbijstand (en die al eens eerder gebruikt voor een zaak die ik gewonnen heb), dus we hebben er weer zin in, haha!

Maar ik blijf het jammer vinden, vond de auto echt leuk. Er staan er wel meer op MP, maar ik ga het even overleggen met de garage. Zij doen een duurder segment, maar weten misschien wel iemand. Dat ik straks niet weer een kat in de zak koop...

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 18:28 



 
Profiel   

eilleen333 schreef
Ik wil inderdaad koop ongedaan en de rekening Vd garage vergoed. Heb rechtsbijstand (en die al eens eerder gebruikt voor een zaak die ik gewonnen heb), dus we hebben er weer zin in, haha!

Maar ik blijf het jammer vinden, vond de auto echt leuk. Er staan er wel meer op MP, maar ik ga het even overleggen met de garage. Zij doen een duurder segment, maar weten misschien wel iemand. Dat ik straks niet weer een kat in de zak koop...


jammer dat er zoveel meer mis is dan een lampje.
ik hoop dat je eventueel met de rechtsbijstand een goede oplossing vind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 20:35 



 
Profiel   

Omdat ik nog niet wijzer ben stel ik nog eens de vraag hier.
Om op mijn bedrijf te zetten, zoek ik een auto.

Eisen:
-Grijs kenteken
-Young timer (15 jaar of ouder)
-Trekgewicht 1600 kg (Trailer kan evt teruggekeurd worden naar 1200 of 1300 kg)
-Diesel

Ik ben in het bezit van een BE rijbewijs.

Het is ontzettend lastig auto's zoeken, op geen enkele site kan ik al deze voorwaarden in een zoekopdracht verwerken waardoor ik niet bij een lijst met mogelijkheden kom.

Nu ben ik dus op zoek naar auto's die hier aan voldoen, om zo verder te kunnen zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 20:39 



 
Profiel   

1500-1600 kg zijn gewoon de meeste middenklassers.
Met 2liter motor al snel richting 1800.
Dus keuze zat lijkt mij.
Het is meer een probleem om een betrouwbare auto van 15 jaar en ouder te vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 20:44 



 
Profiel   

Goed zoeken. En goed na(laten) kijken. En niet vergeten dat apk geen kwaliteits keuring is maar enkel een veiligheids keuring.

Waarbij soms een behoorlijk grijs gebied is waarbij het muntje de kant opvalt van de keurder. Als de verkoper/keurder moet betalen zal het al snel goed zijn, als de klant moet betalen is het niet snel goed genoeg. Even kort door de bocht ...

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 20:53 



 
Profiel   

Ik baal wel. Had met mijn vorige auto in de laatste 2 jaar ook al veel pech. Maar die was weer 10 jaar ouder dan deze...

Maar daarom heb ik hem ook via een garage en zsm laten checken door mij eigen garage die me geen oor aan naait. Eigenlijk had ik hem eerst moeten laten keuren en dan pas kopen, maar hij is van boven en binnen nog zo mooi. Alleen van onder niet, maar ja, ik ga niet midden op een parkeerplaats onder een auto door tijgeren, haha!

Maar de zoektocht gaat weer verder helaas.

Het ironische was... dat lampje was vanmorgen weg nadat ik de tankdop even los en vast had gedraaid...

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 21:13 



 
Profiel   

Eigenlijk moet je dus wel op die parkeerplaats onder de auto kruipen, dit is een goed voorbeeld denk ik.
Heb het ook weleens andersom gehad bij het inruilen van een auto. Van buiten zag hij er nog wel aardig uit maar de uitlaat was weinig meer waard (die heb ik al eens omhoog moeten binden omdat hij over de weg heen sleepte).
Die handelaar heeft dus alleen ff naar de buitenkant gekeken want het was druk maar toen we de papieren aan het regelen waren kwam de monteur naar het kantoor om te zeggen dat de auto nieteens de helft waard was van het bedrag dat we afgesproken hadden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 07:32 



 
Profiel   

palousa_boy schreef
Eigenlijk moet je dus wel op die parkeerplaats onder de auto kruipen, dit is een goed voorbeeld denk ik.
Heb het ook weleens andersom gehad bij het inruilen van een auto. Van buiten zag hij er nog wel aardig uit maar de uitlaat was weinig meer waard (die heb ik al eens omhoog moeten binden omdat hij over de weg heen sleepte).
Die handelaar heeft dus alleen ff naar de buitenkant gekeken want het was druk maar toen we de papieren aan het regelen waren kwam de monteur naar het kantoor om te zeggen dat de auto nieteens de helft waard was van het bedrag dat we afgesproken hadden.


Ik ben een leek, wat weet ik nou? Ik heb geen idee waar ik naar moet kijken. Die man van de garage zou dat moeten weten en had me dit moeten vertellen. Dat hij dat niet heeft gedaan is zijn keus, maar ik kan me beroepen op het consumentenrecht, en dat zal ik dus ook doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 13:38 



 
Profiel   

eilleen333 schreef
palousa_boy schreef
Eigenlijk moet je dus wel op die parkeerplaats onder de auto kruipen, dit is een goed voorbeeld denk ik.
Heb het ook weleens andersom gehad bij het inruilen van een auto. Van buiten zag hij er nog wel aardig uit maar de uitlaat was weinig meer waard (die heb ik al eens omhoog moeten binden omdat hij over de weg heen sleepte).
Die handelaar heeft dus alleen ff naar de buitenkant gekeken want het was druk maar toen we de papieren aan het regelen waren kwam de monteur naar het kantoor om te zeggen dat de auto nieteens de helft waard was van het bedrag dat we afgesproken hadden.


Ik ben een leek, wat weet ik nou? Ik heb geen idee waar ik naar moet kijken. Die man van de garage zou dat moeten weten en had me dit moeten vertellen. Dat hij dat niet heeft gedaan is zijn keus, maar ik kan me beroepen op het consumentenrecht, en dat zal ik dus ook doen.


Ik ben ook een leek, en ga (hoe erg ik het ook vind, ben best geëmancipeerd namelijk ) niet als vrouw zijnde alleen naar een garage. Ze wéten dat ze je alles wijs kunnen maken en sommigen doen dat ook. Dat zie je nu maar.
Manlief heeft er iets meer kijk op maar we nemen altijd iemand mee met verstand van zaken als we een andere auto gaan kopen. Vorige keer zelfs een Bokker vanuit dit topic omdat we voor het eerst een 4x4 kochten, wat toch net weer even een andere blik vraagt.
Inmiddels rijden we er alweer 2 jaar met veel plezier mee zonder noemenswaardige mankementen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 14:26 



 
Profiel   

Ik neem stiefpaps mee. Die heeft er kijk op, ervaring met 4x4 en hij is ook diegene die nu het onderhoud van de auto doet.

Vraag me alleen af of er manieren zijn om tegen te gaan dat al aanwezige roest nog meer achteruit gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 14:29 



 
Profiel   

Ik snap natuurlijk ook dat niet iedereen overal veel verstand van heeft ;) maar zaken als roest of zoals in mijn voorbeeld een uitlaat waar gaten in zitten en vast hangt met een stukje elektradraad, dat is denk ik wel te zien door iedereen.
Soms is alleen vragen of er iemand naar mag kijken ook al genoeg om de verkoper een stapje terug te laten doen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 18:36 



 
Profiel   

De roest hier kan je niet naast kijken, maar die stond wel keurig op de apk. Mochten onder de auto, in de auto, al wat je wil. Had alle boekjes en papieren erbij. Zelfs de oude pv van de giga kras die op de zijkant zit (vandalisme) zat bij de verkoopspapieren.

De roest gaat er alleen niet echt op verbeteren bij mijn auto :P ik weet dat ik de laatste eigenaar ben van deze kar, maar wil hem wel nog een tijdje aan de rol hebben. Ben verknocht aan mij oudje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 20:07 



 
Profiel   

Is tectyleren geen optie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 20:31 



 
Profiel   

Wieke, trailer terug keuren hoeft niet als je BE hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 22:45 



 
Profiel   

Right. Ik zal morgen als ik een fatsoenlijk toetsenbord heb wel reageren op Wieke en Trk9. Nu toch echt wel even tijd om te gaan pitten :evaw:

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 23:10 



 
Profiel   

Varekaj schreef
De roest hier kan je niet naast kijken, maar die stond wel keurig op de apk. Mochten onder de auto, in de auto, al wat je wil. Had alle boekjes en papieren erbij. Zelfs de oude pv van de giga kras die op de zijkant zit (vandalisme) zat bij de verkoopspapieren.

De roest gaat er alleen niet echt op verbeteren bij mijn auto :P ik weet dat ik de laatste eigenaar ben van deze kar, maar wil hem wel nog een tijdje aan de rol hebben. Ben verknocht aan mij oudje :D


Als je roest er al zit heeft tectyleren geen zin meer ben ik bang, dan sluit je het alleen maar op. Je zou de echt slechte plekken eruit kunnen laten halen zodat ze er een nieuw stukje staal in kunnen lassen, de rest zandstralen en daarna laten lactyleren, maar dan is geen klusje van een middag. De vraag is dan of de auto dat nog waard is.
Je zou eens kunnen informeren bij een goede garage, vragen of ze even willen kijken en een indicatie van de prijs kunnen geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 07:30 



 
Profiel   

Eilleen333: gefeliciteerd Y)(^)
Succes met de afhandeling van de tegenvallende Subaru. Jammer.

Wieke schreef
Eisen:
-Grijs kenteken
-Young timer (15 jaar of ouder)
-Trekgewicht 1600 kg (Trailer kan evt teruggekeurd worden naar 1200 of 1300 kg)
-Diesel

Ik ben in het bezit van een BE rijbewijs.

Om te profiteren van grijs kenteken zijn er twee mogelijkheden:
- auto privé kopen. Zolang je 10% van de km's zakelijk rijdt heb je de voordelen van grijs, geen bijtelling en de zakelijk gereden km's kun je op de zaak zetten.
- auto op de zaak zetten, bij privé gebruik krijg je bijtelling en die is vanaf 15 jaar idd gebaseerd op dagwaarde ivm nieuwprijs.

Zoals cissy zegt, trailer terugkeuren heeft geen enkel effect als je BE hebt, nergens voor nodig. Maar even nieuwsgierig, als je aan 1200 kg genoeg hebt, waarom moet de auto dan 1600 kunnen trekken?

Er zijn zoals Sizzle zegt heel veel auto's die 1500-1800 kg mogen trekken. Met name de achterwielaandrijvers (Mercedes, BMW) mogen vaak net een paar 100 km meer aan de haak dan voorwielaangedreven auto's. Stoei eens op https://www.caravantrekker.nl/autos/index.php, dat geeft een idee. Op autotrack.nl kun je ook trekgewicht invullen als zoekcriterium.

Wat zoek je, een bus, stationwagen, sedan, 4wd?


Trk9 schreef
Ik heb er heel lang over gedaan om een geschikte auto te vinden die geschikt is om een paard mee te vervoeren. Veel van de auto's waren veel duurder dan het budget wat ik er voor uitgetrokken had. Nu heb ik eindelijk een auto gevonden die binnen mijn budget valt, maar deze is helaas niet erg mooi.

Nu las ik op http://e-phase.nl/ dat je tegenwoordig ook auto's kan leasen. Je hebt dan een hele mooie auto voor een goede prijs. Wanneer ik weer wat geld heb ga ik zo snel mogelijk mijn auto verkopen en een lease auto aanschaffen die ook geschikt is om paarden mee te vervoeren.

Welkom op Bokt.

Dat hele e-phase ziet eruit als iemand die op latere leeftijd het internet ontdekt heeft, vorig jaar een domeinnaam heeft geregistreerd en er wat hobby artikeltjes op schrijft. Niet echt wat je noemt een betrouwbare informatiebron, meer type borrelpraat. Niks mis mee, maar niet meer of minder dan dat.

Als je niet het geld hebt om een auto in 1x te betalen kun je inderdaad leasen of een lening afsluiten. Maar de kosten en de afschrijving van die auto moeten hoe dan ook betaald worden. En dat doet de persoon die het koop/leen/lease contract afsluit. Jij dus. Afhankelijk van de omstandigheden kan de ene of net de andere vorm net even aantrekkelijker zijn, maar je maakt mij niet wijs dat je bij wijze van spreken een nieuwe A6 kunt leasen als je net de financiën hebt voor een oude Corsa.


Varekaj schreef
Vraag me alleen af of er manieren zijn om tegen te gaan dat al aanwezige roest nog meer achteruit gaat.

Auto niet in R zetten. Als je dan de rem loslaat en wat gas geeft gaat de roest snel achteruit. Eerst langzaam maar daarna steeds sneller. Tot het niet meer onder controle te houden is ...

:+ /vrijdagmeligheid

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 09:00 



 
Profiel   

:+

Denk dat zandstralen etc niet meer van toepassing is, of het gaat me stukken van mensen kosten. Jammer maar helaas, dan alvast maar aan de spaar voor een opvolger. Baal er op zo'n momenten ontzettend van dat mijn auto niet in de garage mag omdat vriend daar persé zijn oldtimer of sportwagen in wil hebben. Mijn kar staat dus 24/7 jaarrond buiten. Idem voor mijn trailer trouwens, maar ik ga napluizen of ik een extra hoge carport op m'n weide mag bouwen om hem onder te zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 10:48 



 
Profiel   

Rex_Rolfo schreef
Wieke schreef
Eisen:
-Grijs kenteken
-Young timer (15 jaar of ouder)
-Trekgewicht 1600 kg (Trailer kan evt teruggekeurd worden naar 1200 of 1300 kg)
-Diesel

Ik ben in het bezit van een BE rijbewijs.

Om te profiteren van grijs kenteken zijn er twee mogelijkheden:
- auto privé kopen. Zolang je 10% van de km's zakelijk rijdt heb je de voordelen van grijs, geen bijtelling en de zakelijk gereden km's kun je op de zaak zetten.
- auto op de zaak zetten, bij privé gebruik krijg je bijtelling en die is vanaf 15 jaar idd gebaseerd op dagwaarde ivm nieuwprijs.

Zoals cissy zegt, trailer terugkeuren heeft geen enkel effect als je BE hebt, nergens voor nodig. Maar even nieuwsgierig, als je aan 1200 kg genoeg hebt, waarom moet de auto dan 1600 kunnen trekken?

Er zijn zoals Sizzle zegt heel veel auto's die 1500-1800 kg mogen trekken. Met name de achterwielaandrijvers (Mercedes, BMW) mogen vaak net een paar 100 km meer aan de haak dan voorwielaangedreven auto's. Stoei eens op https://www.caravantrekker.nl/autos/index.php, dat geeft een idee. Op autotrack.nl kun je ook trekgewicht invullen als zoekcriterium.

Wat zoek je, een bus, stationwagen, sedan, 4wd?


Super bedankt!
Na de tip van Sizzle over dat vrijwel elke 2.0 motor het wel aankan ging het een stuk beter. Ik kreeg zo veel kleine rot autootjes die niets konden trekken!

Ik had altijd begrepen dat je naar de max toegestane massa van je trailer moest kijken. Dus als je een auto hebt die 1300 mag trekken, maar op kenteken van trailer staat 1600, dan mag dat dus niet.
Maar ze kijken dus naar het werkelijke gewicht wat er achter hangt en niet wat op papier staat? Dat was namelijk de reden dat ik aan terug keuren dacht..

Wat mij ook niet fijn lijkt is dat de auto net aan 1200 kan trekken terwijl dat ook het gewicht is wat er achter hangt, gaat zo'n trailer dan niet makkelijker met je auto op de loop of heeft dat daar niet mee te maken?

Je noemt 2 mogelijkheden voor grijs kenteken. Wanneer er niet heel veel zakelijke km worden gereden (waarschijnlijk 20%), wat is dan voordeliger?

Ik neig inmiddels naar een 4wd zoals een Nissan terrano/patrol. Dit zijn autos die ik veel tegen kom..
Ook een bus mag, maar dan krijg je al snel een gigantisch ding wanneer ze ook iets moeten trekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 12:23 



 
Profiel   

Hier staat hij ook buiten hoor ;) vooral goed te zien aan de deuken van hagelstenen en de kleur die langzaam veranderd in mos-groen :+
Ik was hem ongeveer 2 keer per jaar, voor de winter en na de winter, verder staat hij er gewoon zoals hij weggezet is ( soms zit de modder dus nog op het dak als ik naar een verjaardag ga ofzo).

De onderkant is een paar jaar geleden nog dubbel behandeld (1e keer was wat mis gegaan) dus die kan er nog wel even tegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 12:26 



 
Profiel   

Wieke schreef
Ik had altijd begrepen dat je naar de max toegestane massa van je trailer moest kijken. Dus als je een auto hebt die 1300 mag trekken, maar op kenteken van trailer staat 1600, dan mag dat dus niet.
Maar ze kijken dus naar het werkelijke gewicht wat er achter hangt en niet wat op papier staat? Dat was namelijk de reden dat ik aan terug keuren dacht..
TMM is alleen van belang om te bepalen of je met alleen B mag rijden. Is voor jou dus niet van toepassing. En natuurlijk om te kijken of de aanhanger niet is overbeladen. Een 1500 kg wegende aanhanger met TMM 1200 kg is sowieso fout, al heb je BE t/m Z en een trekauto waar 3 ton achter mag.

Citaat
Wat mij ook niet fijn lijkt is dat de auto net aan 1200 kan trekken terwijl dat ook het gewicht is wat er achter hangt, gaat zo'n trailer dan niet makkelijker met je auto op de loop of heeft dat daar niet mee te maken?
Ligt aan de auto. Er zijn er die 1200 mogen maar waar je 2x achter de oren krabt, er zijn er ook die maar 1200 mogen maar waar je eigenlijk zonder nadenken 1500 achter zou knopen.

Citaat
Je noemt 2 mogelijkheden voor grijs kenteken. Wanneer er niet heel veel zakelijke km worden gereden (waarschijnlijk 20%), wat is dan voordeliger?

Ik neig inmiddels naar een 4wd zoals een Nissan terrano/patrol. Dit zijn autos die ik veel tegen kom..
Ook een bus mag, maar dan krijg je al snel een gigantisch ding wanneer ze ook iets moeten trekken.

Wat gunstiger is moet je voor jouw situatie doorrekenen. Als een jongere auto de voorkeur heeft dan is het waarschijnlijk gunstiger om de auto op privé te zetten. Heeft qua aanschafbedrag en/of liefhebberij een pre-2003 de voorkeur dan kan op de zaak zetten wel eens de beste optie zijn.

Welke auto het meest geschikt is hangt er uiteraard vanaf wat jij met die auto wilt gaan doen. Dat kan een wat verhoogde stationwagen of terreinwagen zonder achterbank zijn. Of een pick-up. Of een bestelbus met dubbele cabine. Er zijn best nog wel wat mogelijkheden om grijs kenteken te rijden.

bestelautotarief_voor_ondernemers
soorten_bestelauto

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 13:20 



 
Profiel   

Trk9 schreef
Ik heb er heel lang over gedaan om een geschikte auto te vinden die geschikt is om een paard mee te vervoeren. Veel van de auto's waren veel duurder dan het budget wat ik er voor uitgetrokken had. Nu heb ik eindelijk een auto gevonden die binnen mijn budget valt, maar deze is helaas niet erg mooi.

Nu las ik op http://e-phase.nl/ dat je tegenwoordig ook auto's kan leasen. Je hebt dan een hele mooie auto voor een goede prijs. Wanneer ik weer wat geld heb ga ik zo snel mogelijk mijn auto verkopen en een lease auto aanschaffen die ook geschikt is om paarden mee te vervoeren.


Zoals Varekaj al aanhaalde: heel veel leasewagens zijn zonder trekhaak.
Bij mij op t werk gewoonweg ronduit verboden. Trekhaak nodig, pech, niet op je auto van de zaak. Of dat nou een peugootje maat koekblik is (junior) of de laatste nieuwe xc90 hybride (partner).

Uit het oog van de verhuurder (verleaser?): jij huurt van mijn een auto met trekhaak. Je hangt er teveel/ te zwaar achter en rijdt die motor naar gort.
Ik heb nu een kapotte toet die ik niet meer kan doorleasen of -verkopen. Bewijs maar eens dat het van jou kwam ...
Of nog erger: jij bent de enige in de familie met een auto met trekhaak en als nichtje op kamers gaat aan andere kant van 't land, kan er wel verhuisd worden met jouw auto, want op de zaak hè en trekhaak hè dus kan wel ff toch :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 13:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 327 van de 510 [ 12728 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330 ... 510  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen