Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
Kady1 schreef:Met mijn auto zit ik al een tijdje in de pech modus. Het begon vorig jaar november toen ik een verkocht paard ging wegbrengen en wij na 1,5 uur rijden langs de kant van de weg stonden ver van huis. Slang van het koelingssysteem poreus, alle koelvloeistof weg, motor oververhit, waterpomp kapot. Tof als je met een paard staat op de snelweg. uiteindelijk alles goed gekomen met paard (gelukkig) . Auto met oplegger naar huis laten halen laten repareren, 1000 euro lichter (vriend van ons is monteur) maar ja voor 1000 koop je geen goeie andere auto die veel kan en mag trekken.
Kady1 schreef:Tot aan januari ging het goed, tot dat mijn auto af en toe ging roken. Na laten kijken niks te vinden en eigenlijk ook niet veel rook meer daarna dus ja... rij er maar mee door. Maart... auto toch weer roken. Nog eens na laten kijken, koppakking kapot. Mocht mooi de halve moter er uit andes kan je er niet bij. Cilinderkop was ook doormidden uiteindelijk weer 1500 armer. Toen in mei kwam de APK dat bleef bij een 500 euro. En wij nog steeds in de modus ja voor dit bedrag kan je geen goeie andere auto kopen.
Kady1 schreef:vandaag wil ik weg rijden hoor ik boem boem boem boem. Auto maar snel terug gezet en ANWB laten komen. Differentieel voor kapot. (iets wat je wielen aandrijft of zo?? ) . Auto staat nu nog hier thuis maar kan vanavond worden opgehaald door monteur met oplegger want... mag niet meer mee rijden is niet veilig.
vandaar de twijfel. Ik vrees namelijk dat het weer een heel duur grapje wordt ANWB man zei ook dat van mijn auto er nog maar weinig rond rijden, moeilijk aan onder delen te komen en wie weet wat het volgende is . Gaat trouwens om een hyundai Galopper.
ik hoor graag jullie advies in deze kwestie...
kohtje schreef:Waarom zou je auto zo veel trek vermogen moeten hebben?
Stel dat die 1600 mag trekken dan is dat toch ook mooi genoeg?
kohtje schreef:Maar is ook die tweepaards trailer nodig? Ze heeft vooral pony's zo te zien.