Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
Mowgli4 schreef:Service bij divoza... heb altijd wel veel verhalen gehoord van mensen dat het niet goed was. Nooit zelf last van gehad... tot nu helaas
Vorige week vrijdag ging het eczeemdeken van mijn pony stuk (na een jaar).
Dus ik denk gelijk maar even een nieuwe bestellen bij divoza. Dan heb ik vast gauw een nieuw deken binnen. Aangezien mijn pony echt erge eczeem heeft, kan hij er ook niet lang zonder.
Dinsdag had ik nog geen bericht (ik wou het halen in het filiaal) dus ik denk, ik bel even. Krijg ik Eem hele vriendelijke vrouw aan de lijn. Ze vertelde me dat dit deken uit Enschede moest komen en dat ik woensdag of donderdag bericht kon verwachten. Maar dat ik zeker weten aan het einde van de week het deken binnen zou hebben. Nou ja. Oké dan...
Nou is het dus weer vrijdag. Dus ik denk, bel nog eens. Krijg ik van die vrouw te horen dat het deken niet binnen is gekomen uit Enschede en dat ik een niet voorradig product heb besteld. (Terwijl mij dinsdag iets heel anders is verteld). Ze vroeg of ik dan wat anders voor mijn geld wou. Nou nee, mijn pony leeft praktisch in dit deken en kan er niet zonder. Ik heb mijn geld terug gevraagd en dat zou ze gaan regelen.
Ben benieuwd hoe lang dit nou weer gaat duren tot mijn geld terug is... maar mijn vertrouwen in divoza is nu ook zeker minder dan voorheen. Echt heel jammer..
TS, ik heb ook veel vliegendekens gezien, maar nooit zo gescheurd gezien. Dit kan bijna niet anders dan een fout van de fabriek oid. Een deken kan niet zomaar scheuren bij de naden lijkt me... dat is wel heel raar..
Anoniem schreef:En een kleine 10% korting op een nieuwe deken zou niet misstaan....
Anoniem schreef:Het zou best kunnen dat hij is begonnen met scheuren op de naad, en dat vervolgens een ander paard eraan is gaan trekken omdat zo'n los hangende flap natuurlijk hartstikke leuk is
Vind ik het alsnog een fabrieksfout, want als de naad in eerste instantie niet gescheurd was was er niks gebeurd.