Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
Sodeletuut schreef:Dit is de reactie van Divoza:
Goedemiddag,
De beoordeling heeft plaatsgevonden en het standpunt blijft gehandhaafd. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem gerust contact op met onze klantenservice >> 0594-512145
Groeten XX van Divoza
Sodeletuut schreef:Gebeld en helaas geen steek verder.
Sodeletuut schreef:Stamper schreef:Had iets geannuleerd bij Divoza. Blijkt het vandaag alsnog bezorgd te zijn... Pffff vraag gewoon de retour kosten terug. HUN fout niet de mijne!
Schandalig he.. inderdaad wat VWestra zegt.
Hinke schreef:Ben ik nu de enige hier die dit publiekelijk te kakken zetten van een bedrijf en specifieke werknemers uit dit bedrijf nogal ongepast vind? En het is maar een deken.. Als je de tijd die je nu hebt besteed aan deze klacht omrekent naar geld met een gemiddeld uurloon heb je vast zelf al een tweede deken ' weggegooid' ..
Sodeletuut schreef:Stamper schreef:Had iets geannuleerd bij Divoza. Blijkt het vandaag alsnog bezorgd te zijn... Pffff vraag gewoon de retour kosten terug. HUN fout niet de mijne!
Schandalig he.. inderdaad wat VWestra zegt.
Harvey1 schreef:Haha, dit heb ik ook gehad! Ik heb binnen 1 uur geannuleerd dezelfde avond. Kreeg het de volgende dag gewoon binnen en moest zelf retour kosten betalen. Toen bericht op FB gegooid en mensen vonden dat ik zeurde!? Hoe kon ik nou klagen over dat Divoza zo snel was?! Ik zeg nou, omdat je er op deze manier voor zorgt dat een klant nooit iets kan annuleren en altijd maar 6,95 kosten maakt. Nou dan moest ik maar beter nadenken voordat ik iets bestelde, mijn mond viel open. Haha! Had om 22.00 besteld, 22.45 geannuleerd want ik zocht toch een ander hoofdstel. belachelijk!
liedje89 schreef:Harvey1 schreef:Haha, dit heb ik ook gehad! Ik heb binnen 1 uur geannuleerd dezelfde avond. Kreeg het de volgende dag gewoon binnen en moest zelf retour kosten betalen. Toen bericht op FB gegooid en mensen vonden dat ik zeurde!? Hoe kon ik nou klagen over dat Divoza zo snel was?! Ik zeg nou, omdat je er op deze manier voor zorgt dat een klant nooit iets kan annuleren en altijd maar 6,95 kosten maakt. Nou dan moest ik maar beter nadenken voordat ik iets bestelde, mijn mond viel open. Haha! Had om 22.00 besteld, 22.45 geannuleerd want ik zocht toch een ander hoofdstel. belachelijk!
Bij de webwinkel waar ik werk is het dan meestal ook allang ingepakt en aangemeld bij de bezorger en is het eigenlijk niet te doen zo'n pakket dan weer tussen de rest uit te zoeken. Zo snel werkt een webwinkel nu eenmaal. Meestal gaat een pakket toch vanzelf terug als je het bij bezorging gewoon niet aanneemt?