Klacht Divoza, wat te doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sodeletuut

Berichten: 21309
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-17 14:57

Dit is de reactie van Divoza:

Goedemiddag,
De beoordeling heeft plaatsgevonden en het standpunt blijft gehandhaafd. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem gerust contact op met onze klantenservice >> 0594-512145
Groeten XX van Divoza
Laatst bijgewerkt door Apple op 07-08-17 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: naam medewerker verwijderd

Sodeletuut

Berichten: 21309
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-17 14:57

Stamper schreef:
Had iets geannuleerd bij Divoza. Blijkt het vandaag alsnog bezorgd te zijn... Pffff vraag gewoon de retour kosten terug. HUN fout niet de mijne!

Schandalig he.. inderdaad wat VWestra zegt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 15:01

Sodeletuut schreef:
Dit is de reactie van Divoza:

Goedemiddag,
De beoordeling heeft plaatsgevonden en het standpunt blijft gehandhaafd. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem gerust contact op met onze klantenservice >> 0594-512145
Groeten XX van Divoza


Even een keertje bellen en als ze je dan nog niet helpen even zeggen dat je het dan wel zelf (en wat minder netjes) op gaat lossen ;) :D

Sodeletuut

Berichten: 21309
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Klacht Divoza, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-17 16:25

Gebeld en helaas geen steek verder.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 16:27

De deken is daar nu in de reclame of althans goedkoper dan bij Ej, maar bij zo'n service is dat ook niet erg aantrekkelijk.

Oh net gekeken, niet meer.

lailapri

Berichten: 22142
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Klacht Divoza, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 16:41

Naast Facebook is bokt ook prima om. Blijft er lang op staan langer misschien nog wel als fb. En misschien een site als radar?

BigOne
Berichten: 38411
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 17:25

Sodeletuut schreef:
Gebeld en helaas geen steek verder.


Stuur ze de wettelijke regels toe en vermeld er meteen bij dat je het er niet bij laat zitten. Vraag bij welke geschillencommissie ze zijn aangesloten en dat je het nu hogerop gaat zoeken. Eens kijken wat ze daar op gaan antwoorden. En vanaf nu alles per mail en niets via de telefoon, leesbevestiging meesturen met je mails.

MxW

Berichten: 1533
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Renkum

Re: Klacht Divoza, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 17:34

Jeetje wat een gedoe. Het kan nooit dat een deken zo uitscheurt dat is echt belachelijk.

Ik zou inderdaad wat bigone zegt een mailtje sturen met daarin dat je het hoger op gaat zoeken, maar ook dat je het openbaar gaat maken. En dan zou ik met name inspelen op de slechte service van divoza. Dat shire een keer een fabricatiefout heeft kan gebeuren (al valt aan hun service ook te twijfelen aangezien zij zich afzijdig houden)

Nu ik zo zit te denken zou ik met dit verhaal naar shire gaan. Zeggen dat je geen gehoor krijgt, absoluut ontevreden bent en overweegt het verhaal openbaar te maken. Dan kan shire mooi divoza er van langs geven }>

Zammie

Berichten: 6000
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Kom uut Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 17:38

TS, ik heb je een pb gedaan.

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 17:39

Sodeletuut schreef:
Stamper schreef:
Had iets geannuleerd bij Divoza. Blijkt het vandaag alsnog bezorgd te zijn... Pffff vraag gewoon de retour kosten terug. HUN fout niet de mijne!

Schandalig he.. inderdaad wat VWestra zegt.


Ja ik weet ook wel hoe of wat iets terug te sturen. Daar gaat het ook niet om. Maar je annuleert iets en vervolgens krijg je het dan nog. Dan gaat er iets niet goed via hun. Dat is mijn punt! ;)

Carnivoria

Berichten: 392
Geregistreerd: 12-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 19:56

Nouja zeg, zoiets heb ik nog nooit gezien, haha.

Al geprobeerd om wat op hun Facebook-wall te plaatsen? Is tegenwoordig wel effectief omdat iedereen het kan zien.

Ik hoop dat er een oplossing komt TS!

maessie

Berichten: 5771
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Klacht Divoza, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 20:24

Balen zeg van je deken! Ik heb helaas ook de ervaring dat de shires dekens het snelste stuk gaan op de naden. Ik heb inmiddels meerdere gehad op mijn 2 excemers, die op de hals open sprongen. (Door iets te fanatiek krabbende paarden die dan ofwel druk op de naad zetten, of onder tussen de klitteband) nadat de hals open lag, hadden ze ook vlot de rest van de deken af, omdat ze er in gingen staan. Daarbij ging dan ook als eerste (of als 2e na de hals) de ruggenaad mee. Mijn ervaring is dus dat zo'n beschadiging wel kan door toedoen van het paard, ik gok dat het garen een zwakkere schakel is dan de stof. Ik ben daar eerlijk gezegd blij om, want daardoor kon ik ze makkelijk weer laten naaien (en moet zeggen dat ze daarna ook langer goed leken/lijken te blijven) Desalniettemin knap banketstaaf dat ze bij de divoza zo reageren, met een voor hun relatief makkelijk naairondje, kunnen ze het toch positief voor de klant oplossen..

_Annemiek

Berichten: 1247
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 20:26

Ik heb precies de zelfde deken gehad en waardeloos ding, na 1 dag al kapot... Ook hier bij divoza heteren geen gehoor aan mijn klacht.

Rachel_x

Berichten: 3128
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 20:58

Klantenservice en Divoza. Praat me er niet over. Jeansrijbroek gekocht, zat prima. Ga ik rijden, knellen mijn knieƫn enormmmm af waardoor ik a-la-minute van mijn paard af ben gestapt. Divoza gebeld, maar kunnen niets voor me betekenen. Doei broek van 90 euro!

Hinke

Berichten: 2095
Geregistreerd: 26-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 21:02

Ben ik nu de enige hier die dit publiekelijk te kakken zetten van een bedrijf en specifieke werknemers uit dit bedrijf nogal ongepast vind? En het is maar een deken.. Als je de tijd die je nu hebt besteed aan deze klacht omrekent naar geld met een gemiddeld uurloon heb je vast zelf al een tweede deken ' weggegooid' ..

Colinda20

Berichten: 322
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 21:04

Mijn shires was op de naad van de hals ook los gegaan. Nu even aandringen hebben ze mij een nieuwr toegestuurd

BigOne
Berichten: 38411
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 21:12

Hinke schreef:
Ben ik nu de enige hier die dit publiekelijk te kakken zetten van een bedrijf en specifieke werknemers uit dit bedrijf nogal ongepast vind? En het is maar een deken.. Als je de tijd die je nu hebt besteed aan deze klacht omrekent naar geld met een gemiddeld uurloon heb je vast zelf al een tweede deken ' weggegooid' ..

Ik vind dat ts het heel netjes vraagt wie hier dezelfde ervaring heeft met Divoza en als dan de mensen dezelfde ervaringen hebben mag dat gezegd worden. Een zo'n groot bedrijf kan goodwil kweken en zo af en toe hun verlies nemen of standaard zeggen: Mijn pakkie niet aan, en dat doen ze wel, niet alleen nu maar ook 15 jaar geleden al. Ik heb ervaring met verschillende Divoza filialen en daarbij valt me op dat er regelmatig niet naar klanten word omgekeken, met elkaar kletsen vaak voor gaat en de know how regelmatig zeer slecht is. Er zijn maar enkele filiaalmedewerkers die weten waar ze het over hebben.
Ik liep ooit met een wedstrijdjasje rond, moest een maat groter. Dames zaten in de koffiecorner en hadden geen tijd. Jasje weg gehangen en weggegaan, in de detailhandel is de klant koning(mits normaal gedrag) punt uit. Waarom denk je dat Epplejeck het steeds drukker krijgt?? Ook daar mankeert wel genoeg maar word je als klant in ieder geval wel gewaardeerd.

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Klacht Divoza, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 21:27

Helaas hier ook geen nette afhandeling van divoza... ik had toen een pagony deken gekocht mijn aller eerste aangezien ik voor het eerst een eigen paard had. Ik heel trots deken opgelegd 1 uur later was die helemaal aan gort... en dan noemden ze het nog rip stop materiaal nou wel rip maar geen stop want hij was van voor naar achter helemaal open gescheurd ... ook afgewimpeld met heeft het paard zelf gedaan enz ... toen toch noodgedwongen een ander deken gekocht en die is na 6 jaar nog heel (op gespen na dan) ze heeft al heel wat dekens gehad en nog nooit iets gesloopt of wat dan ook. Toen was ik nog niet ervaren genoeg maar weet nu wel beter ... ej heeft idd een hele nette service !

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 21:32

Sodeletuut schreef:
Stamper schreef:
Had iets geannuleerd bij Divoza. Blijkt het vandaag alsnog bezorgd te zijn... Pffff vraag gewoon de retour kosten terug. HUN fout niet de mijne!

Schandalig he.. inderdaad wat VWestra zegt.



Haha, dit heb ik ook gehad! Ik heb binnen 1 uur geannuleerd dezelfde avond. Kreeg het de volgende dag gewoon binnen en moest zelf retour kosten betalen. Toen bericht op FB gegooid en mensen vonden dat ik zeurde!? Hoe kon ik nou klagen over dat Divoza zo snel was?! Ik zeg nou, omdat je er op deze manier voor zorgt dat een klant nooit iets kan annuleren en altijd maar 6,95 kosten maakt. Nou dan moest ik maar beter nadenken voordat ik iets bestelde, mijn mond viel open. Haha! Had om 22.00 besteld, 22.45 geannuleerd want ik zocht toch een ander hoofdstel. belachelijk!

_kajo_
Berichten: 739
Geregistreerd: 21-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 21:44

Zo'n 35 jaar geleden kwam ik er voor het eerst. Een kleine winkel in Leek propvol met paardenspullen. Super service toentertijd. Tijdens de tentenkampen kwam ik er soms 5 keer per week, iedere dag andere aanbiedingen.

Een paar jaar geleden voor het laatst geweest. Ik kocht een simpele rijbroek, jodhpurs en handschoenen. Ach, mevrouw is net begonnen met paardrijden, toch wel knap op uw leeftijd. En daarna nog een rits denigrerende opmerkingen. Ik zou zo ver niet meer komen maar voor echt paardrijden en zeker voor wedstrijden waren echte rijbroeken noodzakelijk. Ik heb haar lachend aangehoord en vervolgens gezegd dat ik mijn eerste rijbroek al bij Divoza had gekocht ver voordat zij geboren was. Ik weiger alleen geld uit te geven voor een merk en ben prima tevreden met een simpele rijbroek zonder extra grip in welke vorm dan ook. Dat ik in al die jaren voor meer gekocht had dan dat zij in een jaar verdiende. Maar dat daar ook geen cent meer bij zou komen.

Ik was sowieso al klaar met die winkel en dit was gewoon de druppel. Sinds ze in Leek aan de snelweg zitten heb ik mijn draai er nooit meer kunnen vinden.

savieralover

Berichten: 1701
Geregistreerd: 23-03-09

Re: Klacht Divoza, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 21:50

Divoza en communiceren praat me er niet over. wat een ballen tent is dat zeg. Nooit dat ik daar meer wat koop en als ik jouw deken zo zie en de communicatie naar jou toe dan is het voor mij nogmaals bevestigd waarom ik niets met die winkel meer te maken wil hebben :r

Bonnelover

Berichten: 1541
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Re: Klacht Divoza, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 21:54

Inderdaad bericht op aantal paard Facebook sites zetten.
Bereik je veel mensen mee en evt ook op d fb site van Divoza. Vermeld er dan ook de wettelijke bepalingen bij. Kijken hoe ze dan reageren.

liedje89
Berichten: 7158
Geregistreerd: 09-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 22:03

Harvey1 schreef:
Haha, dit heb ik ook gehad! Ik heb binnen 1 uur geannuleerd dezelfde avond. Kreeg het de volgende dag gewoon binnen en moest zelf retour kosten betalen. Toen bericht op FB gegooid en mensen vonden dat ik zeurde!? Hoe kon ik nou klagen over dat Divoza zo snel was?! Ik zeg nou, omdat je er op deze manier voor zorgt dat een klant nooit iets kan annuleren en altijd maar 6,95 kosten maakt. Nou dan moest ik maar beter nadenken voordat ik iets bestelde, mijn mond viel open. Haha! Had om 22.00 besteld, 22.45 geannuleerd want ik zocht toch een ander hoofdstel. belachelijk!


Bij de webwinkel waar ik werk is het dan meestal ook allang ingepakt en aangemeld bij de bezorger en is het eigenlijk niet te doen zo'n pakket dan weer tussen de rest uit te zoeken. Zo snel werkt een webwinkel nu eenmaal. Meestal gaat een pakket toch vanzelf terug als je het bij bezorging gewoon niet aanneemt?

Moon_light94

Berichten: 3427
Geregistreerd: 10-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 22:08

liedje89 schreef:
Harvey1 schreef:
Haha, dit heb ik ook gehad! Ik heb binnen 1 uur geannuleerd dezelfde avond. Kreeg het de volgende dag gewoon binnen en moest zelf retour kosten betalen. Toen bericht op FB gegooid en mensen vonden dat ik zeurde!? Hoe kon ik nou klagen over dat Divoza zo snel was?! Ik zeg nou, omdat je er op deze manier voor zorgt dat een klant nooit iets kan annuleren en altijd maar 6,95 kosten maakt. Nou dan moest ik maar beter nadenken voordat ik iets bestelde, mijn mond viel open. Haha! Had om 22.00 besteld, 22.45 geannuleerd want ik zocht toch een ander hoofdstel. belachelijk!


Bij de webwinkel waar ik werk is het dan meestal ook allang ingepakt en aangemeld bij de bezorger en is het eigenlijk niet te doen zo'n pakket dan weer tussen de rest uit te zoeken. Zo snel werkt een webwinkel nu eenmaal. Meestal gaat een pakket toch vanzelf terug als je het bij bezorging gewoon niet aanneemt?


Dat zal inderdaad de reden zijn. Maar dan denk ik, bied dan de service om te annuleren niet aan. Als je al weet dat dat toch niet gaat lukken, haal dan die optie weg..

Chasingmood

Berichten: 3593
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 22:15

Pff wat een service.. Ik heb liever slechte producten maar wel een top service, dan dit..
Zelfs al is het niet hun fout, zou het ze wel sieren om fatsoenlijk met jou in gesprek te gaan en je alsnog tegemoet te komen met iets. Dat ene dekentje is qua kosten niks voor hun.

En voor degene die zeggen dat naden niet zomaar poef uit elkaar kunnen vallen, nou echt wel. Als je om te beginnen al hele goedkope garen gebruikt, en deze dan ook nog nat worden bijvoorbeeld (regen/modder), dan kunnen ze zo loslaten. (Mijn moeder had ooit een bikini zelf in elkaar genaaid, en zij kan aardig naaien. Alleen had ze de verkeerde garen gebruikt. Tijdens het zwemmen waren zo alle naden los geweekt :j )