Rachel_x schreef:Klantenservice en Divoza. Praat me er niet over. Jeansrijbroek gekocht, zat prima. Ga ik rijden, knellen mijn knieën enormmmm af waardoor ik a-la-minute van mijn paard af ben gestapt. Divoza gebeld, maar kunnen niets voor me betekenen. Doei broek van 90 euro!
Dit is toch niet meer dan logisch toch?
Ik koop toch ook niet een dure trouwjurk, na de trouwdag, ja hij zit toch niet lekker hoor wil m'n geld terug..
Ik verbaas me net als anderen hier over wat mensen allemaal eisen na pure pech of domme aankopen.
Ik denk ook dra het paard, of ander, aan de deken heeft getrokken en daardoor alle naden (zwakke punt van dit merk) kapot zijn gesprongen..
Voor de mensen die vinden dat divoza niets doet. Divoza heeft haar een cadeaubon gegeven dacht ik te lezen ter compensatie? Doet divoza dan niks of is de klant eigenwijs en vind dat ze recht heeft (na 14 dagen gebruik) op een nieuw of gerepareerd product?