Waarom je naam op je trailer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bloodymary
Berichten: 4537
Geregistreerd: 02-08-08

Re: Waarom je naam op je trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 14:51

Haha, dat is wel humor!

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 14:52

Ik zie het voornamelijk bij van die kleinere paardenvrachtwagentjes. Landenvlaggetje en dan de naam van de ruiter. Vooral op de deuren van de vrachtwagen zelf.

Google de namen wel eens. Want als je zo de vlag ervoor zet ga ik er een beetje van uit dat ze internationaal starten. Overgrote deel die ik tot nu toe gegoogled heb zijn niet terug te vinden of hebben net een winstpunt in de B :)

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 14:55

YellowGray schreef:
Dit kun je er natuurlijk ook op zetten:

[ [url=m/33MWu0.jpg]Afbeelding[/url] ]


Haha die mensen ken ik. Ik moet er altijd wel om lachen

Naam op je trailer is vooral promotie, maar denk ook dat mensen t gewoon stoer vinden.

Birdie60

Berichten: 8403
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 15:13

Als je geen stalnaam hebt snap ik ook niet wat je met je naam en eigennaam erop doet. Beetje aandacht denk ik.
Ik heb een trailer en daar wil ik wel de stalnaam opzetten.
Gewoon voor reclame.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 15:58

YellowGray schreef:
Dit kun je er natuurlijk ook op zetten:

[ [url=m/33MWu0.jpg]Afbeelding[/url] ]



_O-

rien10
Berichten: 14679
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 15:58

YellowGray schreef:
Dit kun je er natuurlijk ook op zetten:

[ [url=m/33MWu0.jpg]Afbeelding[/url] ]


Briljant. Bij ons zou er dan staan "Marielle's kroketten" (Marielle is de instructrice).
Zij roept af en toe: "oh oh oh, stelletje kroketten".
Top mens. Super instructrice.

KimD

Berichten: 20419
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 16:03

charysaS schreef:
Jilletje schreef:
Of om ze minder aantrekkelijk voor diefstal te maken? Je trailer is makkelijk te herkennen als je naam er op staat.


Stickers zijn vrij simpel te verwijderen van een trailer.
Denk niet dat zoiets een diefstal tegen houd.


Zeker wel! Ook een van de redenen dat mijn auto voorzien is van reclame en stickers.

Het gaat er wel af, maar dat werk doen ze zich niet aan.

Als onze bestelwagen komt laat ik deze ook (professioneel) bestickeren. Ik vind het gewoon hartstikke leuk. :D

Smart

Berichten: 1630
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Wenum Wiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 16:11

Ik heb de naam van mijn paard, mijn naam en mijn telefoonnummer op mijn trailer... Waarom..?

Op wedstrijdterrein maak ik vaak een paddock, 9 van de 10 keer moet ik mezelf aanmelden bij het secretariaat of nog even naar het toilet. Ik vind het dan wel fijn dat mensen weten hoe ze mij kunnen bereiken in geval van nood. Zo zijn ook al mijn paddockpalen voorzien van mijn naam en nummer en hangt er een tag aan het halster van mijn paard voor het geval hij toch mocht ontsnappen :j...

In mijn geval gaat het dus om een stukje veiligheid...

Bloodymary
Berichten: 4537
Geregistreerd: 02-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 17:03

rien10 schreef:
YellowGray schreef:
Dit kun je er natuurlijk ook op zetten:

[ [url=m/33MWu0.jpg]Afbeelding[/url] ]


Briljant. Bij ons zou er dan staan "Marielle's kroketten" (Marielle is de instructrice).
Zij roept af en toe: "oh oh oh, stelletje kroketten".
Top mens. Super instructrice.


Hmmm... nu heb ik zin in kroketten en frikandellen. Maar het is vrijdag, dus dat komt goed uit.

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: Waarom je naam op je trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 17:47

Heb je een stal snap ik het wel, staat wellicht leuk op een wedstrijd of keuring. Maar waarom in de die namen, mode?

Ik heb er al de draak mee gestoken door een poets trolley er mee te beplakken en dan komt mini muis elsa van 70 cm er achteraan..

Iedereen moet doen wat ie leuk vind, zo snap ik ook niet dat je voor zo Rabobank jas zoveel geld neertelde, mooie betaalde reclame voor hun..

Iedere mode waait ook weer over. Idee van kroketten vind ik wel geniaal hihi.

Eilatan
Berichten: 7198
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 19:23

Ik had mijn pony bus ook gigatische stickers erop met mn ponys naam :D Gewoon voor de grap, is toch gaaf! Hele bus zag er meteen stuk beter uit :D

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 19:49

Ankimo schreef:
Punz schreef:
Blij dat je het wel zegt!

Vind het zo lastig dat het kennelijk zo moeilijk is om iemand die iets ánders mooi, prettig of leuk vind, dan dat je zelf leuk vind, gewoon in zijn of haar waarde te laten.

Als je het leuk vind je naam op je trailer te hebben: DOEN
vind je dat niet leuk: NIET DOEN...

Maar vooral: laat iedereen de ruimte krijgen om het te doen ( dekjes, naam op trailer, lakhoofdstel of juist niet....) zoals hij/ zij het mooi vind. Vraag me af waarom het kennelijk moeilijk blijft om de ander ook in het anders zijn te blijven respecteren....


Ik ben het hier zo mee eens. Ik vind het ook echt jammer dat er vaak zo weinig gegunt wordt in de paardensport. Of het nou om spullen gaat, dan wel om een goed paard of hele fijne resultaten. Het mag vooral niet goed gaan met anderen lijkt het wel, maar dat is een andere discussie :)


Ik ken geen dieren wereld aka subculturen waar geen haat en nijd is. En ronduit valse mensen. Zal het echte leven wel zijn.

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Re: Waarom je naam op je trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 20:21

Afbeelding van een paard en een naam erbij geeft de inhoud van de trailer weer, geeft het als het ware een gezicht.

Dus overige weggebruikers beseffen dan soms net wat beter dat er een levend dier in staat en passen hun gedrag daar op aan.

Daarbij vind ik het vaak wel een leuk gezicht en op wedstrijden kan het ook handig zijn als duidelijk zichtbaar is welke trailer bij wie hoort.

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 20:25

Snap de vraag niet. Wat kan daar nu mis mee zijn? Daar is blijkbaar weer het ouderwetse Nederlandse "doe maar gewoon etc"

Steek vooral niet je hoofd niet boven het maaiveld want dan wordt je onthoofd }:0

Sewri
Berichten: 394
Geregistreerd: 08-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 20:27

Nabster schreef:
Ik ken geen dieren wereld aka subculturen waar geen haat en nijd is. En ronduit valse mensen. Zal het echte leven wel zijn.


Ik ben persoonlijk niet zo bekend met dierenwerelden buiten de paarden om dus daar kan ik dan niet over oordelen. Het echte leven is dan wel een behoorlijk sneu iets :') Houd het mooi bij het surreële leven :j :Y)

Koekie73

Berichten: 2661
Geregistreerd: 30-10-16

Re: Waarom je naam op je trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 20:31

Bij ons gaat ook de naam van mijn dochter en de naam van onze merrie er op. Gewoon omdat het leuk is en mijn dochter (11) hartstikke trots is op zichzelf en pony <3

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 12:07

De naam niet, maar wel:
Afbeelding
Ik vind het gewoon mooi.

trysteffy

Berichten: 3236
Geregistreerd: 31-05-12
Woonplaats: Zwaag

Re: Waarom je naam op je trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 12:40

Ik heb de naam van me paard aan beide kanten. Gewoon omdat ik het mooi vind en leuk vind. Aangezien er een springpaard er ooit opstond op me kap die een afdruk heeft achtergelaten heb ik een paardenhoofd er op gedaan en dan daar onder de naam van me paard dat die springpaard een beetje verstopt is.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Waarom je naam op je trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 13:18

Ik denk dat het voort komt uit de autosport. Daar staat standaard de rijder, eventueel navigator, aangegeven met nationaliteit en eventueel bloedgroep.

ikke

Berichten: 37547
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 14:59

Keet schreef:
Ik zie het voornamelijk bij van die kleinere paardenvrachtwagentjes. Landenvlaggetje en dan de naam van de ruiter. Vooral op de deuren van de vrachtwagen zelf.

Google de namen wel eens. Want als je zo de vlag ervoor zet ga ik er een beetje van uit dat ze internationaal starten. Overgrote deel die ik tot nu toe gegoogled heb zijn niet terug te vinden of hebben net een winstpunt in de B :)

Dat is afgekeken van de rallysport waar het verplicht is (met bloedgroep erbij)

Dat je levende dieren vervoert moet je aangeven met een bord achterop de trailer/vrachtwagen (EG1/2005) waarbij die vermelding dat het toekomstige frikandellen zijn weer net niet voldoet aan de regels, al snapt iedereen wat erin staat :D

Ik ga ook iets op onze wagen plakken/schilderen. Nog geen idee wat maar zo'n enorm leeg kanariegeel vlak van 6.00 x 2.50 mtr is wel een erg groot geel vlak :')
Iemand ideeën?

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Re: Waarom je naam op je trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 15:00

Heb je een foto van je wagen Ikke? Hij is nu dus kanariegeel? Misschien een mooie kanarie erop dan. :P Nee grapje, ik weet niet waar je zelf van houdt?

ikke

Berichten: 37547
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 15:11

Somebitch schreef:
Heb je een foto van je wagen Ikke? Hij is nu dus kanariegeel? Misschien een mooie kanarie erop dan. :P Nee grapje, ik weet niet waar je zelf van houdt?

Nee, maar voor de beeldvorming, deze lijkt erop:
Afbeelding
Ik heb dezelfde ramen maar (nog) geen deur.

De eigenaar van de foto is overigens geen verkeerde toko als je iets wil met een paardenvrachtwagen.

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Re: Waarom je naam op je trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 15:19

Ik zoek nog altijds iets handigs voor mijn laadklep..

Iets van een logo oid op die kant?

Gini
Berichten: 17907
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Waarom je naam op je trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 15:25

Conclusie: als je niet de ambitie hebt internationaal te starten, mag je jouw eigen bezit niet personaliseren. Op naar het volgende vraagstuk.

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: Waarom je naam op je trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 15:51

Zodra wij een nieuwe trailer gaan kopen komt onze stalnaam er wel op :o is toch gratis reclame!
En stickers zijn best makkelijk weer te verwijderen.