Polyester trailer verven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
affy2000
Berichten: 129
Geregistreerd: 09-07-12

Polyester trailer verven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-22 11:02

Heeft er iemand ervaring met het zelf verven van een volledig Polyester trailer. Zelf kwamen we uit op Epifanes bootlak. Zijn er ervaringen van mensen met dit merk of juist andere merken?

Bielsje

Berichten: 1408
Geregistreerd: 17-09-09

Re: Polyester trailer verven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 11:13

Als het een gel toplaag is, vooral niet doen. Vaak is het geen gespoten lak maar dompelen ze het onder in een soort gel, daar zitten veel poriƫn in en die gaan allemaal bubbeltjes maken als je dat gaat spuiten of verven.

Wij hebben laatst voor iemand een polyester trailer met gel toplaag laten poetsen, die is vrijwel weer als nieuw.

jen

Berichten: 3215
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Re: Polyester trailer verven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 11:25

Ik heb mijn polyester trailer wel met bootlak gedaan. Hij ziet er nog steeds super uit. Ik heb bootlak van de Hornbach gebruikt.

Hier zat net de 2e laag erop.
Afbeelding

affy2000
Berichten: 129
Geregistreerd: 09-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-22 11:59

jen schreef:
Ik heb mijn polyester trailer wel met bootlak gedaan. Hij ziet er nog steeds super uit. Ik heb bootlak van de Hornbach gebruikt.

Hier zat net de 2e laag erop.
[ [url=m/7pGgmt.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dankjewel! Dat ziet er goed uit! Heb jij hem ook eerst opgeschuurd? En nog een primer gebruikt?

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70687
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 14:06

Ik verplaats dit topic naar Transport, afspraken en overige.

jen

Berichten: 3215
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 21:31

affy2000 schreef:
jen schreef:
Ik heb mijn polyester trailer wel met bootlak gedaan. Hij ziet er nog steeds super uit. Ik heb bootlak van de Hornbach gebruikt.

Hier zat net de 2e laag erop.
[ [url=m/7pGgmt.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dankjewel! Dat ziet er goed uit! Heb jij hem ook eerst opgeschuurd? En nog een primer gebruikt?


Mijn trailer was echt heel ruw, eerst met de hogedruk schoongespoten. Toen helemaal met de hand schoongeschrobt met een borstel en daarna nog afgedaan met ontvetter. Verder geen primer gebruikt of geschuurd. Wilde even kijken of dit zo werkte en een half jaar later ziet hij er nog netjes uit :j

Fokker321
Berichten: 504
Geregistreerd: 16-02-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 21:37

jen schreef:
Mijn trailer was echt heel ruw, eerst met de hogedruk schoongespoten. Toen helemaal met de hand schoongeschrobt met een borstel en daarna nog afgedaan met ontvetter. Verder geen primer gebruikt of geschuurd. Wilde even kijken of dit zo werkte en een half jaar later ziet hij er nog netjes uit :j


Knap gedaan! Ziet er goed uit +:)+

Blub001
Berichten: 44
Geregistreerd: 04-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 22:48

jen schreef:
Ik heb mijn polyester trailer wel met bootlak gedaan. Hij ziet er nog steeds super uit. Ik heb bootlak van de Hornbach gebruikt.

Hier zat net de 2e laag erop.
[ [url=m/7pGgmt.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zo! Dat ziet er heeeel netjes uit zeg! Hoe heb je de lak op de trailer aangebracht? Gespoten of echt geschilderd?

jen

Berichten: 3215
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 09:16

We hebben het met een verfroller gedaan. Nou die al even buiten staat is hij iets valer geworden. Zal als ik op stal ben en er aan denk nog een foto maken hoe de trailer er nou uitziet.
Dit was voor we begonnen
Afbeelding