Onderhoud trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Erres

Berichten: 332
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Veluwe

Onderhoud trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-22 13:58

Ik ben op zoek naar een goede en betrouwbare zaak die mijn (aluminium) trailer wil nakijken en zonodig repareert/onderhoud. En dan liefst in de buurt van Nunspeet, Elburg, mogelijk Zwolle. Ik kan er maar 1 vinden die werkelijk paardentrailers doet en die is in Harderwijk.
Iemand ervaring?

Mirri1
Berichten: 23
Geregistreerd: 18-12-10

Re: Onderhoud trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 14:39


Aatrox
Berichten: 384
Geregistreerd: 28-12-19

Re: Onderhoud trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 22:46

Jozua breng ik die van mij altijd heen, leveren keurig werk.

Erres

Berichten: 332
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-22 19:55

Mirri1 schreef:
Ik breng die van mij altijd naar van de Horst in Nunspeet.
https://www.vanderhorstaanhangwagens.nl/

Fijne club waar je goede afspraken mee kan maken.

Ik zag dit bedrijf op google inderdaad. Maar er stond specifiek 'aanhangers', dus ik was niet zeker of een paardentrailer daar ingoede handen is..

StellaPRE

Berichten: 121
Geregistreerd: 19-02-21

Re: Onderhoud trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 22:30

In Steenwijk zit Brouwer trailers, top naam landelijk bekend. Ga er zelf ook heen net als mijn hele stal, fijn bedrijf denken mee!

Dabo

Berichten: 11130
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 22:40

StellaPRE schreef:
In Steenwijk zit Brouwer trailers, top naam landelijk bekend. Ga er zelf ook heen net als mijn hele stal, fijn bedrijf denken mee!
Komt de mijne vandaan, idd super bedrijf, maar ze zitten wel een beetje uit de buurt voor een onderhouds beurtje... (ik woon in Vaassen) :-D

Ik had tijdje geleden mijn aluminium trailer bij Heeja gebracht in Uddel (?) Maar blijkbaar zijn ze verhuisd. Oh ik zie naar Hulshorst! Dat is ook niet zo heel ver weg :-)

rocky_1995Jarig

Berichten: 659
Geregistreerd: 22-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 00:13

Dabo schreef:
StellaPRE schreef:
In Steenwijk zit Brouwer trailers, top naam landelijk bekend. Ga er zelf ook heen net als mijn hele stal, fijn bedrijf denken mee!
Komt de mijne vandaan, idd super bedrijf, maar ze zitten wel een beetje uit de buurt voor een onderhouds beurtje... (ik woon in Vaassen) :-D

Ik had tijdje geleden mijn aluminium trailer bij Heeja gebracht in Uddel (?) Maar blijkbaar zijn ze verhuisd. Oh ik zie naar Hulshorst! Dat is ook niet zo heel ver weg :-)



Heeja is als winkel gestopt. De Avo in Hulshorst heeft de ruitersport overgenomen. Heeja trailers zit nu tijdelijk in Voorthuizen volgens hun Facebookpagina.

xLoki

Berichten: 3493
Geregistreerd: 16-01-08

Re: Onderhoud trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 00:15

Kraay in Nijkerk is een hele betrouwbare. Is randje Veluwe.