Paarden trailer huren in Alkmaar omgeving

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
babs15432
Berichten: 3
Geregistreerd: 31-10-22

Paarden trailer huren in Alkmaar omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-22 12:04

Goedendag,

Zijn er mensen hier die regelmatig paardentrailers huren in Alkmaar en omgeving?
Graag wil ik een trailer kopen, om uiteindelijk te kunnen verhuren aan mensen die een trailer nodig hebben.

Om dit te doen, wil ik eerst kijken wat het amino hiervoor is en of er veel mensen zijn die trailers willen huren.
Vaak hoor ik namelijk dat een trailer huren te duur is, daarom wil ik een eigen trailer kopen en dit gaan verhuren.

Omdat ik zelf ook tegen de prijs aan loop om een trailer te huren en ik hoor dit bij andere vaak ook voorbij komen.

Graag hoor ik daarom of er echt amino voor is. *\o/*
Laatst bijgewerkt door C_arola op 31-10-22 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Capslock uit titel gehaald

Ibbel

Berichten: 49225
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Paarden trailer HUREN in ALKMAAR omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 12:10

Heb je nagevraagd wat het kost om een trailer te verzekeren voor verhuur? Heb je meegerekend dat je bij verhuur afschrijving hebt, iedere 5 tot 10 jaar een nieuwe trailer moet aanschaffen (mensen willen geen oud barrel huren), onderhoudskosten hebt (iedere 5 jaar nieuwe banden, voor de zekerheid, of ze versleten zijn of niet), beschadigingen zult moeten laten repareren?

Er is nl een reden waarom een trailer huren een bepaald bedrag kost...

ingvdh

Berichten: 6379
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 12:21

Trialer huren geen idee, ik heb er zelf een, maar ik weet dat er verschillende verhuurders in de omgeving zijn voor vrachtwagentjes op B rijbewijs. Daar zit dus geen markt in.

Wil je het als bijzaak doen en er zelf ook gebruik van maken of alleen aanschaffen voor de verhuur?
Er is namelijk een reden waarom mensen het te duur vinden, als verhuurder heb je veel kosten waar huurders niet voor willen betalen, zoals onderhoud, verzekering, stalling en afschrijving.
Dan zit je al snel aan bedragen die "duur " zijn.

babs15432
Berichten: 3
Geregistreerd: 31-10-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-22 12:30

ingvdh schreef:
Trialer huren geen idee, ik heb er zelf een, maar ik weet dat er verschillende verhuurders in de omgeving zijn voor vrachtwagentjes op B rijbewijs. Daar zit dus geen markt in.

Wil je het als bijzaak doen en er zelf ook gebruik van maken of alleen aanschaffen voor de verhuur?
Er is namelijk een reden waarom mensen het te duur vinden, als verhuurder heb je veel kosten waar huurders niet voor willen betalen, zoals onderhoud, verzekering, stalling en afschrijving.
Dan zit je al snel aan bedragen die "duur " zijn.



Bedankt voor je reactie!
Graag wil ik ook een trailer voor eigen gebruik, om naar het strand te kunnen met de paarden. Zelf zal ik er niet heel veel gebruik van maken, omdat het bos ook dichtbij is. Maar, als ik nu naar het strand wil dan moet ik wel steeds iets huren. Daarom dacht ik om te gaan verhuren, als bijzaak en niet als inkomen. Mijn vriend heeft een loods en daar zou ik de trailer kunnen opslaan.

Als er te weinig animo voor is, dan heeft het voor mijzelf denk ik ook niet veel nut om te verhuren. Dacht zelf aan een bedrag van 40 euro per dag (in de buurt is bijna overal 50 euro) en dat ik een soort van strippenkaart ga maken en dan 10x voor 25 per keer (of 5x). Zo maakt het voor mensen ook aantrekkelijker.

babs15432
Berichten: 3
Geregistreerd: 31-10-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-22 12:31

ingvdh schreef:
Trialer huren geen idee, ik heb er zelf een, maar ik weet dat er verschillende verhuurders in de omgeving zijn voor vrachtwagentjes op B rijbewijs. Daar zit dus geen markt in.

Wil je het als bijzaak doen en er zelf ook gebruik van maken of alleen aanschaffen voor de verhuur?
Er is namelijk een reden waarom mensen het te duur vinden, als verhuurder heb je veel kosten waar huurders niet voor willen betalen, zoals onderhoud, verzekering, stalling en afschrijving.
Dan zit je al snel aan bedragen die "duur " zijn.



Bedankt voor je reactie :)
Zijn inderdaad dingen, waarop ik goed zou moeten letten en mijzelf meer in zou moeten verdiepen.
Dankjewel ! *D

noviceh

Berichten: 4802
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Paarden trailer HUREN in ALKMAAR omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 12:56

Hou er ook rekening mee dat niet iedereen zo zuinig is op de trailer van een ander. Durf jij mensen bij schade erop aan te spreken en eventueel verhitte discussies te voeren?

Oskarrino
Berichten: 809
Geregistreerd: 22-08-13
Woonplaats: Alkmaar

Re: Paarden trailer huren in Alkmaar omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 13:28

Ik woon in Alkmaar maar eerlijk leen ik die eerder van een vriendin/kennis oid dan een bedrijf, stukken goedkoper... Verder rij ik liever zelf niet dus bel ik sneller een paardentaxi