Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 12 [ 288 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Besloten] Hardlopers gaan meeten!!

 
Profiel   

Naar aanleiding van ons HK topic:

[HK] Het hardloop-MOTIVATIE-topic

Brand los :D *\o/*

Wie, wat waar en wanneer :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-14 17:58 



 
Profiel   

IK GA MEEEEE *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-14 18:01 



 
Profiel   

Ik ga ook mee ;) Misschien zelfde idee als vorig jaar maar dan zonder al die blessures?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-14 18:09 



 
Profiel   

Ik doe ook mee! :j Vorig jaar was er een idee om ergens een soort hardloopclinic te organiseren.
Blijf ik een leuk idee vinden en ben nu weer heel...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-14 18:39 



 
Profiel   

Ja wie was dat die dat voorstelde van een soort hardloopclinic ? Dat was inderdaad erg leuk :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-14 18:43 



 
Profiel   

Poging 2. Ik doe mee! Kan ik op een of andere manier verzekeren dat ik geen blessures krijg?

Zo'n survival parcours lijkt me trouwens ook heel leuk om te proberen icm hardlopen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-14 21:10 



 
Profiel   

Meeting lijkt me hartstikke gezellig!!

Is het misschien een idee om een soort combi-meeting te doen? Dus met bijv. een clinic waar je ook bij kunt kijken als je gebleseerd bent (goede tips over looptechniek, e.d. zijn nooit weg toch?) en dat er na de clinic ook nog genoeg ruimte is om gezellig te kletsen/hapje te eten? Dat het dus niet enkel een clinic is, waar je echt fit voor moet zijn.
Omdat het vorige keer nogal verzandde omdat er teveel blessures waren.

Plaats maakt mij niet enorm veel uit, vind het niet erg om er een stukje voor te moeten rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-14 09:03 



 
Profiel   

Leuk Idee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-14 10:56 



 
Profiel   

Ja, leuk idee! Ik ben wel echt voor een clinic, ik heb nog nooit hardlooples gehad ;).

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-14 14:28 



 
Profiel   

Dit lijkt me ook super leuk om aan mee te doen! Alleen houd maar geen rekening met mij met plannen van datum en plek omdat ik toch heel moeilijk ergens kan komen met vervoer ik aangezien ik bij maastricht woon gaat het wrss toch te ver weg zijn. Wel super leuk idee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-14 00:12 



 
Profiel   

Het lijkt mij nog steeds leuk om mee te doen, er zijn alleen wel heel veel weekenden dat ik al wat heb.
En ik werk (nog steeds) altijd op zaterdag. Dus ik kan alleen op zondag.
Een combi survival/hardlopen vind ik natuurlijk wel heel leuk!
En als er verder niets geregeld kan worden, kunnen we eventueel nog in Berg & Bos gaan hardlopen met z'n allen. Als men dat wil, hoor ik het wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-14 08:08 



 
Profiel   

Mij maakt het echt niets uit wat we gaan doen, als we maar gaan meeten en het gezellig hebben *\o/* :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-14 22:10 



 
Profiel   

Ik rij sowieso met de auto vanuit Eindhoven dus als er mensen zijn die mee willen rijden dan kan dat (neem aan dat jullie allemaal bestand zijn tegen een auto met paardenhaar en strootjes).

Is er al een datumprikker gemaakt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-14 10:50 



 
Profiel   

Ik kom vanuit De Hoef(Tussen utrecht en Amsterdam) Mensen kunnen ook meerijden in mijn paardenauto :D

Trouwens, is er als we een clinic volgen wel verschillend niveau? Ik ren natuurlijk nog lang niet wat jullie rennen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-14 11:24 



 
Profiel   

Nog geen datumprikker gemaakt, kan ik wel aanmaken? Als jullie mij even jullie mail adres PBen :j
En voorkeur voor welke periode ? Of zal ik gewoon wat datums invoeren ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-14 20:09 



 
Profiel   

Periode maakt mij niet uit, ben wel net als HF niet beschikbaar op zaterdagen (tenzij ik het eeeeecht heel erg op tijd weet en het de enige optie is) ivm werk. Ik zal je even pben sunshine!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-14 20:34 



 
Profiel   

Dit klinkt onwijs leuk!! Is eind mei een idee? Dan heb je de mei valentie gehad en de tijd om wat te regelen. Ik wil gerust helpen ! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-14 20:39 



 
Profiel   

Ook ik moet altijd werken op zaterdagen, dus liefst een keer op een zondag.
Verder maakt het mij ook niet uit wanneer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-14 21:50 



 
Profiel   

Zelf werk ik om het weekend, dus ik kan ook niet altijd.
Ik heb van een aantal mensen 't mail adres mogen ontvangen, wil de rest nog even zijn of haar mail adres doorsturen per PB ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-14 22:10 



 
Profiel   

Als het goed is heeft iedereen een mail gehad van datumprikker :j
Graag zsm mogelijk invullen als het kan.

Zoals jullie kunnen zien, staat eigenlijk bij iedere datum een vraagteken bij mij, dit is omdat mijn rooster nog niet bekend is.
Zodra een datum gepland is, kan ik kijken of ik nog vrij kan krijgen, tenzij we pas rond 13:30u gaan meeten, dan kan ik eigenlijk iedere Zondag wel omdat mijn diensten in het weekend altijd maar tot 11:00 zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-14 19:24 



 
Profiel   

Ik heb m ingevuld!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-14 19:31 



 
Profiel   

Ik heb 'm ook ingevuld!
Maar we bepalen dus nog wat we gaan doen begrijp ik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-14 19:47 



 
Profiel   

Ik geloof het wel HF!

Mijn voorkeur gaat overigens wel lichtjes uit naar de maand juni omdat ik dan (hopelijk!!) weer in de running ben. Maar als de meeste mensen toch in mei blijken te kunnen dan schuif ik gewoon gezellig aan op het bankje hoor :)

Het lijkt mij persoonlijk leuk om iets van een clinic te doen en daarna gezellig met zn allen een hapje te eten. Dat zou natuurlijk ook prima in de middag kunnen lijkt mij? Het is alweer lang genoeg licht 's avonds zeker tegen die tijd!

Was er vorige keer niet een trainer die eventueel wel een clinic kon geven? Ging dat toen nou via jou HF?

Ik weet dat het hier in de buurt stikt van de trainers en hardloopgroepen. De duinen zijn hier om de hoek, erg mooie locaties om te lopen, dus op zich zou ik ook wel kunnen informeren. Maar ik geloof dat de meeste van jullie meer uit het midden/onderste gedeelte van NL komen toch? Dus dan is omgeving Amsterdam misschien wat ver uit de richting voor de meesten..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-14 21:16 



 
Profiel   

Ik heb 'm ook ingevuld. 2 dagen liever niet ivm wedstrijdloopjes (dus dan wil ik daarvoor en daarna even rustig aan doen). En 2 data vallen samen met mijn verenigingswedstrijd en clubkampioenschappen van mijn manege en paardrijden gaat nog altijd boven hardlopen hoor!

Toen ik gisteren keek kwam 1 juni er wel gunstig uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-14 10:25 



 
Profiel   

Ingevuld. Zo te zien blijft inderdaad 1 juni over op deze manier. Alleen in de middag zou m.i. ook geen probleem moeten zijn als Sunshine op die datum alleen 's middags kan.
Het maakt mij niet uit waar het is, voor die ene keer wil ik wel ergens naar toe rijden, maar moet niet zo zijn dat 1 van ons dan 200km af moet leggen...

Er was toen iemand in het topic die een trainer kon regelen, ben haar naam vergeten, zij is toen dacht ik behandeld met shockwave therapie voor shin splints? Maar zij heeft de laatste maanden niet meer in het topic gereageerd....
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-14 14:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 12 [ 288 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen