Dierentuin liefhebbers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Texas02

Berichten: 4719
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Dierentuin liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 07:02

Ik las al zoiets op Facebook, mensen die al tickets hadden maar de parkeerplaats niet eens op kwamen. Teleurgestelde kinderen, mensen die meer dan 2 uur gereden hadden vanuit België die weer naar huis konden (fijn ook met de benzinekosten...).. Nee, dat is echt geen service. Nu te laat.. Maar kun je dan theoretisch niet bij het station in de buurt parkeren en vanuit daar lopen? Er vanuit gegaan dat daar nog wel plek is natuurlijk.. Maar zulke verhalen doen mij wel twijfelen of ik daar wel 70 euro aan benzine of 60 euro met de trein + kosten van de entree aan wil riskeren. Zou wel heel zonde van het geld zijn.. Zit jij daar wel redelijk in de buurt, Wendy? Of was jij ook een hoop geld kwijt zonder een dier gezien te hebben? En krijg je je geld voor het ticket wel terug nu?

wendy1987

Berichten: 6968
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Dierentuin liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 09:52

Er was nergens meer plek, heel Rhenen niet.. Heb het 3 kwartier lang geprobeerd, en toen maar omgedraaid..

40 km enkele reis. dus niet zo ver als Belgie, maar ook niet naast de deur. Toch 2 uur al met al kwijt voor niets... >;) ^)
Ik heb een abbonement, dus geen kosten ticket kwijt, maar dus wel 2 uur in de auto gezeten met mn hondjes voor noppes...

En als het ticket systeem goed zou werken, zou er hebben gestaan dat het drukker was, of vol. Ipv groen zoals nu het geval was... en een uur later drama...
Dus dat hele systeem klopt niet, gooi het er dan gewoon helemaal uit, want ik vind dat met een abbonement al een gedoe, ik ga juist wanneer ik wil zeg maar even 2 uurtjes.

Maar, ik heb een klacht gemaakt en ben hee benieuwd hoe ze die gaan oppakken.... Ik laat het hier wel weten :))

haffiefreak

Berichten: 1679
Geregistreerd: 02-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 09:53

wendy1987 schreef:
Ik had gister gewild, maar kon niet parkeren dus omgedraaid uiteindelijk. Had wel een ticket, maar was niet te doen. Slechte service, ik vind die tijdsloten al niets met een abonnement, en t werkt dus ook niet want alles was nog vol.
Haf ik dat gezien met boeken van ticket uur eerder, was ik niet eens aangereden...
Maar ze kijken niet naar tijd verder volgens mij hoor. Ze zeggen dat ze dit nog doen zodat ze weten of en hoeveel personeel ze in moeten zetten..


Was dit bij ouwehands?
Wij willen daar volgende week een keer heen. Onze zoon wil graag de panda's zien.
Voor ons is het 1,5 uur enkele reis.
Dus optijd er zijn?

Foaly

Berichten: 4938
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Dierentuin liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 09:57

Ik denk dat iedereen nu spontaan komt voor de koala's? Ik wilde daarvoor ook heen, maar ik wacht denk ik nog even dan :+

wendy1987

Berichten: 6968
Geregistreerd: 29-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 09:59

Nou ze zeggen dat ze nu beter erop gaan zitten om te voorkomen dat het weer zo'n drama wordt..
Dus als jullie optijd gaan, en nu al tickets resereveren, moet dat goedkomen.
Gewoon lekker om 10uur daar zijn, dan komt dat wel goed denk ik.
Ik wilde in de middag, dus 13uur, nou, dat was ijdele hoop gisteren, terwijl met reserveren om 11 uur niets van drukte bekend was volgens de site.. Anders was ik met dat weer niet eens gegaan zeg maar.

Ik vind het lekker om gewoon daar op het terras mensen te kijken haha! Met ijskoffie en de hondjes.


@foaly, ja dat denk ik ook.. Ik ben maandag ook geweest, toen was het ook drukker (maar logisch in vakantie ook he..) Maar vanaf 15uur was het aanzienlijk rustiger en was het wel weer te doen.
Daarom gister in de middag gegaan, maar helaas hahaha.

Texas02

Berichten: 4719
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Dierentuin liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 10:16

Ik denk dat gisteren misschien ook het probleem was dat zowel Duitsland als België vrij waren voor dag van de arbeid, met daarbij nog de Nederlandse vakantieperiode. Maar dan nog is het waardeloos als het ticket systeem zo slecht geregeld is. Ik hoop dat ze de klacht gaan oppakken. En alsnog zonde van de tijd en de benzine, ook bij 40 minuten reistijd.

Escada

Berichten: 3860
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 10:22

Het is qua personeel sowieso een leegloop in ouwehands dus het zal de komende tijd niet veel beter geregeld zijn

Wij waren er afgelopen zondag om 10 uur en het was niet druk. Had dat ook verwacht ivm vakantie en de koala's. Ik ga er alleen nooit meer heen, vind alles zo slecht aangegeven waardoor je veel mis loopt of weer terug moet lopen. En veel verblijven echt oud en veel dieren alleen. Niet mijn ding :o

xoranlover

Berichten: 6628
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Dierentuin liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-24 21:20

Ik ben gisteren in Duitsland geweest in Isselburg bij de dierentuin Anholt Schweiz. Echt als je dieren wilt fotograferen zonder hekken dan is dit wel echt een gave plek.

Oh oeps sorry voor de vele foto's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Texas02

Berichten: 4719
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Dierentuin liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-24 21:55

Prachtige foto's! Je zou echt zeggen dat ze in het wild gefotografeerd zijn ipv in een dierentuin, gaaf zeg! <3

wendy1987

Berichten: 6968
Geregistreerd: 29-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-24 21:55

Toffe foto's xoran!

Ik hoor volgende week meer over de klacht.
Ze hebben mail gestuurd dat ze erop terug komen, dus ben benieuwd..

xoranlover

Berichten: 6628
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-24 22:21

Texas02 schreef:
Prachtige foto's! Je zou echt zeggen dat ze in het wild gefotografeerd zijn ipv in een dierentuin, gaaf zeg! <3



Ja gaaf he. Ik ben er ook erg blij mee. Leuk park om door te lopen.

haffiefreak

Berichten: 1679
Geregistreerd: 02-05-05

Re: Dierentuin liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 08:10

Zijn er nog meer die vandaag naar Ouwehands dierenpark gaan?

wendy1987

Berichten: 6968
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Dierentuin liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 09:37

Ik twijfel nog even. Even kijken of t uitkomt qua tijden en planning hier ook

brennie85

Berichten: 573
Geregistreerd: 03-11-08
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 09:39

haffiefreak schreef:
Zijn er nog meer die vandaag naar Ouwehands dierenpark gaan?


Ik heb zojuist gereserveerd voor 11 uur. Ben benieuwd hoe druk het is en anders zijn we ook zo weer weg

haffiefreak

Berichten: 1679
Geregistreerd: 02-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 09:59

brennie85 schreef:
haffiefreak schreef:
Zijn er nog meer die vandaag naar Ouwehands dierenpark gaan?


Ik heb zojuist gereserveerd voor 11 uur. Ben benieuwd hoe druk het is en anders zijn we ook zo weer weg


Wij hebben ook gereserveerd voor 11.00 :D

wendy1987

Berichten: 6968
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Dierentuin liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 10:15

Als jullie er zijn een het is echt te druk, hoor ik dat graag! Ik heb voor 1130 gereserveerd :))

haffiefreak

Berichten: 1679
Geregistreerd: 02-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 17:07

Wij waren er iets voor half 12.
We vonden het alleen bij het aquarium een beetje druk. Voor de rest viel het ons erg mee.
Niet heel veel foto's gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

wendy1987

Berichten: 6968
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Dierentuin liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 20:58

Even nog de opvolging van de drukte laatst. Ik krijg mijn reiskosten netjes terug van de dierentuin, dus dat doen ze heel netjes :))

Temeraire

Berichten: 3538
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 21:17

wendy1987 schreef:
Even nog de opvolging van de drukte laatst. Ik krijg mijn reiskosten netjes terug van de dierentuin, dus dat doen ze heel netjes :))


Dat is fijn! :)

Weet je toevallig ook of er aan het reserveringssysteem wordt gewerkt?
Zou mooi zijn als we die weer als indicatie voor de drukte kunnen gebruiken. Ipv dat ie groen blijft bij mega drukte :D

wendy1987

Berichten: 6968
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Dierentuin liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 21:32

Ja ze zeggen dat dat opgelost zou moeten zijn weer..

Texas02

Berichten: 4719
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Dierentuin liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 23:19

Dat is heel netjes! Ik had ze ook nog even een berichtje gestuurd om te vragen hoe dat nou zit met het tijdslot als je bijvoorbeeld in de file komt of de trein vertraging heeft. Daar hoef ik me geen zorgen over te maken, dan mag ik er gewoon in zeggen ze. Dus dat is ook fijn!

maj0

Berichten: 6607
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Re: Dierentuin liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 10:34

Wendy1987 dat hebben ze netjes gedaan!

Mooie foto's hierboven!

Is iemand al eens in NaturZoo Rheine geweest? Is dat de moeite waard (en kun je daar mooi foto's maken?) en de dierentuin in Osnabrück?

maessie

Berichten: 5770
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Dierentuin liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 19:13

Wij zijn vandaag naar landgoed Hoenderdael geweest. Erg leuk park, ook een heel fijn groot speelgedeelte voor de kids erbij. :j Qua grootte denk ik wel wat vergelijkbaar met Aquazoo, maar veelzijdiger, en leuke shows. Wij vonden het hier leuker :j

Bagheera_206

Berichten: 25913
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Dierentuin liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 19:26

Ben ook al vaker naar Hoenderdaal geweest. :)

Zag vandaag voor het eerst de reclame van GaiaZoo op tv.

Texas02

Berichten: 4719
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Dierentuin liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 21:44

Bokt past zich in ieder geval ook aan met de advertenties _O-

Afbeelding

Osnabrück was ik al een keer, maar samen met iemand toen dus helaas geen foto's gemaakt. Ik weet het eigenlijk niet zo goed meer, het was wel een leuke dierentuin maar of het voor fotografie ook leuk was vroeg ik mij van de week ook al af. Wat ik me nog wel herinner is dat je ook veel verblijven van bovenaf op kijkt en dat is voor fotografie wel jammer.