Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Boek Rocky Mountain Horses

 
Profiel   

Heeft iemand ervaring met het boek Rocky Mountain Horses van Bonnie Hodge?

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51nQJ54SiLL._SX363_BO1,204,203,200_.jpg

Ik heb namelijk interesse in dit boek, maar hij is nogal kostelijk... Voor ik zoveel geld investeer zou ik graag weten of het een goed informatief boek is over dit ras en over de extra gang van de Rocky. :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-17 13:58 



 
Profiel   

Ik ken alleen easy gaited horses van Lee Ziegler persoonlijk. Jouw genoemde boek staat goed aangeschreven hoor! Ik zou het wel durven gokken

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-17 17:21 



 
Profiel   

Manifesto schreef
Ik ken alleen easy gaited horses van Lee Ziegler persoonlijk. Jouw genoemde boek staat goed aangeschreven hoor! Ik zou het wel durven gokken

Dank je voor je reactie!
Ik heb idd ook al een aantal goede reviews gelezen. :)

Easy gaited horses ben ik ook al tegengekomen. :j Is dat een goed boek om over de extra gangen te leren? Ik zou me echt graag inlezen over gangenpaarden. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-17 17:26 



 
Profiel   

Easy gaited horses van Lee Ziegler ken ik ook,dat vind ik een fijn boek om over de gangen en gangenpaarden te leren. Lekker praktisch beschreven, met humor hier en daar. Aanrader!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-17 22:33 



 

Ik heb op aanraden van een medebokker 3 boeken over gangenpaarden, waaronder die van Zieger gekocht. Heb helaas nog geen tijd gehad om ze te lezen. Heb nog tijd om ze te lezen, mijn Rocky wordt in april pas 2. Zal ze morgen een keer boven halen en dan pb ik je de titels wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-17 22:50 



 
Profiel   

Dank je wel beide voor je reacties! :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-17 23:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen