Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 6 [ 132 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Volg] Werkvakantie op de Sun Dance Ranch in Zweden

 
Profiel   

Nog vier daagjes! Dan vertrekt hij. En eerlijk gezegd vind ik het echt heel spannend! Ik ga wel vragen of er beeldmateriaal gemaakt kan worden van zijn aankomst, daar ben ik wel benieuwd naar!

[ img ]

[ img ]

Buck begint al iets door te krijgen. Hij is ineens een stuk aanhankelijker.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-17 08:45 



 
Profiel   

Kan me voorstellen dat het spannend is, vooral omdat je er zelf helemaal niet bij bent.

En bizar hè, hoe dieren altijd door hebben dat er iets gaande is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-17 17:31 



 
Profiel   

Ja joh. Maar ik begin mezelf echt te ontwikkelen als bezorgde mama. Nog niet te spreken over mijn eigen moeder. Gisteren gingen we aan een nieuw hek werken op stal om de wei uit te breiden, hij heeft drie uur lang trouw staan wachten tot we klaar waren om te zien wat we aan het doen waren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-17 07:32 



 
Profiel   

Vandaag nog een paar foto's gemaakt. Let aub niet op de achtergrond! Had het zelf ook liever anders gezien. :P

Hij is snel!

1. [ img ]
2. [ img ]
3. [ img ]

Maar neemt wel de tijd om je tijdens het rennen te begroeten.

4. [ img ]

Hij staat moeilijk model, maar als hij dan een keer lief kijkt:

5. [ img ]

6. [ img ]

En dan als laatste nog wat vrijheidsdressuur:


7. [ img ]

8. [ img ]

9. [ img ] (Ja, hij kan zijn tong op commando uitsteken! :P )

10. [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-17 17:16 



 
Profiel   

Foto 5, mond vol gras :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-17 19:36 



 
Profiel   

Wat gaaf dat je dit gaat doen! Hoe duur is het wel niet om je paard over te laten vliegen, als ik vragen mag? En hoe gaat zo'n proces?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-17 09:48 



 
Profiel   

Deze rit kostte 950,- euro. en dan komen e hem halen en zetten ze hem op locatie af.

Vandaag is hij opgehaald... Ik werd wakker van het bericht dat ze hem tussen 10:00 en 10:30 op zouden komen halen. Dus ik berichtje terug gestuurd of dat ze morgen bedoelden: Nee, vandaag. Dus ik in de stress, want niet alleen wilde ik vandaag met dit prachtige weer de laatste rit maken, ik moest van 9:20 tot 10:10 naar school voor een verplichte examenpresentatie. Dus ik heb me maar snel bij de andere klassen gevoegd, die presentatie begon om 8:30, dan kon ik daarna naar Buck. Krijg ik een berichtje om tien over negen dat ze er al zijn! Ik moest nog mijn eindlijst van de SE's krijgen dus ik was echt niet op tijd daar! Gelukkig hebben ze gewacht en kon ik er toch bij zijn.

[ img ]

Buck, fijne rit en tot over een maand!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-17 11:28 



 
Profiel   

Dat is wel even schrikken dan, maar gelukkig was je nog op tijd! :D

Het sneeuwt er nu, hopelijk heeft hij er niet teveel last van! ^_^

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-17 16:41 



 
Profiel   

MZorro schreef
Dat is wel even schrikken dan, maar gelukkig was je nog op tijd! :D

Ik zag het filmpje voorbij komen en het sneeuwt er nu, hopelijk heeft hij er niet teveel last van! ^_^

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-17 16:41 



 
Profiel   

Jeetje wat een stress, en balen dat je niet je laatste rit hebt kunnen maken!
Gelukkig dat het wel is goed gekomen, heb je inmiddels al bericht van hoe het gegaan is? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-17 16:48 



 
Profiel   

Hij is vandaag aangekomen, niet in erg goede staat, maar ook niet o je erg ongerust over te maken. Hij lijkt heel erg last van wagenziekte (trillen, slijm uitspugen en loopt alsof hij dronken is) te hebben en aangezien het sneeuwt en hij al bijna in zijn zomervacht zat, heeft hij het pittig koud!
Ze hebben hem daar onder twee dekens gezet en om het kwartier/half uur komt er iemand bij hem kijken. Hij is gelukkig in erg goede handen!

https://www.facebook.com/sundanceranchsweden/videos/446915428975842/
Filmpje van toen ze echt net waren aangekomen. (Andere paard is van de eigenaar van de ranch)

Daarna zijn ze toch maar op stal gezet met zijn tweeën.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-17 17:12 



 
Profiel   

Ach wat leuk, ik heb Buck eerder vandaag al voorbij zien komen op Facebook en nu zie ik dit topic. Wat een avontuur voor jullie zeg! Ik heb zelf de afgelopen twee jaar een aantal weken op de ranch gewerkt, heerlijke plek :). Super veel plezier, jullie gaan vast een geweldige tijd tegemoet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-17 19:53 



 
Profiel   

Bedankt! Daar ga ik ook van uit! Voor Buddy (moet wel nog even wennen aan de naam) is het sowieso al een enorme verbetering! Zijn wei is immens gegroeid!

Deze foto kreeg ik vanmorgen door:

[ img ]

Hij is bijna volledig opgeknapt! Heeft het nog wel erg koud, maar dat krijg je nou eenmaal als je van 15 naar 5 graden gaat met sneeuw en vorst 's nachts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 07:29 



 
Profiel   

Wat een leuk topic, ik ga je volgen.
Erg knap van je dat je buck al eerder op pad hebt gestuurd.
Lijkt me heel moeilijk om hem over te dragen wetende dat je hem pas een maand later weer zal zien.
Zo te zien zorgen ze wel goed voor hem met al die extra dekens.
Hopen dat hij snel aan de kou went.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 08:36 



 
Profiel   

Vanaf volgende week wordt het gelukkig alweer warmer! En als het beter is voor hem (dan kon hij samen de rit maken, wennen en straks ook samen in de kudde) kan ik hem niet nog een maand hier houden, dat vond ik niet eerlijk naar hem toe. Maar eerlijk het is wel raar. Ben gisteren op autopilot naar stal gereden en ging hem zoeken... :') Maar mag gelukkig andere paarden op stal lenen, dus ik ga me niet vervelen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 08:39 



 
Profiel   

He TS wat een super gaaf topic! :)

Ik heb even alles gelezen en wauw wat lijkt dat me een gave ervaring zeg om een paar maanden naar Zweden te gaan. Goed ook om te lezen dat ze zo goed voor hem zorgen :) Lijkt me wel gek om je paard naar een ander land te sturen en hem over een maand pas te zien.
Ik ga je topic volgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 08:58 



 
Profiel   

Wat leuk TS! Ik hoop dat jij en budd heel erg veel plezier hebbben bij anita en anders!
Ik ben in 2011 4 maanden op de ranch geweest (toen zijn buck en boots ook gekomen) wat erg goed bevallen is!
Zou je apache een ongelooflijk dikke knuffel willen geven (dat was mijn (verzorg)paard voordat ze verkocht werd naar de ranch)

Hopelijk voelt buddy zich snel thuis daar...maar denk dat dat wel goed komt daar!
Veel plezier en graag veeeeeeeeel foto's maken en posten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 09:14 



 
Profiel   

Zal ik zeker doen! Denk dat dit een spamtopic gaat worden :P

Ik zal gewoon alle paarden een extra dikke knuffel geven, ik ga denk ik vergeten welke paarden ik een knuffel moet gaan geven!

@kim_1990 Dat zijn nou net (afgezien van Buddy nu natuurlijk) mijn favoriete paarden op de ranch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 09:23 



 
Profiel   

Ratties4life schreef
Zal ik zeker doen! Denk dat dit een spamtopic gaat worden :P

Ik zal gewoon alle paarden een extra dikke knuffel geven, ik ga denk ik vergeten welke paarden ik een knuffel moet gaan geven!

@kim_1990 Dat zijn nou net (afgezien van Buddy nu natuurlijk) mijn favoriete paarden op de ranch!


Dat ga je niet vergeten...je moet ze allemaal knuffelen want het zijn stuk voor stuk toppers van een paarden...
Ik heb een heleboel favorietjes daar haha, uiteraard apache..maar chicks, lucky en boots zijn ook echt super.
Als je eenmaal met apache en boots gereden hebt wil je bijna niet anders meer haha.
Wel echt super fijn dat je je eigen knappe buddybuck mee kunt nemen, dat zal je helpen tegen eventueel heimwee...als je daar al last van hebt haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 09:27 



 
Profiel   

kim_1990 schreef
Ratties4life schreef
Zal ik zeker doen! Denk dat dit een spamtopic gaat worden :P

Ik zal gewoon alle paarden een extra dikke knuffel geven, ik ga denk ik vergeten welke paarden ik een knuffel moet gaan geven!

@kim_1990 Dat zijn nou net (afgezien van Buddy nu natuurlijk) mijn favoriete paarden op de ranch!


Dat ga je niet vergeten...je moet ze allemaal knuffelen want het zijn stuk voor stuk toppers van een paarden...
Ik heb een heleboel favorietjes daar haha, uiteraard apache..maar chicks, lucky en boots zijn ook echt super.
Als je eenmaal met apache en boots gereden hebt wil je bijna niet anders meer haha.
Wel echt super fijn dat je je eigen knappe buddybuck mee kunt nemen, dat zal je helpen tegen eventueel heimwee...als je daar al last van hebt haha


Ik denk dat ik vooral heimwee zou hebben naar Budd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 09:41 



 
Profiel   

Wauw wat super gaaf dat je dit gaat doen en dat je je eigen paardje mee kan nemen!
Dapper van je dat je hem een maand eerder al op transport hebt gezet, maar ik begrijp je keus daarin helemaal! Ik ga je volgen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 09:53 



 
Profiel   

Hij zou het wel koud hebben :(:)
En ik was laatst zn hele wintervacht er af aan t plukken :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 14:34 



 
Profiel   

Gave ervaring! En fijn dat er zo goed voor hem gezorgd wordt <3 :brr:

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 14:42 



 

Hee wat leuk, waarschijnlijk zitten we daar tegelijkertijd! Ik ben er 19/26 aug tot midden oktober :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-17 14:01 



 
Profiel   

Kei gezellig! Tot dan! Ik heb er echt ongelooflijk veel zin in ondertussen, al is het alleen om Budd weer te zien, maar ook alle andere paarden en natuurlijk de omgeving!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-17 10:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 6 [ 132 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen