Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 22:28

Had een korte rit gemaakt alleen halverwege vergeten om de gps weer aan te zetten.
We hadden even pauze genomen om te zwemmen. Normaal laat ik Spark een stukje aan de teugel of lange lijn zwemmen. Maar vandaag ook een rondje diepe gemaakt op zijn rug. Rete gave ervaring.


Afbeelding
Verzopen paardje

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 13:35

Wat tof! Ik wou dat die van mij wou zwemmen!

Cindyrella

Berichten: 862
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: 't Mooie Zuud-Beveland

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 21:37

Jeetje! Ik loop achter, een tweede topic! Nice...
Ik geniet mee van jullie mooie ritten, foto's en avonturen! Zelf beetje in de knoop met gezin, paardjes, hondjes, fulltime werken, verbouwing van de woonboerderij, opleiding, sociaal leven e.d, dus minimaal aantal km op t moment.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30661
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 14:59

Nu half jaar aan het rijden. En vandaag een mijlpaaltje, 1000km gemaakt met de pony's.
Mijn merrie is nog met verlof, maar mijn ruin gaat graag mee. En die had geluk, kreeg gisteravond appje of ik mee ging rijden, ach waarom niet, haha.
Afbeelding

Daihyo

Berichten: 88091
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 15:11

Wat kun je daar mooi rijden Dyonne. Is dat het meest van de route zo?

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30661
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 15:19

Paden zijn mooi breed, sommigen wel zwaar doordat ze er zand op hebben gegooid.
Het is natuurlijk geen echt bos zoals de Veluwe ofzo. Maar voor mij is het maar 20-25minuutjes met de trailer. Dus wel fijn om 'even' heen te gaan.
En het is wel gebied, dus je gaat soms een weg over etc. Maar goed, normaal rijden we in de polder, dus zijn wel wat gewend, haha.

Daihyo

Berichten: 88091
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 15:22

Ja, wij ook. Maar wil ook wel eens wat anders. En dit zit ook redelijk in de buurt voor mij zo te zien.
Dus ik was even nieuwsgierig :D

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 16:27

goh zie deze topic nu pas, leuk!

Zijn er ook nog mensen in de buurt van Balkbrug die met enige regelmaat hier in de buurt ergens rijden?
Zoek eigenlijk wel een leuk/gezellig rijmaatje in de buurt :+

Black_Moon
Berichten: 684
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: Waar het goed is

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 18:47

In drie dagen in totaal 26,19 km bij kunnen schrijven voor de challenge.


Afbeelding
Gezellig met 2 andere stalgenootjes

Afbeelding
Rondje onder het zadel

Afbeelding
Rondje met de wagen
Hier kwam ik voor dat het bos in ging met mijn paard een tractor tegen en daar achter een busje met Polen. Komen opeens een stel Polen de wagen uit en vroeg in gebrekkig engels of ze een foto mochten maken samen met mijn paard. Ik dacht dat ik veel meegemaakt had, maar het kan nog gekker :+

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:22

Beter dan de Poolse jongeren die het zondag blijkbaar leuk vonden om mijn paard op te jagen (met een auto en dan lekker veel lawaai maken)bij een brug met waterval. Ik vraag me altijd af of die jongens graag bloed zien, en zo ja; waarom?

Nou ging het goed, maar dat kan toch heel naar aflopen. Dan graag op de foto met onze Poolse medelanders *D

Bliksem

Berichten: 2734
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:29

Amanda schreef:
Ja, wij ook. Maar wil ook wel eens wat anders. En dit zit ook redelijk in de buurt voor mij zo te zien.
Dus ik was even nieuwsgierig :D
Het rondje van Dyonne is 3km vanaf mijn stal, dus als je een keertje samen wilt rijden geef je maar een gil, ik weet er de weg :) trailer kan ook bij ons geparkeerd evt.

Black_Moon
Berichten: 684
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: Waar het goed is

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:29

Fabster: Dat is waar over de Poolse jongeren. Vond het ook erg grappig dat zo enthousiast waren. Heel het busje liep leeg. Ze waren volgens mij met zijn 8.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 21:57

vandaag een beetje op het moment zelf beslist waar we gingen rijden (was om half 7 savonds)
plan 1 (voor we naar de wei gingen) : gewoon blokje rond
plan 2 (tijdens het klaarmaken): langs verzorgster haar huis)
wat is het uiteindelijk geworden? (tijdens het onderweg zijn) een bos hier in de buurt op een kwartiertje rijden met wel wat langere paden dus daar eens gaan riijden (ik ging er vroeger wel eens rijden met mijn moeder haar paard)
omdat het een beetje onverwachts was heb ik gewoon heerlijk bitloos gereden met flint hij was super braaf
Afbeelding
Afbeelding

paddraigh
Berichten: 3697
Geregistreerd: 10-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 22:25

Black_Moon schreef:
Fabster: Dat is waar over de Poolse jongeren. Vond het ook erg grappig dat zo enthousiast waren. Heel het busje liep leeg. Ze waren volgens mij met zijn 8.


verbaas me altijd met hoeveel ze eruit komen houd niet op soms :7

Black_Moon
Berichten: 684
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: Waar het goed is

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 06:27

missanita84 schreef:
Black_Moon schreef:
Fabster: Dat is waar over de Poolse jongeren. Vond het ook erg grappig dat zo enthousiast waren. Heel het busje liep leeg. Ze waren volgens mij met zijn 8.


verbaas me altijd met hoeveel ze eruit komen houd niet op soms :7


Volgens mij zaten er nog meer in. Kon net niet in het busje kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 19:49

Hier wat stilletjes geweest, heb nog wel wat gereden maar niet super veel of speciaal.
Ben ook eens met mijn "bijrijdpaard" naar buiten geweest (ja, 2 pony's hebben is niet genoeg 8-) ), wilde dat eens proberen, dacht van "dan kan ik ook eens wat snelheid hebben". Maar blijkbaar stapt die even traag als [***], dus het rondje lijkt net alsof ik dat met [***] gemaakt heb, schiet dus niet op .. ik kies ze wel uit _O- Nu, als ik daar mee zou draven/galopperen zal dat wel een ander tempo zijn, maar dat is voorlopig nog geen optie, dus dat zien we nog wel :)

[***] gaat redelijk ok, vind hem niet helemaal 100% maar hij heeft natuurlijk ook nog wel dingetjes. Momenteel heeft hij nogal last van de droogte heb ik het idee, dus we zijn eens met foenegriek gestart, hopelijk geeft dat wat opluchting. Zijn hooikoorts-medicatie heb ik ook wat opgehoogd want heb het idee dat het "hoogseizoen" is nu, en dan met dat weer van nu ... Dus hopelijk geven beiden wat verlichting en kan hij er weer tegenaan (en dan ook nog eens dat koperprobleem opgelost krijgen en dan voel ik me weer goed :Y) En [***] hopelijk ook, haha.)

Dit is van gisteren, gewoon gaan stappen:
Afbeelding

Heb sinds kort een "bellycam" dus even wat mee gespeeld, is nog wat zoeken qua positie enzo.
Ipv foto's eens 2 filmpjes .. zijn 2 stukjes ruiterroute :)

Eerste filmpje is met een "bergje", begint rond 1.10, kan om de 1 of andere reden mijn video niet knippen zonder dat die ondersteboven gaat staan dus maar even het geheel :7



Jaan81

Berichten: 7609
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Goedereede

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 21:46

Hier gister en vandaag een uurtje gereden. Gister met m'n peerd ong 6km en vanavond met m'n fjordje ong 9km.
Heerlijk zo in de zon!

Afbeelding
Afbeelding

Bliksem

Berichten: 2734
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Rotterdam

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 21:53

Afbeelding
Hier een klein laatste rondje van de week voor onze tweede endurance wedstrijd zaterdag.

Ga zo even je filmpjes bekijken Sabine!

Daihyo

Berichten: 88091
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 08:22

Bliksem schreef:
Amanda schreef:
Ja, wij ook. Maar wil ook wel eens wat anders. En dit zit ook redelijk in de buurt voor mij zo te zien.
Dus ik was even nieuwsgierig :D
Het rondje van Dyonne is 3km vanaf mijn stal, dus als je een keertje samen wilt rijden geef je maar een gil, ik weet er de weg :) trailer kan ook bij ons geparkeerd evt.

Dat aanbod neem ik graag een keer aan!

Jaan, wat staan jouw paarden toch fantastisch :+:

Saul

Berichten: 9661
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 13:53

Wat is het mooi daar Jaan!

Wij zijn ook eindelijk weer back on track na een week of 6 lappenmand van mijn kant.

Dus bokkers die vlak boven mij staan beware :D :Y) :') (geintje natuurlijk)

Afbeelding
Afbeelding
Gister en vandaag een klein rondje gedaan.

edit. Wel grappig ik dacht vanmorgen best hard gegalopeerd te hebben met mijn merrie maar valt dat even vies tegen :')
Ik durf met haar niet voluit te gaan omdat ze er al 3x (in zes jaar :') ) tussen uit gepeert is.
Met meneer ging ik vlot tegen de 50 :D

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 16:40

Ik was vandaag ook op pad, maar wat een hitte! Pffff. Veel ongedierte in het bos ook. De dazen zijn er al vroeg, dit jaar. Binnenkort de vliegendekens maar weer gebruiken als we gaan rijden. Wel vandaag de magische grens van 1000 km gepasseerd. :#

FelineNanet

Berichten: 1632
Geregistreerd: 03-09-11

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 17:19

Ohhh die wil ik ook over! Ik zit nu op 600 met meer gaan tracken vanaf januari/februari. Heb ook veel gewisseld tussen andere app maar wegens deze challenge toch naar endomondo :)

Chouchou

Berichten: 2010
Geregistreerd: 02-12-11
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 17:21

Lekkere rondjes allemaal!

Ik heb afgelopen weekend één daas gezien, verder nog rustig hier gelukkig! Ik ga vanavond nog een rondje rijden, hopelijk koelt het nog wat af :)

Saul

Berichten: 9661
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 17:43

Netjes! Ik zit pas rond de 300 :').

Vanmorgen geen beestje gezien trouwens in de bossen ! Heerlijk!!

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 19:44

Wow, 1000 km Fabster .. hier een grote droom ;)

Ik ga best goed, of ja, volgens onze normen :P Op dit moment zit ik op 390 km, wil eigenlijk stiekem morgen naar de 400 maar het zou gaan onweren dus maar even kijken ... Vorig jaar had ik in de hele challenge 378 km dus er zit al vooruitgang in :Y)