Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mooney

Berichten: 7782
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-17 16:39

Speedfiets_2 : mag allemaal, om de regels te quoten "De challenge is bedoeld voor activiteiten met je paard buiten de bak/het weiland. Dit bestaat uit: buitenrijden, ritten voor de wagen of wandelen/fietsen met je pony. De challenge telt alleen km's mee die zijn getrackt onder 'paardrijden/riding'."

Ik heb momenteel 11 verzoeken open staan, ik ga jullie aanmelden zodra ik thuis ben met stabiel Internet

Marije_jiplover

Berichten: 25333
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 16:41

Impuls is altijd de klasse 1 afstand en als er een korte en een lange klasse 1 zijn dan is impuls de korte afstand.
En die ligt idd meestal tussen de 20 en 25 km.
Maar als er maar 1 afstand voor klasse 1 is, zoals bv in Laag Soeren of LDD, dan is dat de afstand. En dan kan impuls dus ook boven de 30 km zijn.

Editie:typo
Laatst bijgewerkt door Marije_jiplover op 22-05-17 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 16:55

Marije_jiplover schreef:
Impuls is altijd de klasse 1 afstand en als er een korte en een lange klasse 1 zijn dan is impuls de korte afstand.
En die ligt idd meestal tussen de 20 en 25 km.
Maar als er maar 1 afstand voor klasse 1 is, zoals bv in Laag Soeren of LDD, dan is dat de afstand. En dan kan impuls dus ook boven de 39 km zijn.



Boven de 39km is klasse 2. Afstanden van endurance klasse 1 zijn tussen de 20 en 39km

Afbeelding

Hilli

Berichten: 22949
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 17:16

Ik vermoed dat Marije per ongeluk op de 9 heeft gedrukt i.p.v. op de 0 ;)

Marije_jiplover

Berichten: 25333
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 17:24

Dat was idd een typfout, ik bedoelde boven de 30, zoals bij Laag Soeren en LDD.

linoleum

Berichten: 6481
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 17:36

mooney schreef:
Speedfiets_2 : mag allemaal, om de regels te quoten "De challenge is bedoeld voor activiteiten met je paard buiten de bak/het weiland. Dit bestaat uit: buitenrijden, ritten voor de wagen of wandelen/fietsen met je pony. De challenge telt alleen km's mee die zijn getrackt onder 'paardrijden/riding'."

Ik heb momenteel 11 verzoeken open staan, ik ga jullie aanmelden zodra ik thuis ben met stabiel Internet

Ter aanvulling: alle km's die al zijn gemaakt voordat je in de challenge wordt toegevoegd, tellen gewoon al mee!

Ik heb woensdag een ritje in de planning met oude verzorgpaard die energie teveel heeft. Dus eens kijken of we daar flink wat km mee kunnen maken. De weersvoorspelling is in elk geval goed!

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 18:55

Marije_jiplover schreef:
Dat was idd een typfout, ik bedoelde boven de 30, zoals bij Laag Soeren en LDD.


Prima, dan heb ik niets gezegd. :+

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 19:35

Ben er ook weer bij! Voorlopig even rustig aan. Vooral druk met weilanden uitspannen/herstellen en dressuur wedstrijden. Begin juni ben ik 2 weken op vakantie dus mag paard ook lekker luieren in het land met vriendjes. De andere helft van juni wil ik wel vaker weer buiten rijden en vanaf juli starten ons wedstrijdseizoen voor de zomer. Nog even afwachten hoe hij dat gaat oppakken.

Chouchou

Berichten: 2010
Geregistreerd: 02-12-11
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 21:46

Leuk een nieuw topic! En wat gaan jullie hard gelijk :D Veel bijlezen na een druk weekend.

Wij hebben gister 44 km toegevoegd aan de challenge, bij endurance DFW :) Het ging super goed! Ontzettend trots op Freya die zo fijn liep én geweldig dronk en at. Twee rondjes van 21.9 km, ze zijn bijna identiek dus ik plaats alleen het eerste rondje :P

Afbeelding

Ik had een paar weken geleden verteld over het drama met trailerladen op de terugweg, ook dat ging gister veel beter. Nog wel wat meer overtuiging nodig dan thuis, maar heel tevreden met hoe het ging. De komende maanden staan er even geen wedstrijden op de planning, maar ik ga mooi rustig verder oefenen op andere locaties!

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 22:08

Ik streef naar 100 km per maand op mn knollen.

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 09:30

Gister heerlijk gereden op m'n eigen paardje (rustig ritje) en ook nog het water in geweest! Zo leuk :) (let niet op mijn melkfles reflecterende witte benen :') )
Afbeelding

En wat goed chouchou! Op welke plek zijn jullie geëindigd?

Daihyo

Berichten: 88066
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 09:31

Ik volg ook weer. Helaas even pauze, omdat er droes in de regio heerst en wij uit voorzorg zijn gesloten. We mogen het terrein dus niet af. Wel balen nu met het mooie weer :\

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 09:51

Afbeelding

De endomondo is gekoppeld aan de gear fit *\o/*

Hilli

Berichten: 22949
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 11:26

Gaaf! Is zo'n gear fit duur en wat kun je er verder mee?

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 12:01

Ik heb hier de oude gear fit om. Die heeft mijn vriend toen der tijd gekregen bij zijn telefoon. Deze zijn meen ik nu nog iets onder de 100 euro nieuw. Marktplaats zijn ze nog goedkoper uiteraard. Je kan ze alleen niet zoveel meer vinden, omdat de gear fit 2 is gelanceerd. Deze is rond de 200 euro nieuw.

Je verbind de horloges met je telefoon. Je kan er natuurlijk de tijd op zien :Y) Je kan ook meldingen ontvangen via het horloge. Zoals appjes, berichten en oproepen. Het telt je stappen en kan de hartslag meten. Hij koppelt met de Health S app die vaak al standaard op de telefoon zit. De oproepen kan je afwijzen via het apparaat, zoals je normaal ook ophangt of een smsbericht erbij laten versturen, omdat er geen microfoon in zit. Op dit moment kan je er natuurlijk ook voor kiezen om je mobiel er zelf bij te pakken. Eventueel kan je muziek aanzetten op je mobiel en deze daarna bedienen via de gear.

paddraigh
Berichten: 3697
Geregistreerd: 10-08-07

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 14:19

was er niet op alie express ook zo,n idee van gear fit?

vandaag ook heerlijk gereden!

Black_Moon
Berichten: 684
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: Waar het goed is

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 14:46

Gisteren een heerlijk ritje gemaakt met de wagen samen met mijn vader. We zijn nog in opbouwende factor i.v.m ziekte van mijn paard vorig jaar. Sinds januari weer aan het trainen voor de langere buitenritten. Voor dat mijn paard ziek werd zaten we aan de 20 km (onder het zadel).
Afbeelding

Froemel

Berichten: 2784
Geregistreerd: 14-05-05
Woonplaats: Remunj, binnekort Zjwame!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 16:25

Wat leuk om te lezen al die doelen. Ik heb vandaag waterpret gehad <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Chouchou

Berichten: 2010
Geregistreerd: 02-12-11
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 18:21

Em_ schreef:
Gister heerlijk gereden op m'n eigen paardje (rustig ritje) en ook nog het water in geweest! Zo leuk :) (let niet op mijn melkfles reflecterende witte benen :') )
[ [url=m/BlfQ7g.jpg]Afbeelding[/url] ]

En wat goed chouchou! Op welke plek zijn jullie geëindigd?

Super lekker dat zwemmen! Was het ook echt weer voor!
Wij zijn op de 8e plaats geëindigd :)

xLoki

Berichten: 3490
Geregistreerd: 16-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 20:08

Leuk, nieuw topic!
Wij zijn ook weer lekker onderweg geweest. :)

Van de week een kort rondje door de polder:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En vandaag een ritje Baarn/Hilversum/Lage Vuursche met een gezellige stop bij het theehuis! Heel aantal keer verkeerd gereden, we kenden de weg niet en hadden geen kaart. :')
Met een aardig stukje heeeeeeel hard racen erin, zie maximale snelheid... :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 21:34

@xLoki : heerlijk dat theehuis, is mijn favo stop aller tijden, broodjes zijn daar zoo lekker <3

Hilli

Berichten: 22949
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 22:04

Ik heb vandaag in een vrij onbekend stuk van mijn eigen uitrijgebied een rondje gereden op basis van ruiterenenmennen.nl, maar dat was niet zo'n succes. Veel van de route was helaas asfalt (fietspad) dus de volgende keer pak ik mijn eigen rondje wel weer. Uiteindelijk wel zo'n 28 km gereden.

Pacific

Berichten: 3146
Geregistreerd: 18-06-11

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 22:37

Woehoee, vandaag mijn eerste rondje gemend met mijn pony :D Een gemiddelde snelheid van, jawel, 5 km/u, maar ik heb genoten. Een jaar geleden had ik nooit gedacht dat het ooit nog zou lukken, mijn pony voor de kar. Trots :D Weer 5 km erbij dus O:) tikt aan haha...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 09:49

5 km/u rules! 8-) _O-
Ach, het gaat om het plezier, toch? Ik vind het verder ook allemaal prima, ik vind het alleen zo jammer dat ik altijd zo lang onderweg ben voor een basisrondje zeg maar .. Maarja, je kan niet alles hebben denk ik dan maar ;)

Prachtige foto's weer van de voorbije dagen! En een rondje met tussenstop, het beste wat er is :9

Marije_jiplover

Berichten: 25333
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 10:24

Gisteren 23 km gedaan, maar dan zonder paard.
Zelf aan de wandel geweest. We zijn het Pieterpad aan het lopen, nu nog 83 km voor we het eindpunt, de St Pietersberg, bereikt hebben.