Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EmptyWords

Berichten: 10577
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 10:43

Het moffendorp?

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 11:01

Ja, Moffendorp :D Dat is het stuk met het mulle zand tussen de Posbankvallei bij Midden Heuven en de Brandtoren ongeveer. Onderaan de Rheder- en Worthrhederheide.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 11:05

Gisteren ook doorheen gereden :)
Afbeelding

Marije_jiplover

Berichten: 25374
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 11:45

Waar de bunkers staan.

Jorex

Berichten: 10001
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 12:41

Hier een dooie pony na het ritje. Ik maak niet zo makkelijk foto's onderweg dus daarom deze maar even. Ik kan helaas geen screenshot van de rit maken. Maar het was bijna 16,5 km in 2 uur en 15 minuten. Dus bovengemiddeld qua afstand en tempo. Hij had er erg veel zin in. En dan te bedenken dat ik ook nog eens 3 viaducten mee heb gepakt.
Afbeelding

EmptyWords

Berichten: 10577
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 13:13

Djilna schreef:
Ja, Moffendorp :D Dat is het stuk met het mulle zand tussen de Posbankvallei bij Midden Heuven en de Brandtoren ongeveer. Onderaan de Rheder- en Worthrhederheide.

Ohh... dat stuk ken ik wel... nooit geweten dat t zo heet. Ook niet gelet op bunkers eigenlijk

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 13:18

Geloof ook niet dat het ergens op een kaart zo genoemd wordt, meer in de volksmond. Maar zo ken ik het iig al zolang als ik in dit gebied rij en dat is al even :))

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 13:27


evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 14:19

Ik heb afgelopen weekend ook maar weer is twee korte buitenritjes gemaakt. Het gebied waar ik rij is helaas alweer behoorlijk nat aan het worden. De mooie nieuw aangelegde ruiterpaden zie je al bijna niet meer :=. Vrijdag zag ik nog een mooie grote roofvogel in een boom op de terugweg. Maar op de foto's zie je hem niet echt terug :=.

Maar ach inmiddels staat ons huis te koop, hopelijk is het snel verkocht en dan gaan we weer richting de Bollenstreek verhuizen :D. Hopelijk kan ik dan weer lekker strandritjes maken in Katwijk/Noordwijk en naar Meyendell of het bos en duin in Noordwijk. Ligt er beetje aan waar de paarden komen te staan.

Vrijdag:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zondag:
Afbeelding

EmptyWords

Berichten: 10577
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 14:31


spatter

Berichten: 14461
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 14:35

Oook weer wat ritjes gereden in de omgeving.

Hier sta ik bovenop een bult , midden in het bosje, paadje loopt stijl naar beneden.
Afbeelding Afbeelding

en met Nina een kort ritje want de wielerronde was wel heel veel herrie en toen de schutterij ook nog begon te schieten op hun terrein , had ze het wel gehad, stuiter stuiter.
Afbeelding

FelineNanet

Berichten: 1633
Geregistreerd: 03-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 15:27

Ziet er goed uit! Ik ben even 25 plekken opgeschoven :'). Ik track tegenwoordig op mn horloge (polar M400) en zet over op endomondo, net weer 48km toegevoegd :)

Afbeelding
Zo was ons uitzicht dit weekend! Kootwijk was echt prachtig

Horsesandme

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Op de rug van mijn Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 18:18

Horsesandme schreef:
Ik heb al 2/3weken dat de gps het niet doet. Weet iemand hoe ik dat oplos?
Gps staat gewoon aan en de andere apps met gps doen het wel gewoon.
Ook heb ik toegestaan dat de app gebruik mag maken van de gps.
Eerst nooit problemen mee gehad.

Ook al de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd...


niemand die het weet?? ;(

Chouchou

Berichten: 2010
Geregistreerd: 02-12-11
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 20:07

Je zou nog een gps booster kunnen proberen, maar helaas hebben meer mensen gps-problemen met endomondo...

laura22

Berichten: 1147
Geregistreerd: 10-10-07
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 20:46

mooney schreef:
Die meldingen heb ik ook gehad, door de challenge heb ik natuurlijk een boel vrienden in mijn lijst dus ik werd er helemaal gek van. Mijn mobiel stopte bijna niet met trillen op dagen met mooi weer :') . Ik heb alles gelijk uitgezet dus.

Je hebt twee verschillende instellingen, je moet kiezen of jij wilt dat je vrienden een melding kunnen krijgen als jij op start drukt. Maar je kan ook instellen of je telefoon een melding maakt van de start van de training van je vrienden.
Zet je de eerste uit krijgen je vrienden dus niet te zien dat jij begint, maar krijg jij wel meldingen van je vrienden (degene die dat aan hebben staan). Zet je alleen de tweede uit krijgen je vrienden jouw start te zien, maar jij niet die van je vrienden.
In jouw scenario zijn er dus twee opties: jij hebt aanstaan dat je wilt delen wanneer je start. Daarnaast heb jij OF uitstaan dat je een melding krijgt wanneer vrienden starten OF al jouw vrienden hebben het start delen uit staan.



Dank je wel bij mij staat alles aan dus zal eens vragen of de rest dat ook aan heb staan.

fleur_yen

Berichten: 1524
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 00:13

Vandaag paarden ingeladen en richting Epe gereden. Heerlijke rit gemaakt van 29km met even een pauze voor wat drinken en een ijsje.
Zo enorm blij met het weer, echt genieten was het <3
Helaas wat problemen met m'n telefoon, m'n reservetoestel had ook geen gps gepakt vandaag, dus maar even m'n endomondo handmatig op de goede afstand gezet. Hopelijk kan vriendin met wie ik reed haar route nog op endomondo zetten, zodat ik 'm nog kan intekenen.

Afbeelding

spatter

Berichten: 14461
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 21:59

Vandaag een flink rondje gereden, was eerder donker als ik dacht :=
Vanwege de avondvierdaagse in Altweerterheide hadden ze de voormalige vuilnisbelt open gezet om over te wandelen dus ik er ook even op en foto's maken :P
Afbeelding


Afbeelding

Bliksem

Berichten: 2734
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 22:11

Wordt zeker alweer eerder donker ja ;(

Ik heb vandaag samen met paardlief gewandeld, helaas stond de helft van de route Endomondo op pauze :')
Op de heenweg had ik een knorrend en dansend paard naast me, werd gelukkig steeds minder. Ik hoop nu weer heel langzaamaan op te gaan bouwen vanaf de grond. Ik zie sinds de laatste behandeling van vorige week al veel vooruitgang *\o/*

Afbeelding
:wave:

mirriejj

Berichten: 3606
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 18:38

FelineNanet schreef:
Ziet er goed uit! Ik ben even 25 plekken opgeschoven :'). Ik track tegenwoordig op mn horloge (polar M400) en zet over op endomondo, net weer 48km toegevoegd :)

[ [url=m/0iERWj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo was ons uitzicht dit weekend! Kootwijk was echt prachtig


Mag ik vragen hoe jij dit overzet?

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 21:46

Goedenavond!

Ik kom hier ook gezellig meekletsen. Eergisteren mij aangemeld voor de Endomondo challenge en ik zie dat ik gelijk een mooie 3e plek heb weten te scoren :')

Ele(gance) is mijn KWPN merrie van 8 jaar en sinds dit jaar rijden we pas intensief. We doen daarnaast veel aan Parelli en zo rijd ik haar dus voornamelijk met een touwhalster. Ik woon helaas in de Randstad dus weinig fijn buitenrijden voor mij maar in augustus hebben we het er flink van genomen en hebben 2 weken bij mijn vader in Limburg over de Maasduinen heen gereden. Zo is ook het idee ontstaan om as zaterdag onze eerste endurance te rijden in Otterlo. Moet zeggen dat die kilometers erg verslavend zijn :D

Afbeelding

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 21:53

Ben even uit de running geweest door ziekte en vakantie! Wou vorige week beginnen maar halverwege mijn rit werd ik gebeld dat mijn andere paard ineens koliekerig werd. Dus dat werd ook niks. Toen weer heel druk en vandaag eindelijk weer aan toe gekomen. Met halverwege deze plaatjes
Afbeelding

Afbeelding

FelineNanet

Berichten: 1633
Geregistreerd: 03-09-11

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 22:05

Yeeey hallo Linda en Ele :D.
Heftig Speedfiets! alles oke met je andere paardje?

Wij hebben zaterdag weer endurance wedstrijd dus om alvast in de sfeer te komen m'n nieuwe regenjas alvast getest. Man wát een bui :+. Kiet wilde alleen nog maar met de billen in de regen stilstaan :')
Afbeelding

Josien_

Berichten: 9047
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 09:02

Wat een leuke plaatjes weer!
Wij gaan vanavond weer een klein rondje doen als het lukt. Voorlopig nog geen tijd voor echt lange ritten.
Maar in oktober staan er weer twee oriëntatieritten op de planning dus dan schiet het op :) .

Even een vraagje voor de mensen die een sporthorloge/smartwatch gebruiken.
Wat is een goed instap model? Ik ben een beetje aan het rondkijken en weet niet zo goed waar ik moet beginnen haha.

FelineNanet

Berichten: 1633
Geregistreerd: 03-09-11

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 10:42

Ik gebruik zelf polar M400 met gps, omdat ik uiteindelijk ook equine elektroden wil hebben. Niet de goedkoopste optie maar ik ben er erh tevreden mee :)

Marije_jiplover

Berichten: 25374
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 10:45

Hier ook geen goedkope optie, ik heb een Garmin Fenix 3.
Bevalt wel uitstekend