Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Op zoek naar een stal en camping op Terschelling in 2018

 
Profiel   

Hallo,

Mijn man en ik willen volgend jaar (2018) met onze friese paarden, hond (en) en caravan naar Terschelling. Het duurt nog even maar toch zoeken we nu al.

We zoeken: een stal met wei voor onze paarden. Het liefst waar ook wordt gevoerd (we slapen zo graag :-)

Een plek voor onze caravan, dicht in de buurt van de paarden. We hebben stroom en water nodig. En een mogelijkheid voor het chemische toilet...

En vooral een plek waar we goed aan het strand komen en op de andere ruiterpaden (bos e.d.). Onze paarden zijn verkeersmak. Maar het is wel zo leuk om snel de natuur in te kunnen.

Wie heeft een tip???
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-17 16:37 



 
Profiel   

Goed om op tijd te boeken! In november raakt alles al vol, ook de veerboot.
Bij ruiterpaden zit je eigenlijk al snel, Terschelling is een ruiterveldorado. Logeeradressen met paard ken ik niet, maar wellicht kunnen eilanders je verder helpen. Puur Terschelling heeft veel Friezen en ook logeermogelijkheden, maar ik weet niet of ze kampeeropties hebben voor caravan en paard, maar wellicht kunnen zij je verder doorverwijzen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-17 16:48 



 
Profiel   

Wellicht heb je het zelf ook al gevonden, de VVV heeft een speciale pagina met stalling/weide voor 'badgasten': https://www.vvvterschelling.nl/paardrij ... rschelling. Sommige stallen hebben eigen logeeraccommodatie, plaats voor caravan staat er helaas niet bij. Misschien een optie om stal te zoeken die vlak bij camping ligt. De in de vorige post genoemde stal, Puur Terschelling heeft weide te huur en daar vlakbij ligt een camping.
Wat je ook kunt doen is een advertentie zetten op Fodzoeker. Deze advertentiesite is speciaal voor Terschelling(ers)

Eigenlijk zit je op heel Terschelling binnen 1000 meter in de natuur. Wanneer je bv in Midsland zit kun je echt alle kanten op. Zowel met paard als zonder paard. De rust richting Oosterend, wat drukker richting West.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-17 09:43 



 
Profiel   

hartelijk dank! Fodzoeker? Dat ken im helaas niet. Hoe kom ik daar? Een advertentie klinkt goed. Is misschien gerichter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-17 11:04 



 
Profiel   

WilmaNL schreef
hartelijk dank! Fodzoeker? Dat ken im helaas niet. Hoe kom ik daar? Een advertentie klinkt goed. Is misschien gerichter.


http://www.fodzoeker.nl/
Succes! Ik hoop dat je een leuke plek vindt. Terschelling is geweldig om paard te rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-17 11:32 



 
Profiel   

Advertentie geplaatst. Dank je voor de tip!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-17 12:13 



 
Profiel   

hallo,

ik zag dat je een stal zocht voor de zomer"18 op terschelling ,en als eilander kan ik altijd meekijken :)
ik sta zelf op een stal die in de zomer boxen verhuurd met weidegang , zit op 5 min van 2 campings af

https://www.vvvterschelling.nl/paardrij ... 2C-vervolg

groetjes anouk
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-17 12:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen