Welke gps app.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Welke gps app.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-17 10:43

Ik ben het rijden in vreemde gebieden aan het opbouwen . Nu ben ik bezig met daarbij routes uit te zetten in ruiterenenmennen.
Nu zoek ik voor de iphone een app welke GPX bestanden kan uploaden en die ook spraak erbij heeft zitten.

Ik weet dat android hier wel een app voor heeft, maar voor IOS kan ik hier niets in vinden.

Iemand tips?

Anoniem

Re: Welke gps app.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 11:24

Kan je niet meteen helpen, sorry, maar weet jij toevallig welke app dat voor android is? Klinkt wel interessant ;)

Yvette01
Berichten: 406
Geregistreerd: 05-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 14:52

mirriejj schreef:
Ik ben het rijden in vreemde gebieden aan het opbouwen . Nu ben ik bezig met daarbij routes uit te zetten in ruiterenenmennen.
Nu zoek ik voor de iphone een app welke GPX bestanden kan uploaden en die ook spraak erbij heeft zitten.

Ik weet dat android hier wel een app voor heeft, maar voor IOS kan ik hier niets in vinden.

Iemand tips?


Beste mirriejj,

Helaas voor je, is er voor iPhone geen app met spraaknavigatie. Wel is er een sportapp met navigatiefunctie die spraak heeft. Een wat ingewikkelder app omdat hij gemaakt is voor sporten en navigatie bijzaak is en Duits of Engelstalig. http://www.rungps.net/shop2/downloads.jsp



Succes en veel plezier.

marjolein__

Berichten: 336
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Oldebroek

Re: Welke gps app.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 14:35

ik gebruik hiervoor (routes gemaakt op ruiterenenmennen.nl) de app Topo GPS (heb iphone 5)
route naar je zelf mailen vanuit ruiterenenmennen en dan openen met de Topo GPS-app. Werkt perfect!

Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 14:38

MotionX GPS of TopoGPS inderdaad.

Edit: zonder spraak, maar wel voldoende betrouwbaar om nauwkeurig te kunnen navigeren. Voor Android heb je AlpineQuest, die app piept als je van de route afwijkt.

Anoniem

Re: Welke gps app.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 12:15

Nu snap ik nog niet goed wat je voor android kan gebruiken.
TopoGPS is zonder spraak als ik het goed begrijp? Maar er is wel eentje met spraak volgens TS? Zou het wel eens willen proberen maar kan niet constant op mijn mobiel kijken dus met spraak zou wel handig zijn. Weet niet zo goed hoe ik uit het niks daar naar moet gaan zoeken...