Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pedro

Berichten: 64
Geregistreerd: 30-08-04
Woonplaats: renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 11:51

Kaitlyn schreef:
Citaat:
Buitenrijmaatjes #1 "Nieuwjaarsrit"

1. Naam: Paige - Paard: Harry - Startlocatie: Vanaf Roekelse Zandweg
Extra Info: Paard is een held op sokken, maar is met stem overal langs te rijden. Voor zover ik heb ervaren gaat het goed met vreemde paarden.

2. Naam: Canon (Tamara) - Paard: Briljant - Startlocatie: Vanaf Roekelse Bosweg
Extra info: Wij staan op stal aan de Roekelse bosweg. Paard kan in het begin vinnig zijn met vreemde paarden dichtbij. (Merrie / trapgevaar :')) Gaandeweg verdwijnt dit.

3. Naam: Sjira - Paard: Adellinde - Startlocatie: ik kom met de trailer dus zeg het maar...
Extra Info: Lin is ook held op sokken. Ervaren bospaard maar blijft sommige dingen eng vinden en gaat dan op de handrem. Botsinggevaar dus ;) Oh en ze is een flinke doorstapper. Bij trage paarden moeten we altijd flink wat rondjes draaien..

4. Naam:Sure_lee (Shirley) - Paard: Roos - Startlocatie: ik kom met trailer dus maakt niet uit.
Extra Info: Roos is bomproof en kijkt nergens van op. Kan heel druk zijn maar is goed te houden. Ze is wel een merrie en kan niet als bumper gebruikt worden aan haar achterkant.
Ik haak graag aan als het een rit is die minimaal 2,5 a 3 uur duurt. Anders is het mij te ver rijden.

5. Naam: Kelan. - Paard: Lyendro - Startlocatie: ik kom met de trailer
Extra Info: Ly is heel braaf / makkelijk, dus geen bijzonderheden (hij houdt alleen niet van (hard) tegemoetkomende paarden, maar dat zal hier niet relevant zijn)

6. Naam: janneke584 - Paard: Sunshine - Startlocatie: ik kom met de trailer
Extra Info: Jonge pony. Wel erg braaf. Afhankelijk van de afstand die we gaan rijden, wil ik graag mee

7. Naam: Kaitlyn - Paard: Gibbie - Startlocatie: Ik kom met de trailer
Extra Info: Braaf paard buiten, wel een echte merrie. Even afhankelijk van hoe ze in haar gezondheid is of we meegaan. Voorkeur voor een kort rondje dit keer, vanwege niet te gek kunnen doen op dit moment.

8. Naam: pedro - Paard: flanagan - Startlocatie: ik kom met de trailer
Extra Info:flan is super braaf kan als bumper gebruikt worden. Vanaf april kan ik makkelijker mee vanwege jachten in het weekend waar flan gebruikt voor word

Lienboon

Berichten: 479
Geregistreerd: 23-10-12
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 12:07

Citaat:
Buitenrijmaatjes #1 "Nieuwjaarsrit"

1. Naam: Paige - Paard: Harry - Startlocatie: Vanaf Roekelse Zandweg
Extra Info: Paard is een held op sokken, maar is met stem overal langs te rijden. Voor zover ik heb ervaren gaat het goed met vreemde paarden.

2. Naam: Canon (Tamara) - Paard: Briljant - Startlocatie: Vanaf Roekelse Bosweg
Extra info: Wij staan op stal aan de Roekelse bosweg. Paard kan in het begin vinnig zijn met vreemde paarden dichtbij. (Merrie / trapgevaar :')) Gaandeweg verdwijnt dit.

3. Naam: Sjira - Paard: Adellinde - Startlocatie: ik kom met de trailer dus zeg het maar...
Extra Info: Lin is ook held op sokken. Ervaren bospaard maar blijft sommige dingen eng vinden en gaat dan op de handrem. Botsinggevaar dus ;) Oh en ze is een flinke doorstapper. Bij trage paarden moeten we altijd flink wat rondjes draaien..

4. Naam:Sure_lee (Shirley) - Paard: Roos - Startlocatie: ik kom met trailer dus maakt niet uit.
Extra Info: Roos is bomproof en kijkt nergens van op. Kan heel druk zijn maar is goed te houden. Ze is wel een merrie en kan niet als bumper gebruikt worden aan haar achterkant.
Ik haak graag aan als het een rit is die minimaal 2,5 a 3 uur duurt. Anders is het mij te ver rijden.

5. Naam: Kelan. - Paard: Lyendro - Startlocatie: ik kom met de trailer
Extra Info: Ly is heel braaf / makkelijk, dus geen bijzonderheden (hij houdt alleen niet van (hard) tegemoetkomende paarden, maar dat zal hier niet relevant zijn)

6. Naam: janneke584 - Paard: Sunshine - Startlocatie: ik kom met de trailer
Extra Info: Jonge pony. Wel erg braaf. Afhankelijk van de afstand die we gaan rijden, wil ik graag mee

7. Naam: Kaitlyn - Paard: Gibbie - Startlocatie: Ik kom met de trailer
Extra Info: Braaf paard buiten, wel een echte merrie. Even afhankelijk van hoe ze in haar gezondheid is of we meegaan. Voorkeur voor een kort rondje dit keer, vanwege niet te gek kunnen doen op dit moment.

8. Naam: pedro - Paard: flanagan - Startlocatie: ik kom met de trailer
Extra Info:flan is super braaf kan als bumper gebruikt worden. Vanaf april kan ik makkelijker mee vanwege jachten in het weekend waar flan gebruikt voor word

9. Naam: Lienboon - paard: Amber
Startlocatie: driesprong (amadeus of hoge valksedijk, vanaf stal de kleine hei Lunteren.
Extra info: nog herstellende in conditie, korte rit of meeting kan prima, langere rit zal ik andere keer aansluiten
[/quote][/quote]

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 12:20

Wat gaaf dat iedereen zo enthousiast is en het zo snel gelopen is!
En leuk dat je tóch mee kan Pedro. :D

Nu we een mooie structuur hebben is plannen van de rit een heel stuk makkelijker..
Maken we wat moois wat voor iedereen past en hebben we nog een gaaf aandenken aan foto's straks dankzij onze fotografe! Wat supercool! *\o/*

pedro

Berichten: 64
Geregistreerd: 30-08-04
Woonplaats: renswoude

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 12:30

Het is nog even onder voorbehoud want ze weten nog niet of ze gaan jagen.

Niwla

Berichten: 4120
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 13:02

Ik kan jullie niet meer bijhouden joh. :oo De 12e gaat hier niet lukken helaas, maar ik blijf het topic wel volgen.

Gaan er hier mensen de Eper rijden? Ik heb me opgegeven maar wil van tevoren wel wat trainen.

Sure_lee

Berichten: 10437
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 14:41

Ik doe mee met epe. Voor mij en Roos de 6e keer.

pedro

Berichten: 64
Geregistreerd: 30-08-04
Woonplaats: renswoude

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 15:23

Is er toevallig morgen iemand die zin heeft in een ritje over de hei? Ik parkeer Bij de parkeerplaats tegen over amadeus

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102275
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 15:24

Wat foto's betreft wordt het geen hele poseer shoot met portret foto's enzo. Dat kan wel een keer maar dan met mooier en warmer weer. :+

Gewoon wat rijfoto's in alle gangen en poseren bij elkaar bedoel ik meer. Met deze kou trek ik het niet om van 6 of meer paarden een hele shoot te doen. := Dat was ook niet mijn insteek. :P

Niwla

Berichten: 4120
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 15:45

Je hebt niet toevallig een tweepaards Pedro? O:)
Ik kan wel, heb ook de trailer, maar niet de trek auto. Die heeft m’n man mee.

Sjira

Berichten: 1308
Geregistreerd: 15-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 15:56

pedro schreef:
Is er toevallig morgen iemand die zin heeft in een ritje over de hei? Ik parkeer Bij de parkeerplaats tegen over amadeus


Bummer, ik ben altijd vrij op vrijdag behalve dus morgen... anders ging ik sws mee!!

Is een whatsapp groep een idee voor de mensen die meegaan met de nieuwjaars-rit?

xxPaige
Berichten: 809
Geregistreerd: 26-11-09
Woonplaats: Ede

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-20 16:10

Ik ben ook altijd vrij op vrijdag, maar morgen heb ik al een les gepland staan en daarna help ik met oefenspringen. :D

Bellatrix, snappen we! Gewoon überhaupt tof dat je wat foto’s wilt komen schieten. En dan is het natuurlijk net iets leuker als het een mooi pad is met een mooie achtergrond (of voorgrond) :)

Whatsapp groep ga ik even over nadenken, is misschien wel iets voor +/- 5 dagen van tevoren aan te maken. Maar is nu denk ik nog te vroeg en weet ook niet of iedereen daar op zit te wachten :P

Kaitlyn

Berichten: 9739
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 16:17

Misschien wel gezellig zo’n whatsapp groep, ook om last minute mensen mee te vragen. :D
Mochten mensen in zo’n algemene groep interesse hebben wil ik deze ook wel aanmaken.
Laatst bijgewerkt door Kaitlyn op 02-01-20 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Absolem

Berichten: 2768
Geregistreerd: 27-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 16:17

xxPaige schreef:
Ik ben ook altijd vrij op vrijdag, maar morgen heb ik al een les gepland staan en daarna help ik met oefenspringen. :D

Bellatrix, snappen we! Gewoon überhaupt tof dat je wat foto’s wilt komen schieten. En dan is het natuurlijk net iets leuker als het een mooi pad is met een mooie achtergrond (of voorgrond) :)

Whatsapp groep ga ik even over nadenken, is misschien wel iets voor +/- 5 dagen van tevoren aan te maken. Maar is nu denk ik nog te vroeg en weet ook niet of iedereen daar op zit te wachten :P


Naja waarom alleen voor de nieuwjaarsrit ? Alle ritten kunnen in die groep snel afgesproken worden toch ? Als iemand last minute op een mooie dag besluit te gaan en die gooit dat in de groep kunnen andere zo aansluiten als ze dat willen . :)

xxPaige
Berichten: 809
Geregistreerd: 26-11-09
Woonplaats: Ede

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-20 16:21

Dat is wel waar ja, ik dacht eigenlijk dat bokt niet zo fanatiek was in het delen van nummers :+

Voor diegene die graag in een buitenritgroep willen voor deze omgeving, kunnen jullie mij een berichtje sturen met jullie nummer. ;)

pedro

Berichten: 64
Geregistreerd: 30-08-04
Woonplaats: renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 16:52

Niwla schreef:
Je hebt niet toevallig een tweepaards Pedro? O:)
Ik kan wel, heb ook de trailer, maar niet de trek auto. Die heeft m’n man mee.


Ik heb een 2 paardstrailer althans die kan ik meenemen van stal. Is je paard braaf op de trailer?

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 19:10

De 12e en morgen kan ik niet maar ik blijf ook volgen! Als mensen last minute een ritje willen maken vanaf Amadeus / Driesprong dan heb ik wel interesse. :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102275
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 19:26

De 12e zou ik voor foto's ook wel kunnen maar onder voorbehoud van het weer. Bij regen en/of erge kou haak ik af.

karin1994
Berichten: 620
Geregistreerd: 10-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 19:43

Kaitlyn schreef:
karin1994 schreef:
Ik zou ook heel graag mee willen, mijn paard staat in ederveen en ben zo tegenover amadeus!

Hij is wel erg jong en nog niks gewend, als iemand met een ervaren paard een keer mee zou willen zou helemaal top zijn!!


Ik heb echt een super braaf paard buiten!

Dierenarts dacht dat het niet meer besmettelijk was, ze blijft alleen af en toe nog veel snot geven. Heb ook geen antibiotica oid gekregen, alleen iets om haar te ondersteunen om het laatste slijm om te lossen. Maar mag ‘m 10 dagen niet buiten adem rijden. Echter, is 12 januari langer dan die 10 dagen <<)
Ik heb woensdag over een week overleg met de dierenarts, kan dan altijd nog aansluiten!


Oh super! Dat zou wel fijn zijn, hij is super braaf maar voor de eerste keer buiten wil ik hem graag een goede ervaring geven!

Wat had je paard eigenlijk?

Jij ook bedankt @pienboon ik sluit me graag een keer aan!

Ik woon in ederveen, heb een trailerrijbewijs en een auto die 1500 kg kan trekken, dus mocht er ooit iemand hier in de buurt in nood komen te zitten of een keer samen willen gaan (een klein stukje moet wel lukken met 2 paarden) heb alleen nog geen trailer

Niwla

Berichten: 4120
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 20:08

pedro schreef:
Niwla schreef:
Je hebt niet toevallig een tweepaards Pedro? O:)
Ik kan wel, heb ook de trailer, maar niet de trek auto. Die heeft m’n man mee.


Ik heb een 2 paardstrailer althans die kan ik meenemen van stal. Is je paard braaf op de trailer?

Op de trailer wel, hij kliert alleen heel soms voor de klep.

Karin, ik woon in dezelfde plaats en heb een braaf paard buiten. :)

xxPaige
Berichten: 809
Geregistreerd: 26-11-09
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-20 20:42

Nog meer liefhebbers voor de (algemene) app voor onder andere last minute ritjes?

Be my guest :D

Kaitlyn

Berichten: 9739
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 20:46

karin1994 schreef:
Kaitlyn schreef:

Ik heb echt een super braaf paard buiten!

Dierenarts dacht dat het niet meer besmettelijk was, ze blijft alleen af en toe nog veel snot geven. Heb ook geen antibiotica oid gekregen, alleen iets om haar te ondersteunen om het laatste slijm om te lossen. Maar mag ‘m 10 dagen niet buiten adem rijden. Echter, is 12 januari langer dan die 10 dagen <<)
Ik heb woensdag over een week overleg met de dierenarts, kan dan altijd nog aansluiten!


Oh super! Dat zou wel fijn zijn, hij is super braaf maar voor de eerste keer buiten wil ik hem graag een goede ervaring geven!

Wat had je paard eigenlijk?

Jij ook bedankt @pienboon ik sluit me graag een keer aan!

Ik woon in ederveen, heb een trailerrijbewijs en een auto die 1500 kg kan trekken, dus mocht er ooit iemand hier in de buurt in nood komen te zitten of een keer samen willen gaan (een klein stukje moet wel lukken met 2 paarden) heb alleen nog geen trailer


Ze heeft een verkoudheid die een beetje blijft sluimeren. Dan is het helemaal weg, en dan ineens heeft ze er weer veel last van. Dus nu even iets om haar te ondersteunen.
Ze is nu vanaf zaterdag volledig snotvrij :+
Gevoel dat de dierenarts afgelopen maandag een beetje voor niks is geweest, maar toe maar. :')

Ik kan ook altijd samen met je gaan als je dat prettig vindt. :j

Kaitlyn

Berichten: 9739
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 20:46

xxPaige schreef:
Nog meer liefhebbers voor de (algemene) app voor onder andere last minute ritjes?

Be my guest :D


Ik!
Laatst bijgewerkt door Kaitlyn op 02-01-20 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Sure_lee

Berichten: 10437
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 20:48

Je kunt beter je nummer in een pb zetten ipv openbaar...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102275
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 20:59

Dat lijkt mij ook slimmer. :=

Kaitlyn

Berichten: 9739
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 20:59

Sure_lee schreef:
Je kunt beter je nummer in een pb zetten ipv openbaar...


Oh poedersuiker! Dat gebeurt mij dus elke keer. :') 8)7