Weekendje weg met paarden, wie weet wat?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ElCamino

Berichten: 8938
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re: Weekendje weg met paarden, wie weet wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 10:26

@dynamiek :Er wordt zoveel gekwekt hierover en als ze het niet weten verzinnen ze het zelf wel !! Nee komt geen golfbaan. Het is gekocht door een kerel die chaletparken bouwt.Ben denaam even kwijt...
Als eerste gaat het trekkersveld op de schop, de caravans mogen nog een jaar blijven staan, hierna gaat ook dit veranderen. Iedereen heeft dus een jaar om of een ander plekje te zoeken of de boel te verkopen.
De stallen etc worden ook aangepakt, er zijn plannen om de binnenbak te vergroten en er schijnt een nieuwe buitenbak te komen.
Vooralsnog wordt het eerst een puinhoop natuurlijk, maar zoals het nu eruit ziet komt er een mooi complex voor terug.

Het speelt al langere tijd en er is een hoop onduidelijkheid geweest, met name naar voor de mensen die op de camping zitten maar ook oor Mario en Jeanette die toch hun leven lang er tijd en moeite in gestoken hebben.

Mijn vriend moet nu na een dikke investering(verlenging caravan en een nieuwe badkamer, keuken etc vorig jaar) zijn caravan zien te verkopen...heeft nu zijn paard verplaatst...en ik ben mijn vaste plekje van 12 jaar vacanties, weekends etc kwijt....

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Re: Weekendje weg met paarden, wie weet wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 10:55

Oke geen golfbaan dus, er zijn vele mensen vandaar naar mijn buren gegaan (camping)

skessa

Berichten: 3317
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: Friesland

Re: Weekendje weg met paarden, wie weet wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 10:59

de Mathildehoeve in Wapserveen (Drenthe) is ook een aanrader!

Naast het meenemen van je eigen paarden kun je er ook leuke tinkers huren voor mensen die zonder paard komen.

Rivjenn

Berichten: 4022
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Re: Weekendje weg met paarden, wie weet wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 16:29


Natural_K
Berichten: 694
Geregistreerd: 03-04-06
Woonplaats: fryslan boppe.. k voel me nog steeds een drenth!!!!

Re: Weekendje weg met paarden, wie weet wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 16:53

www.hightreestables.nl
mooie manege met mooie faciliteiten en goede uitrij mogenlijkheden. er zijn ook chalets te huren op het terrein. zowel stalling als weidegang!

De stal bevind zich aan de rand van het drenths friese wold in zorgvlied.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Re: Weekendje weg met paarden, wie weet wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 11:27

Gaat lekker hie rop de Veluwe, Dops Heel Dels Kootwijkerbroek staat ook te koop.
Weer een plek om te overnachten minder

Waratje
Berichten: 10177
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Bennekom

Re: Weekendje weg met paarden, wie weet wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 15:51

dynamiek schreef:
Gaat lekker hie rop de Veluwe, Dops Heel Dels Kootwijkerbroek staat ook te koop.
Weer een plek om te overnachten minder

Alweer te koop? Dat meen je toch niet? Ze hebben er toch behoorlijk werk in gestoken om het daar op te knappen. Heb het niet van binnen gezien, maar aan de buitenkant zijn ze flink bezig geweest. En ik ken geen andere accomodatie met zo'n perfecte ligging. Heel jammer als die verloren zou gaan. Verdrietig

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Re: Weekendje weg met paarden, wie weet wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 16:00

Waratje schreef:
dynamiek schreef:
Gaat lekker hie rop de Veluwe, Dops Heel Dels Kootwijkerbroek staat ook te koop.
Weer een plek om te overnachten minder

Alweer te koop? Dat meen je toch niet? Ze hebben er toch behoorlijk werk in gestoken om het daar op te knappen. Heb het niet van binnen gezien, maar aan de buitenkant zijn ze flink bezig geweest. En ik ken geen andere accomodatie met zo'n perfecte ligging. Heel jammer als die verloren zou gaan. Verdrietig


Ja hij staat nu te koop bij Drieklomp voor maar 1.350.000,00 Clown

Waratje
Berichten: 10177
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Bennekom

Re: Weekendje weg met paarden, wie weet wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 16:50

dynamiek schreef:
Waratje schreef:
Alweer te koop? Dat meen je toch niet? Ze hebben er toch behoorlijk werk in gestoken om het daar op te knappen. Heb het niet van binnen gezien, maar aan de buitenkant zijn ze flink bezig geweest. En ik ken geen andere accomodatie met zo'n perfecte ligging. Heel jammer als die verloren zou gaan. Verdrietig


Ja hij staat nu te koop bij Drieklomp voor maar 1.350.000,00 Clown

Zal mijn spaarpot eens omdraaien Tong uitsteken

Helaas, kom nog een nul of wat tekort...... Clown

ElCamino

Berichten: 8938
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re: Weekendje weg met paarden, wie weet wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 16:24

Dat stond toch allang te koop???? een kennis van me is ermee bezig geweest....tjee...dat was nu net een optie om heen te gaan ipv de paalhoeve...

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Re: Weekendje weg met paarden, wie weet wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 18:43

Waar ik met mijn paard sta verhuren ze een leuk vakantiehuisje en je kan je paard meenemen. Je rijdt het hekje uit zo het Spieldersbos (Putten) in en kunt echt kilometers maken zonder hetzelfde pad tegen te komen. Paarden worden gevoerd, buiten gezet en boxen meerdere malen per dag uitgemest. Er is een buitenbak waar goed in te rijden is, bodem wel wat zwaar maar niet al te erg (paarden lopen ook los in de bak vandaar).
Interesse??
PB me maar voor telefoonnummer Knipoog

ikke

Berichten: 37600
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Re: Weekendje weg met paarden, wie weet wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 20:04

ElCamino schreef:
Dat stond toch allang te koop???? een kennis van me is ermee bezig geweest....tjee...dat was nu net een optie om heen te gaan ipv de paalhoeve...

Die toko is ongeveer twee jaar geleden verkocht en "nogal" verbouwd. Deze koper wil dus kennelijk weer van dit bedrijf af, om welke reden dan ook.
Niemend die een mooie paardentoko zoekt? Er zitten grappen in dat pand, die ben ik nog nergens tegen gekomen. Erg doordacht en efficiƫnt allemaal.