Waar buitenrijden in Wezep..?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pasterza

Berichten: 2697
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Lemelerveld

Waar buitenrijden in Wezep..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-07 18:28

Sinds kort staat mijn paardje in Wezep en aangezien ik graag buiten rijd zoek ik leuke weggetjes, routes, soort van bos, onverharde wegen e.d. om een fijne buitenrit te kunnen maken. Ben hier namelijk niet zo bekend Clown
Wel weet ik dat er een ruiterpad in het waterwingebied schijnt te lopen die aansluit op de Veluwe-Trail dus das al heel mooi alleen moet ik daarvoor wel een spoorweg oversteken. Op zich geen probleem maar niet om dat dagelijks te doen.
Dus wie weet er wat? Lachen

Antheman

Berichten: 11832
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Re: Waar buitenrijden in Wezep..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 00:18

Je kunt toch de fiets pakken en rondfietsen om te kijken waar het leuk paardrijden is??

Pasterza

Berichten: 2697
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Lemelerveld

Re: Waar buitenrijden in Wezep..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-07 13:21

Dat doe ik ook Lachen Maar ik dacht dat er misschien ook bokkers zijn uit Wezep en die dan misschien ook wat weten.

__PSM__

Berichten: 6603
Geregistreerd: 24-03-05
Woonplaats: ......

Re: Waar buitenrijden in Wezep..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 11:15

Niet uit wezep, wel uit t harde, ik denk dat er wel in de buurt ergens een bos moet zijn, aangezien het één en al bos is tussen wezep en t'harde... Anders kun je hem altijd nog op de trailer zetten en of bij biddinghuizen naar t bos gaan of naar de zandeplas of naar de zandverstuiving.. Of je paard gewoon bij mijn paard op stal zetten, dan moet je 500 meter rijden en dan zit je in het bos!! Knipoog

Natural_K
Berichten: 694
Geregistreerd: 03-04-06
Woonplaats: fryslan boppe.. k voel me nog steeds een drenth!!!!

Re: Waar buitenrijden in Wezep..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 15:24

ik zit in wezep op de kazerne.. ik weet niet hoe de regels zijn op het oefenterrein hier zijn maar je kunt er wel mooi rijden! toen ik nog in havelte werkte en woonde reed ik daar ook vaak in het oefenterrein en heb daar nooit problemen mee gehad! Anders kun je altijd nog vragen bij de poort, misschien kan de wacht (kazerne beveiliging) je meer vertellen. suc6 ermee!

Pasterza

Berichten: 2697
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Lemelerveld

Re: Waar buitenrijden in Wezep..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 18:29

Tussen Wezep en 't Harde ligt idd veel bos ja, allemaal militair oefenterrein. Lijkt me levensgevaarlijk om daar paard te rijden en afgezien van dat mag je dat terrein als buitenstaander geeneens betreden volgens alle grote borden die je aan de rand van dat 'bos' ziet. Lijkt me geen straks plan Clown

Ik zoek nog even verder Lachen

@ _PSM_ , waar rijd jij in het bos in 't Harde?

__PSM__

Berichten: 6603
Geregistreerd: 24-03-05
Woonplaats: ......

Re: Waar buitenrijden in Wezep..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 21:55

BIj zwaluwenburg!!! Of gewoon vlak bij ons op stal.. Richting de zandverstuiving!!!

Natural_K
Berichten: 694
Geregistreerd: 03-04-06
Woonplaats: fryslan boppe.. k voel me nog steeds een drenth!!!!

Re: Waar buitenrijden in Wezep..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 14:15

nooit ergens last van.. k ga er dagelijks hardlopen.. maar ik let wel altijd op of er geen rode vlag hangt (dat betekend dat ze aan het schieten zijn.)

Piietjuh
Berichten: 590
Geregistreerd: 22-06-07
Woonplaats: Hattem

Re: Waar buitenrijden in Wezep..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 22:36

ik kom uit hattem maar wij gaan meestal erst richting wezep en dan daar het bos in en via dat bos door naar molecaten:D

Jethafa

Berichten: 1390
Geregistreerd: 30-10-06

Re: Waar buitenrijden in Wezep..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 10:43

Wapenveld is toch ook dichtbij? Daar heb je bos tot aan Utrecht ongeveer Knipoog Maar ik heb nooit daar buiten gereden, dus ik kan je niet echt veel helpen..

Dickie8

Berichten: 1091
Geregistreerd: 05-09-06

Re: Waar buitenrijden in Wezep..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 10:50

Ik woon in Wezep.
Je kunt er wel mooi de bossen in.