Schoorl bos&duin

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TigerBD

Berichten: 847
Geregistreerd: 17-01-07

Schoorl bos&duin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-07 00:45

Vandaag ben ik voor het eerst in Schoorl wezen rijden, we parkeerde naast poelenburgh en dan kan je hup zo direct het bos in via een ruiterpad. Gelukkig wist me rijmaatje de weg van het rondje wat we gingen rijden. Maar heb je ook een routekaart met ruiterpaden van schoorl? voor het geval je verdwaal of iets. En hoe onthouden jullie anders je rondje gewoon op boomstamme en kruizingen letten en onthouden? we hadden nu het rondje van linksom gedaan zeg maar, ongeveer uurtje rijden. Graag hier jullie routes Haha! Het is daar echt mooi!

gaucho

Berichten: 9566
Geregistreerd: 29-10-05

Re: Schoorl bos&duin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 22:47

Ik heb laatst een kaart gekocht van het Noordhollands Duinreservaat, daar staat Schoorl ook op. Ruiterpaden staan op deze kaart, maar niet super duidelijk. Je moet wel van te voren kijken welke route je gaat rijden en dan bijvoorbeeld aanstrepen. Ik heb die kaart gekocht bij het bezoekerscentrum in castricum, voor 4 euro ofzo geloof ik.

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: Schoorl bos&duin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 14:59

bij schoorl zijn de duinen van staatbosbeheer, die verkopen ook een duidelijke kaart van het bos met de paden. Met alleen die stomme bordjes kom je er niet.

www.staatbosbeheer.nl

je kan m ook kopen bij het vvv in Schoorl