Buitenrijmogelijkheid: wat is dat voor jou?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Re: Buitenrijmogelijkheid: wat is dat voor jou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 17:19

buitenrijden is voor mij in een niet gesloten omgeving rijden.

of dit nou langs het asfalt of in het bos is.

zelf heb ik mazzel dat vlakbij bos is en een parkje. Je moet om dit te berijken wel langs een vrij drukke weg. Een verkeersmakke pony/paard is dus wel een vereiste. Maar ik geloof dat dit zowieso vereist is wanneer je een buitenritje gaat maken.

33Bonita33
Berichten: 642
Geregistreerd: 20-06-07

Re: Buitenrijmogelijkheid: wat is dat voor jou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 17:23

bij ons is een bos op 5 minuten stap afstand..Tong uitsteken dus dat is wel heel erg fijn aangezien wij eigelijk alleen in het bos rond rijden.
maar ja wij maken vaak lange ritten en dan is dat bos toch snel te klein maar een half uurtje rijden door dit bos en dan een paar niet drukken wegen over en dan zijn we in het andere grote bos waar we wel een paar uur zoet mee zijn.
dus voor mij is buitenrijden echt het bos in of erom heen maar eromheen zijn vaak zandpaden.
idiaal dus:D

lisjolienbob

Berichten: 255
Geregistreerd: 23-09-07

Re: Buitenrijmogelijkheid: wat is dat voor jou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:18

Ik steek de weg over...

A_n_n_e_

Berichten: 598
Geregistreerd: 14-09-07
Woonplaats: Laren.

Re: Buitenrijmogelijkheid: wat is dat voor jou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:21

Wij hebben hei/bos op 5 min. rijden Haha!

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Re: Buitenrijmogelijkheid: wat is dat voor jou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:30

Ik woon op de veluwe, 1 van de weinige plekken waar je echt kan buitenrijden vind ik. Ik zou mijn paard dus ook zeker niet snel van de veluwe af halen!

Wall_

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-01-08

Re: Buitenrijmogelijkheid: wat is dat voor jou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:32

Ik kan op een paard stappen, 10 minuutjes langs de weg en ik zit midden op de veluwe. Echt heel fijn. Lachen
Verder kan ik met de trailer (ongeveer 20 minuutjes) ook zo de hei op als ik dat wil. Echt geweldig Haha!

tinkerkatie
Berichten: 216
Geregistreerd: 11-10-05
Woonplaats: In de wieringermeer

Re: Buitenrijmogelijkheid: wat is dat voor jou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:21

Ik rij in de polder langs de weg. Mijn pony is heel goed verkeersmak. De bermen zijn meestal wel goed, alleen nu het zoveel geregend heeft zijn ze wat glad. Verder heb ik een leuk bos in de buurt(wel met de trailer heen) en het strand is ook op redelijke afstand met de trailer.

xEmkex

Berichten: 59
Geregistreerd: 18-11-07
Woonplaats: Baarle- Nassau

Re: Buitenrijmogelijkheid: wat is dat voor jou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 18:58

k woon in n boere dorp zeg maar.. In Baarle-Nassau, tegen de belgische grens en ik kan overal heen.. Ik woon 2 min van stal en dat ligt tegen het bos aan.. echt ideaal ! Daar vanuit kunne we helemaal door t bos naar goirle (NL), maar ook naar turnhout en zo (B).. we hebben heel veel mogelijk heden..