Georganiseerde veluwetrail

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
palham
Berichten: 999
Geregistreerd: 29-03-05

Georganiseerde veluwetrail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 13:11

Deze zomer wil ik graag met mijn vriendin de veluwetrail rijden. Zelf neem ik (33 jaar oud) mijn eigen paard mee, die hiervoor een prima conditie heeft. Mijn vriendin (24 jaar) komt uit Belgie en zou graag een paard willen huren. We hebben veel ervaring met trektochten. Weet iemand een adres waar we een paard zouden kunnen huren voor een week en van waaruit we de veluwetrail zouden kunnen starten. Of weet iemand een organisatie, die een veluwetrail organiseert voor volwassenen onder begeleiding waar we beiden (ik met eigen paard, vriendin met gehuurd paard) mee kunnen rijden? Alvast bedankt!

ikke

Berichten: 37604
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Re: Georganiseerde veluwetrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 19:38

Ik ken zo geen bedrijven die het doen, maar er zullen ongetwijfelt mogelijkheden zijn.
Kijk hier eens: http://www.nvvr.info/algemeen/links/links.htm misschien staat er iets tussen wat je op het goede spoor brengt.

De NVVR organiseerd deze zomer een kleine trektocht voor haar leden, maar paarden huren is erg lastig, is onze ervaring. Soms hebben deelnemers een extra paard beschikbaar, maar dat is natuurlijk afhankelijk van wie er meedoen.