Mijn pony gaat stilstaan en rent terug als ik alleen buiten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CedriiC

Berichten: 689
Geregistreerd: 12-05-06
Woonplaats: Nijkerk

Re: Mijn pony gaat stilstaan en rent terug als ik alleen buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-08 21:10

Angst is het waarschijnlijk niet Ik kan dit natuurlijk niet echt controleren maar de stukken waar het om gaat, heeft ze al tig keer gelopen. Al jaren lang, zelfde routes enz. Ik denk dat het gewoon koppigheid is omdat ik in het begin niet wist hoe ik er mee om moest gaan ben ik een paar keer omgekeerd en heb haar haar zin gegeven. Achteraf dom, maar ik wist toen niet echt wat me overkwam en daar is nu niks meer aan te doen, vandaar dat ik ook naar een oplossing zoek Knipoog

spettic

Berichten: 777
Geregistreerd: 01-07-04

Re: Mijn pony gaat stilstaan en rent terug als ik alleen buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 22:31

CedriiC schreef:
Angst is het waarschijnlijk niet Ik kan dit natuurlijk niet echt controleren maar de stukken waar het om gaat, heeft ze al tig keer gelopen. Al jaren lang, zelfde routes enz. Ik denk dat het gewoon koppigheid is omdat ik in het begin niet wist hoe ik er mee om moest gaan ben ik een paar keer omgekeerd en heb haar haar zin gegeven. Achteraf dom, maar ik wist toen niet echt wat me overkwam en daar is nu niks meer aan te doen, vandaar dat ik ook naar een oplossing zoek Knipoog

Idd, koppigheid en eigenwijzigheid.
Het is je paardje nu een aantal keren gelukt haar zin door te drijven en dat zal ze echt proberen te blijven doen in dit geval ben ik bang voor.
Je moet haar goed aanpakken anders word het van kwaad tot erger!