Omgeving Winterswijk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Piroska

Berichten: 826
Geregistreerd: 19-07-05
Woonplaats: Emmen

Omgeving Winterswijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 12:07

Deze zomer willen we graag op vakantie gaan met de paarden. We zoeken hiervoor een bungalow waar het paard dichtbij/bij het huisje kan staan.
In Winterswijk hebben we een leuk huisje gevonden.

Maar wie weet hoe de omgeving hier is? Is het leuk om buitenritten te gaan maken?

suffie
Berichten: 5719
Geregistreerd: 06-04-06

Re: Omgeving Winterswijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 22:59

De omgeving is in 1 woord geweldig. Dit is 1 van de mooiste gebieden om met je paard te verkennen! Ik (31) ga van de zomer met het meisje wat mijn paarden verzorgd (14) een week aangespannen een aantal routes rondom Winterswijk rijden. We slapen in een tent bij een bevriende boer in de weide en mogen hier ook onze Haflinger neerzetten. Ik heb zelf de routes aangevraagd bij de VVV voor €2,27 en daarop zijn 4 dagtochten uitgetekend van 25 tot 45 km.
http://www.vvvachterhoek.nl/index.php?m ... oute%20WCL
Op donderdagavond vanaf april tot oktober rijd ik altijd met een groep van 15 Duitsers vanaf Winterswijk-Kotten/Oedinge buiten en we rijden zelden dezelfde route, zoveel mogelijkheden zijn er.

Suor

Berichten: 969
Geregistreerd: 14-06-06

Re: Omgeving Winterswijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 11:43

Ik ga zelf al jarenlang op vakantie naar Winterswijk (zonder paard dan wel) en we gaan daar altijd wandelen in een bos in de buurt, het Rommelgebergte heet het. Daar kan je wel echt heel leuk rijden!

Piroska

Berichten: 826
Geregistreerd: 19-07-05
Woonplaats: Emmen

Re: Omgeving Winterswijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 12:38

Klinkt super goed! Haha!