Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 20 van de 41 [ 1024 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 41  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

 
Profiel   

Ai Monique, dan heeft dat schattige gilletje toch al minder positieve dingen meegebracht... :\
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 14:17 



 
Profiel   

Het gilletje kan ook bij naar de wei brengen. Bij uiterste verontwaardiging dat hij de héle weg naar de wei netjes aan de hand mee heeft moeten lopen. Gil bok bok ruft nog een gil de wei in :+

Hopelijk weet Vu een wat meer damesachtige invulling er aan te geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 14:36 



 
Profiel   

Die foto hahaha, dat hoofd van Kirs spreekt echt boekdelen _O-
Hoe is het eigenlijk met de witte vlekjes van Vu? Worden ze groter of blijven ze hetzelfde?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 14:55 



 
Profiel   

Oei Monique, ik weet nog wel dat de stalbaas dat vertelde. Klonk niet fijn allemaal.

Koper: Kirs heeft wel een talent voor het timen van scheten, dus nu word ik wel bang :') Twee van die kwaaie rufters voor de wagen wordt mennen met een gasmasker :+

Jolisa: Ik heb het idee dat het hetzelfde blijft, maar dat het met de nieuwe donkere vacht wel meer contrast geeft en daardoor meer opvalt. De vlekjes zijn volgens mij niet groter geworden, wel zie je nu over bijna het hele lichaam wat random witte haren die eerst niet opvielen. Mijn vader zei vandaag toevallig wel dat hij het meer/groter vond dan vorige keer, maar volgens mij is dat dus het contrast. De losse witte haren zijn niet te zien op de foto's trouwens, daar vallen zelfs de rug en flanken stippels weg soms.

De skippybal was trouwens een paar weken geleden overleden, vandaag hebben we Vu weer een vervangende boksbal gegeven :D Bleek een fijn voetensteuntje te zijn..
[ img ]
[ img ]

Kirs begint weer mooi in conditie te komen, het buikje is nog duidelijk aanwezig maar de buikspieren beginnen langzaam weer boven water te komen. Vandaag even de zijgangen knopjes weer getest en gewoon lekker relaxt wat aan de lange lijnen gelopen. Ik loop zelf met een combinatie van opperste concentratie en puur geluk rond, dus niet te veel op mijn hoofd letten :+
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 22:00 



 
Profiel   

Even nieuwsgierig aagjevraagje, waarom heb je wel een schoffie om maar heb je niet de leidsels/teugels door de ogen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 22:23 



 
Profiel   

Oh dat is een gevalletje optisch bedrog :D want ze gaan door de bovenste grote ogen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 22:35 



 
Profiel   

Tjee, Vu's staartje begint echt al veulenstaartje-af er uit te zien.

Enne... gewoon immer met de wind mee mennen. Dan kun je je gasmasker thuis laten en kom je nog eens ergens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 22:57 



 
Profiel   

ah ok ikdaggal

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 08:16 



 
Profiel   

mooney schreef
Jolisa: Ik heb het idee dat het hetzelfde blijft, maar dat het met de nieuwe donkere vacht wel meer contrast geeft en daardoor meer opvalt. De vlekjes zijn volgens mij niet groter geworden, wel zie je nu over bijna het hele lichaam wat random witte haren die eerst niet opvielen. Mijn vader zei vandaag toevallig wel dat hij het meer/groter vond dan vorige keer, maar volgens mij is dat dus het contrast. De losse witte haren zijn niet te zien op de foto's trouwens, daar vallen zelfs de rug en flanken stippels weg soms.


Ik ben erg benieuwd of het zo blijft. :) Mijn pony heeft ook van die random witte haren overal plus wat grotere plekjes met wit haar (kan het niet echt stippen noemen) en dat lijkt elk jaar meer te worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 10:44 



 
Profiel   

Ach, met die stippen weet je het toch nooit :')

Ik heb er hier één die in de winter egaal grijs is, en dan opeens weer een zomervacht produceert die wit is met zwarte stippen.
Maar dat kan dan wel weer variëren van drie stippen op haar kont, naar het hele lijf vol stippen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 11:32 



 
Profiel   

Jeetje wat is Vu al groot! Het was zo'n klein hummeltje.

Kirsten blij dat ze weer aan het werk mag? Ze komt weer mooi terug in vorm zeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 12:05 



 
Profiel   

Dat zullen mooie trektochten met de wind mee worden Koper :D

Wat betreft de 'stippels', eigenlijk zijn het inderdaad gewoon extreem stekelharige plekken. Mooie ronde stippen zijn toch wel duidelijk anders. Ik verwacht dat het ongeveer zo eruit blijft zien, misschien met iets meer losse witte haren in de mix. Maar we zullen het zien, Vu kan je altijd verrassen natuurlijk :Y)

Vu is inderdaad echt wel baby af nu, voor 3 maanden vind ik haar ook echt al heel mooi ontwikkeld. Ik heb wel het idee dat Kirs het wel fijn vindt om weer wat te doen, tijdens haar dracht merkte je echt dat ze er met de pet naar gooide en nu zet te zich weer fijn in. Ze doet het niet zomaar, maar het blijft echt een cadeautje om met haar te werken <3 .
Ik moet wel lachen soms, tijdens het werk spant ze haar buikspieren aan, dus dan vind ik haar opeens weer bijna helemaal in vorm. En dan zet je haar terug in de wei en dan ploft er opeens weer een buik onderuit :') . Maar ik ben erg tevreden met de vooruitgang, ze trekt weer mooi bij inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 12:23 



 
Profiel   

Ziet er goed uit zeg, kirs is al mooi in vorm aan het komen.
En vu tja is vu, gilletje past haar helemaal maar wat een blikje ineens. Baby is er af ja en gegroeid dat ze is. Goed zo meid. Ze blijft echt wel heel knap. Ik heb niets met vosjes maar zij en kirs hebben zo een mooie uitstraling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 14:10 



 
Profiel   

Nog bedankt voor het leuke berichtje Fotsy :D

Voor jullie nog even een snelle update, want morgen is de keuring dan eindelijk. Vandaag hebben we de dames even door de wasstraat gehaald, morgenochtend vroeg maken we van stoere Vu nog even een nette dame met knotjes en dan gaan we op pad. Hopelijk blijft ze weg van het natte zand vannacht :=
Ze lijkt zo scheef als een hoepel op de foto, maar natte benen passen blijkbaar spontaan niet meer recht onder je lichaam :+ Laten we het erop houden dat water niet zo geliefd is bij Vu.... Gelukkig voor haar hebben we alleen haar sokken weer even wit gemaakt, Kirs mocht wel even helemaal onder de douche maar die vindt dat ook niet zo'n probleem (zolang je niet bij haar hoofd komt :Y) )
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-17 19:59 



 
Profiel   

Heel veel succes morgen! Spannend hoor! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-17 20:02 



 
Profiel   

Succes morgen!
Ik weet zeker dat knappe Vu en knappe Kirs het goed gaan doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-17 20:10 



 
Profiel   

Heel veel succes morgen! Klinkt alsof de was-tactiek is: jij doet het water en Vu doet het ballet.

Met hoofd/hals wassen knoop ik mijn merrie op :o Touw goed kort, en hoog. Ze doet anders d'r hoofd omlaag waardoor het water alleen maar nog meer in d'r gezicht komt :') Maar die is heel veel meegaander dan Kirsten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-17 20:58 



 
Profiel   

Succes morgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-17 21:00 



 
Profiel   

Leuk, succes morgen!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-17 21:40 



 
Profiel   

Succes morgen met dit knappe stel!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-17 21:53 



 
Profiel   

En, en, en, en? *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 16:56 



 
Profiel   

:D was nog even aan het bijkomen van zo'n leuke (maar ook wel inspannende) dag en foto's aan het uitzoeken. Maar zullen we vast een tipje van de sluier doen....
[ img ]

:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 16:58 



 
Profiel   

Aaaaaaahhh!! Ik zie een strikje!
Wat een knappies! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 16:59 



 
Profiel   

Super leuk!!!
Ik zie een strikje *\o/*

Wat een topkoppel is het toch! En beide zo knap <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 17:01 



 

Ze kijkt wel zwoel :))
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 17:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 20 van de 41 [ 1024 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 41  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen