Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Phoenix alweer bijna een half jaar!

 
Profiel   

Hoihoi,

18 Maart werd Phoenix geboren, een new forest hengstje. Ondertussen is hij dus alweer bijna een half jaar oud. Wat gaat de tijd snel! :wow:

Dus even een overzichtje :D

1 Dag oud <3
[ img ]

Een maand!
[ img ]
Naar de hengstenshow. Hij liet zich zo mooi zien!
[ img ]

Zo'n schattig snuitje <3
[ img ]

3 Maand, naar de keuring. En daar haalde hij een 1e premie met súper commentaar. Mooi lang gelijnd, heel veel balans en takt.
[ img ]
[ img ]

4 Maand. Op de centrale merriekeuring. Hij liet zich helaas totaal niet zien. Nouja buiten de ring dansde hij rond met z'n staart op z'n rug.. Maar in de ring was hij een beetje onder de indruk :Y)
[ img ]
[ img ]


En vandaag <3
[ img ]
[ img ]
[ img ]


<3 Ben zo gek op 'm!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-17 20:03 



 
Profiel   

Het wordt echt een bulletje <3 De gruwelijke boef!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 09:40 



 
Profiel   

Jaa, hij is zo leuk! :D Wel jammer dat we de enige zijn die dat vinden. Hij is natuurlijk ook wel een beetje simpel voor een topic op bokt. Was me de vorige keren al wel duidelijk geworden, maarja je bent toch trots op je beestje en denkt, laat ik het nog eens proberen. Ga me de moeite maar besparen vanaf nu :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 20:46 



 
Profiel   

nee joh, leuk veulen hoor! mag ik vragen wat voor kleur hij heeft? Iets met zilver? (licht staartje?)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 20:52 



 
Profiel   

Mooi diertje, erg mooi in verhouding

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 20:53 



 
Profiel   

hij blijft leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 20:54 



 
Profiel   

Wat een knappe vent <3 En gewoon lekker blijven posten joh! Misschien is iedereen wel lekker buiten vanwege het warme weer en zitten ze niet op Bokt :))
Wat zijn je plannen met hem?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 21:00 



 
Profiel   

Wat een leukerd <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 21:16 



 
Profiel   

Ja sorry, ik zag dat m'n topic al in de 200 keer bekeken was en dat er al meerdere topics boven stonden. En mijn topics lopen over het algemeen nogal slecht, dus dat vond ik jammer. Mijn vorige topic stond op de voorpagina en er hadden 3 mensen gereageerd :Y)
Nou ben ik echt heel blij met al 1 reactie, het is zeker niet zo dat ik alleen veel reactie's waardeer, maar alleen een berichtje van mijn zus (_AAASCHAAA_) is wel jammer :')


Heel erg bedankt voor jullie reactie's. Hij gaat over een maand of 2 naar de opfok en dan over 2,5 jaar naar de hengstenkeuring. Dus in de komende 2,5 jaar gaan we zijn moeder ster en prestatie proberen te krijgen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 21:49 



 
Profiel   

Oh ik vergat helemaal te antwoorden op de vraag over zijn kleur. Hij is/word zwart! :) Nu niet zo goed te zien, maar bij zijn geboorte was hij grijs. Zijn vader is bruin en draagt vos. En de moeder is zweetvos en draagt agouti.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 21:55 



 
Profiel   

Ik ga voor jullie hopen dat en de hengstenkeuring gaat uitpakken maar ook zijn moeder de ster en prestatie gaat halen! Moet vast lukken zo! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 22:23 



 
Profiel   

Wat een leuk veulen! Welke afstamming heeft hij? En ook ik zou meer topics zeker niet erg vinden! Ik herken je gevoel wel een beetje :p

Edit: ik zie net zijn afstamming in je profiel

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 22:31 



 
Profiel   

Ik vind de foto dat hij op z'n moeder leunt om naar buiten te kijken echt heel schattig :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-17 02:02 



 
Profiel   

Haha ja, lief he! Hij kon net niet lekker door het raam kijken als hij gewoon op de grond stond, dus dan Mama maar als hulpje :')


Oh ik zie nu pas dat ik zijn afstamming niet in het topic heb staan. Hij is een Berktzicht Ferrie x Jacodi's Bo's Barclay.

[ img ]
Jacodi's Bo's Barclay;
[ img ]

En Mama;
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-17 11:35 



 
Profiel   

knap veulen met knappe ouders <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 19:23 



 
Profiel   

heel mooi beestje! benieuwd hoe die uit groeit

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 19:57 



 
Profiel   

Mooi veulen! Kan niet anders, beessie heeft mooie ouders!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 20:26 



 
Profiel   

Bedankt! :o Ben ook zo blij met hem en zijn moeder. Ben echt verliefd op ze <3


Vandaag is hij geschetst en gechipt. Hij had volgens mij door dat er iets ging gebeuren, wat was 'ie aan het klieren :') Gelukkig was hij tijdens het schetsen, chippen en haren trekken heel erg braaf! Hij schrok even van de prik, maar daarna niks meer aan de hand. Gelukkig scheen de zon lekker toen hij klaar was, dus kon ie mooi in de zon staan. Hij staat ook de hele dag buiten met regen, maar zon is natuurlijk wel fijner :Y)




Hij is gelukkig niet altijd zo irritant naar zijn moeder :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 23:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen