Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Tuigpaarden bij de BILT Utrecht

 
Profiel   

*\o/*
Aangezien wij met onze Shetlander ook aangespannen rijden, komen wij vaak op de grote concoursen waar ook de friezen en tuigpaarden mogen starten.
Dit levert niet alleen een mooie dag op, maar ook mooie plaatjes!
Bij deze een klein aantal foto's van deze mooie dag! {:}



[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Dankjewel! :o
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-17 22:23 



 
Profiel   

Oei ik krijg al pijn in mijn nek als ik er naar kijk :D
Toch blijf ik wel fan van tuigpaarden, die hadden we vroeger op de manege ook. Altijd imposant om te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-17 22:29 



 
Profiel   

Gave foto's! Imposante dieren zeg, jeetje. Vooral die met de vlek op de buik vind ik een mooie :D

Ik heb echt totaal geen verstand van tuigpaarden, dus sorry als dit een domme vraag is... Wat heeft dat paard op de onderste foto voor "extra touwtje" aan zijn hoofdstel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-17 22:16 



 
Profiel   

watchthesky schreef
Gave foto's! Imposante dieren zeg, jeetje. Vooral die met de vlek op de buik vind ik een mooie :D

Ik heb echt totaal geen verstand van tuigpaarden, dus sorry als dit een domme vraag is... Wat heeft dat paard op de onderste foto voor "extra touwtje" aan zijn hoofdstel?


Die staat helemaal strak ingesnoerd zodat zijn hoofd niet kan zakken.
Ik vraag me af waarom ze in vredesnaam in deze ongemakkelijke houding worden gedwongen. Die eerste foto is echt verre van natuurlijk en gemakkelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-17 22:23 



 
Profiel   

Goh mag dat nog steeds gebruikt worden?
Bij de dravers begrijp ik het nog ivm veiligheid maar ik was in de duidelijk verkeerde overtuiging dat het bij showtuigers niet meer mocht.

Wel mooie scherpe actie foto's trouwens.