Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 16 [ 384 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

 
Profiel   

Zenna gaat idd steeds meer op een engelse staff lijken :') Chicka is Engels toch?

Zenna is in principe Amerikaans, maar haar mams was ook zo klein. Dus god weet zit er tóch ergens wat Engels in.
Niet dat het erg is, want links of rechtsom is het mijn blije guppie :')

We hebben wel nog op de prins pagina gestaan afgelopen week!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 13:41 



 
Profiel   

Ja chicka is 100% zeker Engels :P Vind het echt grappig want ze lijken behoorlijk!
Ach als je maar blij met der bent he?

Oeh heb je een linkje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 13:46 



 
Profiel   

Ja daarom! Ze heeft vooral als het warm is, en dr bek open heeft ook wel echt een bredere snoet.
Nu ze wat voller is gaat ze steeds meer Engels lijken. Voorheen was ze veel ranker en smaller.

https://www.facebook.com/prinspetfoods/
En dan bij 14 juli! Over het voer verschil in 6 weken tijd! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 13:49 



 
Profiel   

loez schreef
Ja daarom! Ze heeft vooral als het warm is, en dr bek open heeft ook wel echt een bredere snoet.
Nu ze wat voller is gaat ze steeds meer Engels lijken. Voorheen was ze veel ranker en smaller.

https://www.facebook.com/prinspetfoods/
En dan bij 14 juli! Over het voer verschil in 6 weken tijd! :D

Je maakt het steeds spannender..
Chicka had toen ze hier aan kwam ook wat kalere plekken. Niet zo erg als die van jou, maar ze had kale plekken(en ik kwam helaas van de week weer littekentjes tegen -O- )
Vanaf de zijkant lijken ze nog meer :')

Maar wat een verbetering zeg! Fijn dat ze het zo goed doet op Prins!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 13:53 



 
Profiel   

Haha :')

Ja zeker een verbetering! Nu die jeuk er nog uit krijgen. Dan gerol en geschuur zit ondertussen aardig tussen haar oren ook. Zenna is best gevoelig voor Tics ofzo. Voorheen haar staart was ook altijd een fixatie punt. Tot dat ze hem bloedens toe open gebeten heeft en het ging ontsteken.
Had er al vaker met de dierenarts over gehad en destijds daardoor toch laten amputeren.

Nu als ze heeeel gespannen is rent ze er nog achteraan _O-
Maar ze heeft geen 'succes' meer omdat ie er niet meer zit. Dus houdt ze er ook zo mee op.

Haar zijkanten zijn trouwens voor ze destijds op geitenvlees ging helemaal kaal geweest. Ofja, een paar sprietjes nog.

Nu kwamen vooral die vage vlekken er ook doorheen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 14:12 



 
Profiel   

He wat lastig zeg. Ben toch blij dat ze met voer helemaal geen problemen hebben :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 14:25 



 
Profiel   

Zeker! Zenna was een ramp :D tot we er achter kwamen dat het in de eiwitten zat.
Dat scheelde al meteen 75%!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 14:34 



 
Profiel   

loez schreef
Zeker! Zenna was een ramp :D tot we er achter kwamen dat het in de eiwitten zat.
Dat scheelde al meteen 75%!

Nou das wel fijn dan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 14:45 



 
Profiel   

mag ik mij hier ook melden met mijn 2 vriendjes?

of horen wij hier niet thuis?

Beide een Bullmastiff.

Boelie, wordt in september 3 jaar. ons pechvogeltje :(:) alles wat een hond maar kan krijgen heeft hij denk ik al wel gehad, maar hij is er nog <3


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

en Bunkie, wordt in november 2 jaar. hij heeft afgelopen dinsdag zijn beoordeling binnen gekregen, HD-A en ED Vrij *\o/*


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

wat een leuke honden hebben jullie allemaal :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 14:54 



 
Profiel   

Mooie honden! De hoefsmid die ik had die had een blonde. Teefje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 14:57 



 
Profiel   

Och jou knapperds weer Rockey <3 ik ben echt fan van ze! Wát een snoetjes!
Wat is er met Boelie dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 15:54 



 
Profiel   

loez schreef
Och jou knapperds weer Rockey <3 ik ben echt fan van ze! Wát een snoetjes!
Wat is er met Boelie dan?



uhhm Boelie is al vrij snel aan zijn ogen geholpen. 2 x zelfs. entropion dus. Boel heeft slechte ellebogen, zijn heupen zijn daar in tegen wel goed, maar hij heeft een kleine afwijking in zijn rug.

hij heeft op een gegeven moment een gloeilamp op gegeten en godzijdank zagen wij het , maar toch had hij al flink wat naar binnen gewerkt, dus hup gelijk naar de dierenarts, daar moest hij op de tafel, om zijn maag leeg te maken, toen hebben ze hem gelijk vast gezet.

hij is een paar maanden daarna erg ziek geworden, hij at heel slecht, zelfs gebakken biefstuk liet hij staan, hij was flink benauwd, bij verschillende artsen geweest en ze kwamen er maar niet achter wat het was, misschien toch nog ergens een stukje glas blijven zitten? ook gaf hij veel over. tot we in Eersel terecht kwamen, daar gingen ze een echo maken van zijn borst, het enige wat je zag was een waas, heel zijn borstholte zat vol vocht. dus toen hebben ze dat aangeprikt en kwam er een hele dikke vloeistof uit, leek wel yoghurt, wat bleek. lymfe vocht. hij is vanuit daar door gestuurd naar Dordrecht en daar kwam eruit dat hij last had van de aandoening; Chylotorax .

http://www.causus.be/uitleg-over/zachte ... nd-en-kat/

zie de link voor meer info.

hier is hij dus aan geopereerd, hele heftige operatie, hij heeft ook een aantal dagen op de IC gelegen, er zou een kans zijn dat hij het op de operatie tafel zou begeven, hij was ondertussen al zo ziek, maar omdat het toch wel sterke honden zijn, liet hij eigenlijk weinig merken, daarom zijn we er ook zo moeilijk achter gekomen. deze aandoening kan verschillende oorzaken hebben, maar ook een onbekende, en dat troffen wij. dat kan dus ook betekenen, omdat ze niet achter de oorzaak kunnen komen, ze ook niet weten of de operatie helpt. Maar goed we hadden de middelen en we wilde hem die kans geven. een tweede keer had ik hem nooit meer laten opereren, wat heeft dat beestje afgezien. een snee van boven op zijn rug, tot onder zijn buik, zijn ribben gekneusd , het was echt heel zielig. maarrrrrrrr je zag hem met de dag opknappen, wat was die hond verlost van een hoop troep uit zijn lijf. we gaan nu nog wel eens op controle, maar eigenlijk kunnen we wel zeggen, dit komt niet meer terug. *\o/*

het enige is, dat zijn longen en hart overuren hebben gedraaid vanwege dat vocht en die dus nu van iets mindere kwaliteit zijn, maar goed, hij heeft nog nooit 1 pas kreupel gelopen, is momenteel zo fit als iets en hij is er nog!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 16:22 



 
Profiel   

Jeetje, dat is ook niet niks...

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 16:29 



 
Profiel   

Ach gosh de knapperd! Wat een lieve foto <3
In Eersel bij M.aarten K.appen geweest toevallig?
Weet dat de fokkers van Nellie daar ook altijd komen.
Nelson is daar ook geopereerd aan zijn ellebogen idd. Pfff hopelijk blijft ie nu lekker gezond en kun je nog jaren van hem genieten <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 16:51 



 
Profiel   

loez schreef
Ach gosh de knapperd! Wat een lieve foto <3
In Eersel bij M.aarten K.appen geweest toevallig?
Weet dat de fokkers van Nellie daar ook altijd komen.
Nelson is daar ook geopereerd aan zijn ellebogen idd. Pfff hopelijk blijft ie nu lekker gezond en kun je nog jaren van hem genieten <3


Ja klopt Maarten en Hanneke zijn onze artsen!

Ja mega pech gehad. Boelie komt uit een super nest, ouders en voor ouders HD en ED vrij.... neem de fokkers ook niks kwalijk, heb super contact met ze

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 19:41 



 
Profiel   

Helaas wil dat idd niet altijd zeggen dat Ze niets hebben. Nelson zijn lijn idem. Heeft toch lichte artrose in z'n voorbenen en voor z'n eerste jaar geopereerd aan beide ellebogen ivm botsplinters.

Moet zeggen dat wij niets van zijn artrose merken. Tenzij hij echt ver moet wandelen zoals laatst met de sportschool dan begint ie iets te manken in draf. Verder ligt ie meer op de bank te luiwammesen dan wat anders hahaha

Nellie is trouwens ook geopereerd door Maarten! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 22:53 



 
Profiel   

[ img ]

Lekker koppie :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 17:05 



 
Profiel   

Aaaahw <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 17:21 



 
Profiel   

Gisteren hebben ze nieuwe tuigjes gehad!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-17 09:38 



 
Profiel   

Knappies <3

Ik ben weer op zoek naar een andere autobench. Had een hele fijne, maar deze was net te lang voor achterin mijn auto!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-17 10:25 



 
Profiel   

loez schreef
Knappies <3

Ik ben weer op zoek naar een andere autobench. Had een hele fijne, maar deze was net te lang voor achterin mijn auto!

Ben je een beetje handig? Wij maken ze voor ons zelf.. Kunnen we ze precies op maat maken. Zal even opzoeken waar we de onderdelen gaan bestellen.. Want die we nu hebben, hebben we ingekort en dus gemaakt van een bestaande kennel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-17 10:48 



 
Profiel   

Superfijn! Ik ben niet handig, maar genoeg mensen om mij heen wel :D :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-17 11:22 



 
Profiel   

Ahhh wat een schattige tuigjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-17 14:29 



 
Profiel   

Leuk vergelijkingsplaatje
Chicka(en boellie) 21 april, toen hadden we haar 19 dagen
[ img ]

Chicka(en boellie) gisteren 21 juli.
[ img ]


BulletjeBeer schreef
Ahhh wat een schattige tuigjes!



We hadden ze al in het zwart :D :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-17 14:33 



 
Profiel   

Knapperds! Chicka is echt net zenna :') alleen is zenna al grijs hahhaa
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-17 14:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 16 [ 384 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen