Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hallo! Ik ben een snObbs dog!

 
Profiel   

Hallo allemaal,

Afgelopen juni ben ik samen met mijn knappe kerel Bodhi op vakantie gegaan. Toen ik net
een paar dagen thuis was werd ik door mijn collega opgebeld. Ik werk in de plaatselijke dieren
speciaalzaak en er was een vertegenwoordiger op bezoek. Deze had verteld dat ze binnenkort
foto's gingen maken van de nieuwe manden en dat ze nog wat modellen zochten. Op de één
of andere manier moesten mijn collega's direct aan mijn Bodhi denken en zo vroegen ze of ik
dit ook wel leuk zou vinden.

Daar hoefde ik vanzelfsprekend niet lang over na te denken. :Y)

Zodoende werd er uitgelegd hoe het in z'n werk zou gaan. De locatie zou in omgeving Rotterdam
plaatsvinden dus dat was ook mooi meegenomen. Er stonden een aantal leuke dingen tegen over
het mee doen dus voor beide partijen een win-win situatie. Alleen maar top!

Met veel spanning keek ik uit naar de datum en toen kwam het er uiteindelijk op neer dat snObbs
een fotograaf in Drenthe had gevonden met een eigen studio en een styliste die de aankleding zou
verzorgen. Pfooe! Dat is een pittig stukje verderop. Maar dat mocht de pret niet bederven. Er werd
een datum uitgekozen dat ik ook kon en ik kon zelf kiezen hoe laat ik zou arriveren; helemaal top!

Op 11 september 2017 was het dan eindelijk zover. Helaas had ik zelf flink de griep te pakken
maar dat weerhield mij niet om de 308km te rijden voor deze mooie kans! En daar gingen we
samen in de blauwe toet-toet!

Daar aangekomen waren ze erg enthousiast over Bodhi. Bo is namelijk een lilac kleurige Border
Collie reu en dit zie je niet zo heel veel. In ieder geval hier in Barendrecht ben ik tot zover ik weet
de enige! De fotograaf maakte ook wel een leuke opmerking: Hij heeft wel wat weg van een Border..
of .. is het ook een Border?

Een beetje tot rust gekomen en toen mocht Bo de studio in. Zijn oren werkten prima en hij
deed netjes wat ik van hem verwachtte. En zelfs beter! Na twee foto's waren ze bij wijze van al
helemaal tevreden. Positief... maar ik ga niet na vijf minuten al weg :')

Een aantal foto's waar snObbs zelf erg tevreden over is:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En na een aantal net geposeerde beelden kwam er een oops-moment! Bo kwam achter mij aan!

[ img ]

En dat kunnen we natuurlijk ook gewoon regelen op commando ...


[ img ]
Ik ben zó helemaal weg van deze foto! <3


[ img ]
Leuk dat je even kwam kijken!


Mijn topper komt binnenkort vergroot in de winkel te hangen tussen de snObbs manden en
vanuit snObbs zelf gaan ze een aantal platen van alle modellen verspreiden over de winkels
die snObbs verkopen. Het kan dus best dat je een keer tegen een plaat van mijn hond aan
loopt!
En hier komt hij natuurlijk ook groot aan de muur!

Naar mijn weten fotografeert deze fotograaf altijd stilleven; dus voor een ieder een uitdaging!

Ik heb toestemming om de foto's online te plaatsen

Groeten,
Denise
Pootje van Bodhi!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 18:42 



 
Profiel   

Bodhi is zo'n knapperd <3 Superleuk dat jullie samen deze kans hebben gekregen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 21:28 



 
Profiel   

WHOW! Wat een súper knappe hond! Ben zelf geen hondenmens, maar hier gaat mijn hartje toch wel sneller van kloppen! Echt een plaatje, super mooie foto's! Ik zou ze allemaal op canvas laten drukken en overal in huis ophangen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 21:45 



 
Profiel   

Super leuke foto’s! Vooral die actie foto! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 22:10 



 
Profiel   

Bodhi is zo vreselijk knap. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 23:14 



 
Profiel   

Wat leuk! Nou, nu maar goed opletten of ik je knapperd in de winkel zie :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 23:19 



 
Profiel   

Wat een gave foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-17 12:26 



 
Profiel   

Wat een mooie hond zeg! Leuke foto's ook :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-17 12:43 



 
Profiel   

wiebke schreef
WHOW! Wat een súper knappe hond! Ben zelf geen hondenmens, maar hier gaat mijn hartje toch wel sneller van kloppen! Echt een plaatje, super mooie foto's! Ik zou ze allemaal op canvas laten drukken en overal in huis ophangen :P


Wauw, dankjewel! <3 <3


khirshanta schreef
Wat leuk! Nou, nu maar goed opletten of ik je knapperd in de winkel zie :D

Dat zou natuurlijk super leuk zijn!


Dankjulliewel allemaal voor alle lieve reacties <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 18:12 



 
Profiel   

Zoooo wat een pracht hond!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 20:44 



 
Profiel   

Bodhi staat ondertussen op de voorpagina van www.snobbsdog.com

[ img ]

Was een hele verassing toen ik voor een klant iets wilde opzoeken!
'HEE! Dat is MIJN hond!! :D'

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 21:50 



 
Profiel   

prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 19:27 



 
Profiel   

waaauw, wat een geweldig mooie hond zeg! ben helemaal verliefd

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 19:30 



 
Profiel   

Ik deel jullie mening <3 Bedankt!

Ondertussen heeft Bodhi zijn eigenste snObbs mand ook binnen gekregen. De Cosy | 4 in de kleur Chocolat. Persoonlijk vind ik de mand te klein. Deze mand gaat dus naar mijn oudste teefje van 10 jaar en Bodhi krijgt een maat groter.


[ img ]

En nog geen dag later komt de buurvrouw aan de deur dat er een enorm pakket is bezorgd! En jawel ... daar was mijn canvas van 100x70 van Bodhi *\o/* *\o/* Het is de foto geworden die ook op de website staat.

[ img ]

Het enige dat nu nog moet gebeuren is de plaat voor in de winkel. Ben héél benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 21:15 



 
Profiel   

Wat gaaf zeg! En wat is Bodhi een prachtige hond! Ziet er ook uit alsof het hele fijne manden zijn, wellicht ook iets voor onze hond. Meeste manden vind ik zo lelijk :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 18:03 



 
Profiel   

Geweldige foto's! Ik ben benieuwd of ik hem in de winkel ga zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 18:16 



 
Profiel   

Wat een mooie hond! Foto is ook geweldig zo en helemaal leuk om je eigen hond zo te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 18:46 



 
Profiel   

Wauw wat een gave foto’s!

Wij verkopen deze merk niet maar wat een leuke mand! Ik zal ook eens kijken of deze mand kunnen bestellen(tuincentrum) die vind ik namelijk erg leuk voor mijn pup

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 19:16 



 
Profiel   

Dankjulliewel allemaal <3 Zulke leuke reacties! Maar het is wel zo (niet om ego te doen) ik krijg ook op straat veel leuke reacties over Bodhi en zijn kleur. En het is een altijd vrolijke hond en dat steekt aan :P

@trysteffy,
Geen idee. Ze stonden (bewust) niet op de Dibevo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 21:14 



 
Profiel   

Wat leuk zeg, om je eigen hond zo ineens terug te zien op hun site enzo. Zijn echt mooie foto's geworden. En tof dat je die nu ook zelf in huis kan ophangen. Viel me wel op dat Bodhi zo'n grote tong heeft, vooral op die tweede foto lijkt 'ie echt super lang!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 21:26 



 
Profiel   

Ik ben niet anders gewend van mijn Border Collies :') Mijn helaas overleden teefje had ook een idioot lange tong.

Toch was het voor hem onbewust spannend en een auto reis van 1,5 uur achter de rug waardoor ze die tong ook iets verder laten hangen heb ik het idee.

Het zij zo :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 21:33 



 
Profiel   

Wat een leuke kans! Maar je hebt dan ook een prachtige hond!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 21:37 



 
Profiel   

[ img ]

En daar hangt ie dan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 21:29 



 
Profiel   

Ooh wat leuk! Dan ben je toch wel trots wanneer dat jouw hond is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 21:33 



 
Profiel   

Wat gaaf zeg! Echt heel cool! **\O/**
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 21:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen