KingKimi en de KlauterKabouter

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

KingKimi en de KlauterKabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-23 19:50

Graag wil ik jullie voorstellen aan mijn lieve katten.

In januari 2021 hebben we Kimi Raikkonen uit het asiel gehaald. We zochten een kat die al lang zat en die niemand wilde.
Kimi was al 2x teruggebracht vanwege ongewenst gedrag.


Afbeelding
Dit was nog in het asiel. Bij de eerste ontmoeting beet hij mijn man en toen wist ik.. dit is m.

Kimi heeft bij ons nooit ongewenst gedrag laten zien. Hij is nu eenmaal geen schootkat en wil ook niet de hele dag spelen. Hij wil graag slapen, eten en zo af en toe een kriebel.

In mei 2022 kreeg de poes van mijn zusje een oeps nestje en er bleef 1 kitten over. Afgesproken dat Valtteri Bottas bij ons mocht komen als het klikte met Kimi anders zou ze terug gaan.

Afbeelding

Ze zijn zo leuk samen. Ze spelen samen, ze slapen samen en maken mij en mijn man vaak aan het lachen.

Hieronder nog wat foto's van de 2.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Saaams

Berichten: 13272
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 20:06

Prachtig dat je de asielkat een forever home gegeven hebt. Zo fijn dat er mensen zoals jij bestaan en het dier gewoon in hun waarde laat.

Prachtige kitten. Leuk dat ze het met elkaar kunnen vinden. <3

janouk
Blogger

Berichten: 17881
Geregistreerd: 18-04-06

Re: KingKimi en de KlauterKabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 20:09

Zalig. Goede namen ook. <3

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110738
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 20:17

Kimberley_ schreef:
Dit was nog in het asiel. Bij de eerste ontmoeting beet hij mijn man en toen wist ik.. dit is m.


Waarom in vredesnaam? _O-
En was je man het daarna nog eens met je keus? :')

Maar wat goed dat jullie hem die kans hebben gegeven en wat een superleuk stel is het! <3
Aan zijn oortjes te zien heeft Kimi geen makkelijk leven gehad :(:) Gelukkig is hij goed terecht gekomen!
Die namen zijn ook fantastisch :))

Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-23 20:18

Cayenne schreef:
Kimberley_ schreef:
Dit was nog in het asiel. Bij de eerste ontmoeting beet hij mijn man en toen wist ik.. dit is m.


Waarom in vredesnaam? _O-
En was je man het daarna nog eens met je keus? :')

Maar wat goed dat jullie hem die kans hebben gegeven en wat een superleuk stel is het! <3
Aan zijn oortjes te zien heeft Kimi geen makkelijk leven gehad :(:) Gelukkig is hij goed terecht gekomen!


Omdat ik zag dat het geen bijten om het bijten was. Het was meer een verdorie weer een die wat van me moet ik wil dit niet.
En mijn man is helemaal gek op hem ondanks dat het dus geen knuffelkat is maar Kimi is zoo grappig als hij met zijn lompe lichaam aan het spelen is haha.

jazzejam

Berichten: 399
Geregistreerd: 08-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 20:37

Wat een lekker stel, en fijn dat ze bij jullie een huisje hebben gevonden. <3

Onze eerste poes was ook eentje uit het asiel zwervertje van de straat. Wat meer op haar zelf maar hardstikke lief als ze je vertrouwde ook echt wel kwam om te kroelen maar ook geen schootkat.

Valtarri lijkt veel op onze huidige kater Miki die perongeluk in de wielkas mee gereden naar huis en toen maar gezellig is gebleven.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door jazzejam op 11-07-23 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-23 20:39

jazzejam schreef:
Wat een lekker stel, en fijn dat ze bij jullie een huisje hebben gevonden. <3

Onze eerste poes was ook eentje uit het asiel zwerfertje van de straat. Wat meer op haar zelf maar hardstikke lief als ze je vertrouwde ook echt wel kwam om te kroelen maar ook geen schootkat.

Valtarri lijkt veel op onze huidige kater Miki die perongeluk in de wielkas mee gereden naar huis en toen maar gezellig is gebleven.

[ [url=m/d8gI8K.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ah ook al zo een knapperd!
Kimi zoekt je op als hij wat van je wil. Gaat op de leuning van de bank zitten bv als ik van buiten kom, dan kom ik erlangs en moet hij even een kriebel.